Hij bestaat toch al sinds Meertensheugenis.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:27 schreef DO2 het volgende:
Bijzondere naam. Nog niet eerder gehoord.
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent een week te vroeg. De uitgerekende datum is de 27ste. Had je best even kunnen terugzoeken.
(Niettemin hebben we je advies ter harte genomen. Cato is dan ook vanochtend om 10.30 uur geboren.)
Nogal wiedes, ik haalde niet voor niks Cato maior aan! Ik vermoed dat zij een groot redenaar gaat worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef broer het volgende:
Dank voor alle felicitaties. We zijn een oprecht blij en gelukkig gezinnetje, hier.
Hij bestaat toch al sinds Meertensheugenis.
Hoop meer dat ze zoals de jongere Cato wordt. Mensen die goed uit hun nek kunnen kletsen zijn er al genoeg op deze planeetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:01 schreef Thisbe het volgende:
Nogal wiedes, ik haalde niet voor niks Cato maior aan! Ik vermoed dat zij een groot redenaar gaat worden.
Vandaag is het weekend, en hou ik me in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef k_man het volgende:
Middelvingers, de tering wensen... wat ben je agressief vandaag Thisbe.
Nou broer, voor jou maak ik een uitzondering, omdat je zo'n coole kerel bent. Proficiat, veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:29 schreef broer het volgende:
Dank voor alle felicitaties. We zijn een oprecht blij en gelukkig gezinnetje, hier.
[..]
Hij bestaat toch al sinds Meertensheugenis.
De enige echte Cato(otje). Tot nu dan, hè. Welgefeliciteerd, broer.quote:
Als je met z'n vieren bent mag je het over je gewijd hebben idd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wat is dit topic toch vruchtbaar. Gefeliciteerd, broer!
Mede namens mijn gezin.![]()
Ja, een uurtje of vijf, zes, sinds donderdagochtend. Maar adrenaline is fijn spul, dus dan is het vol te houden.quote:
Ook witte bonen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:27 schreef Gellius het volgende:
Hm. De pot die ik nu op heb staan is met bloedworst, chorizo, casselerib en buikspek.
Fuck, net nog wel.quote:
Ach, da's schattig juist.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:07 schreef mane het volgende:
Het is inderdaad jammer dat niet de hele wereld bestaat uit zichzelf overschattende kutstudentjes.
Was het Drents buikspek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |