Zou jij je rechterarm erop durven wedden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef eentwee het volgende:
Nu weer BP Baghdatis. Wint-ie gewoon in 4 hoor.
Del Potro is een speler die ritme nodig heeft. Zijn progressie tot aan z'n US Open-winst was ook heel gestaag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef Norrage het volgende:
Delpo heeft nog heeel erg veel te doen voordat die terug is op niveau...Dacht dat het wel wat sneller zou gaan, maar nee...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef jojomen4 het volgende:
Ik lees op de atp website dat het de eerste keer is dat Soderling de 3de ronde bereikt op het AUS open. HAHAHAHAHAHAHAHA wat een topper is dat.
Ik lees ook net dat Nadal zijn enige partij op Roland Garros ooit verloren heeft van Söderling, wat een topper is dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef jojomen4 het volgende:
Ik lees op de atp website dat het de eerste keer is dat Soderling de 3de ronde bereikt op het AUS open. HAHAHAHAHAHAHAHA wat een topper is dat.
Zie je nou echt niet wat het punt is? Dat als je 26 ofzo bent en nog nooit verder bent gekomen dan R2 op AUSopen je niet echt lekker gepresteerd hebt op dat toernooi. Als je dan nu bij de favo's zit voor winst (5de favo in de moeilijkste helft met Tsonga, Murray en Rafa) vind ik dat onbegrijpelijk. Dat is mijn punt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik lees ook net dat Nadal zijn enige partij op Roland Garros ooit verloren heeft van Söderling, wat een topper is dat.
Wat is je punt nou?
Dat je 5e seeded bent betekent toch niet automatisch dat je de 5e favoriet bent? Ik schaal een zooitje Spanjaarden ook hoger in op gravel dan een nummer 4 seeded Murray o.i.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zie je nou echt niet wat het punt is? Dat als je 26 ofzo bent en nog nooit verder bent gekomen dan R2 op AUSopen je niet echt lekker gepresteerd hebt op dat toernooi. Als je dan nu bij de favo's zit voor winst (5de favo in de moeilijkste helft met Tsonga, Murray en Rafa) vind ik dat onbegrijpelijk. Dat is mijn punt.
Zo kan het ook...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ijsters__.html?p=2,1
Hopelijk liggen ze er allebei dan al uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Nober het volgende:
Over drie dagen hopelijk Venus-Sharapova!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |