jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 04:18 schreef Bramaldo11 het volgende:
Zei Roddick nou: 'Throw the towel?'
Blegh, viel me niet op totdat je dat zeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 04:46 schreef Chule het volgende:
Hoe vaak zit Roddick wel niet in zijn kruis te graaien. Word er onpasselijk van.
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 04:59 schreef Tim86 het volgende:
Roddick wel echt gedaald in mijn aanzien...Tegen iemand zeggen dat hij maar moet opgeven...een smash expres op het hoofd richten, dat genante juichen op 5-2 en nu een walgelijk interview..
Hier ben ik dus wakker voor gewordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 04:56 schreef Hazzard het volgende:
Ja inderdaad...
Hier ben ik dus wakker voor gebleven
Eens. Ik vond Roddick altijd wel grappig, altijd zeuren en klagen, maar dit is echt onrespectvol.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 04:59 schreef Tim86 het volgende:
Roddick wel echt gedaald in mijn aanzien...Tegen iemand zeggen dat hij maar moet opgeven...een smash expres op het hoofd richten, dat genante juichen op 5-2 en nu een walgelijk interview..
wou het net typen maar idd met rasta man!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:01 schreef Tim86 het volgende:
We hebben onze mannelijke dubbels nog toch?
edit: Wassen nog..jeujj
Dustin Brown GER
Rogier Wassen NED
v
Colin Ebelthite AUS
Adam Feeney AUS
Hij speelt wel aardig. Maar hij is erg slordig. Het is zeker niet slecht, maar hij is gewoon een beetje off af en toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 06:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar staat hij nou weer zo goed te spelen?
Malisse is wel een prima tegenstander voor in zo'n wedstrijd dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij speelt wel aardig. Maar hij is erg slordig. Het is zeker niet slecht, maar hij is gewoon een beetje off af en toe.
Hij wisselt geweldige punten af met een makkelijke misser zeg maar.
hij heeft in de loop der jaren wat gebaartjes van andere spelers overgenomen, veel stuiteren tijdens de service, in je broek graaien terwijl de hele wereld kijkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 04:46 schreef Chule het volgende:
Hoe vaak zit Roddick wel niet in zijn kruis te graaien. Word er onpasselijk van.
had ie maar in t schema van nadal gezeten, stuk lastiger allemaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:36 schreef Norrage het volgende:
Fedje door! Maar sinds die 3e set tegen Simon is het allemaal wel een beetje wtf geworden zeg...hopelijk bij gebrek aan tegenstand. Volgende ronde nog Robredoen daarna wordt het iets spannender...
Ik denk dat Berdych van Verdasco verliest.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Norrage het volgende:
Berdych schijnt het ook ineens weer te kunnen. Leuk. Lijkt me een hele fijne kwartfinale, Berdych vs Djoko!
Why?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:20 schreef Szura het volgende:
Wat een triest figuur is die Roddick toch
Die torpedo op het hoofd van Haase, dat kutspelletje dat ie nu al jaren speelt.quote:
Vooral dat kutspelletje dat ie nu speeltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Die torpedo op het hoofd van Haase, dat kutspelletje dat ie nu al jaren speelt.
Zonder service is ie helemaal nergens meer. Dat urenlange stuiteren met de bal.
Bah, ik vind het helemaal niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |