Lastig, om voor een ander te zeggen. Een samenloop van omstandigheden. Nu wordt ze zowat misselijk van de gedachte aan een hap vlees. In haar bijzijn mag ik overigens gerust een biefstuk eten, mocht ik dat willen. Niet alleen daarom vind ik haar geweldig tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Spektor het volgende:
[..]
Wat was haar motief om vegetariër te worden?
Op de Nachtegaalstraat. Maneki. Zit geen hond, maar het eten is echt fantastisch! De kantoren in de buurt laten het vooral bezorgen, en gaan niet in het restaurant zitten.quote:
Alsof ik dit voor mijn lol doe.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef Frollo het volgende:
Zolang ik geen Lena, Ivan of WG zie, komt er elk heel uur een poesje bij.
Hard, maar fair.
Dan doe je het voor mijn lol!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Alsof ik dit voor mijn lol doe.
[..]
Dat moet B. maar even doen. Ik ben aan het niksen.quote:
Je bent een week te vroeg. De uitgerekende datum is de 27ste. Had je best even kunnen terugzoeken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Gellius het volgende:
Moet broer zolangzamerhand niet eens bevallen?
Broer!!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef broer het volgende:
Je bent een week te vroeg. De uitgerekende datum is de 27ste. Had je best even kunnen terugzoeken.
(Niettemin hebben we je advies ter harte genomen. Cato is dan ook vanochtend om 10.30 uur geboren.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |