Als die releasecycle inderdaad een jaar is, dan heb je nog tot 23 juli om te sparen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Zou ook prima kunnen, maar Apple heeft een redelijk vaste release-cycle van 1 jaar.
Ik hoop dus dat het een beetje snel is, want ik ga niet voor de huidige ipad
Ik denk dat de iPad 2 nu wel eerder te koop zal zijn in Nederland. Vergeet niet dat Apple vorig jaar pas heel laat met de productie begon om alles geheim te houden en omdat ze nog geen FCC clearance hadden, daar waar ze volgens de geruchten dit jaar al zeker begin januari mee zijn begonnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Als die releasecycle inderdaad een jaar is, dan heb je nog tot 23 juli om te sparen..
Haha, ik ben gelukkig net klaar met sparen. Hoef ik eindelijk niet zo gierig meer te zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Als die releasecycle inderdaad een jaar is, dan heb je nog tot 23 juli om te sparen..
Haha, ja ik gelukkig ook. Als de iPad 2 uitkomt kan ik hem zo kopen en me iPad 1 houden (en als ik die weer verkoop heb ik een groot deel van me verlies opgevangen), maar ik doe het denk ik niet. Het moet echt een killer tablet worden, willen ze dat ik upgrade. Anders wordt het mooi de iPad 3 (of een Android tablet mocht ik die tegen die tijd beter vinden).quote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Haha, ik ben gelukkig net klaar met sparen. Hoef ik eindelijk niet zo gierig meer te zijn
Apple vertrouwt op IPS, dat heeft al een kijkhoek van 178° en realistischere kleuren dan de huidige OLED-schermenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef WSquater het volgende:
iPad met dubbele resolutie voor retina-achtig display, en OLED scherm voor grotere kijkhoek, levendigere kleuren en beter contrast zou ik echt geweldig vinden. Helaas is OLED nog minder geschikt voor in de zon dan LCD.
Haha, nee, niet echt. OLED schermen laten veel realistischere kleuren zien dan LCD schermen. De IPS technologie biedt inderdaad een kijkhoek van 178 graden, maar doordat het scherm een aantal milimeter van het glas afzit worden de kleuren minder als je vanuit een grote kijkhoek kijkt. Dat probleem heb je met OLED zoiezo niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Apple vertrouwt op IPS, dat heeft al een kijkhoek van 178° en realistischere kleuren dan de huidige OLED-schermen
Haha, ja. Ik heb een iPhone 4 en een iPad 32 GB (met 3G + GPS). Ik sla iPhone 5 over en waarschijnlijk iPad 2 ook. iPhone 6 en iPad 3 koop ik vast weer welquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb zelf een iPad 16gb en een iPhone 3G
Ik sla de iPad 2 over denk,tot nu toe nog niet echt veel meerwaarde.
Als ik volgend jaar de iPhone 5 neem,en de iPad 3 met retina komt, dan ga ik weer mee haha
OLED is wat Samsung gebruikt? Het kan ook de aansturing zijn maar van die kleuren klopt geen meter. In ziekenhuizen en fotolabs wordt nog steeds IPS gebruikt, niet de minste plekken als het om gevraagde beeldkwaliteit gaat.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Haha, nee, niet echt. OLED schermen laten veel realistischere kleuren zien dan LCD schermen. De IPS technologie biedt inderdaad een kijkhoek van 178 graden, maar doordat het scherm een aantal milimeter van het glas afzit worden de kleuren minder als je vanuit een grote kijkhoek kijkt. Dat probleem heb je met OLED zoiezo niet.
Het is niet voor niks dat film directors het liefst OLED schermen willen gebruiken tijdens opnames. Simpelweg omdat deze de beste kleuren laten zien en geen vals beeld geven zoals LCD schermen doen.
Samsung maakt vooral gebruik van AMOLED dus toch weer net wat anders. Sony maakt gebruik van 'pure' OLED schermen. Je weet wel, dat bedrijf dat veel film- en muziekrechten heeft, en o.a. apparatuur verkoopt aan film producenten?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef n8n het volgende:
[..]
OLED is wat Samsung gebruikt? Het kan ook de aansturing zijn maar van die kleuren klopt geen meter. In ziekenhuizen en fotolabs wordt nog steeds IPS gebruikt, niet de minste plekken als het om gevraagde beeldkwaliteit gaat.
Verkeerde topic?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://formula1-com.blogs(...)ns-car.html?spref=tw
Alonso
En ook al gaat dit mogelijk om Hongarije en was het al bekend, dan nog: Alonso
Je kan kijken op apple.com, maar alleen op een apple apparaat. Het begint 7 uur s'avonds onze tijd:)quote:Op maandag 28 februari 2011 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 2 dagenzal er ergens een live videostream te zien zijn? En hoe laat onze tijd is de presentatie?
Sweet! Ik ga op mijn iPad kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Je kan kijken op apple.com, maar alleen op een apple apparaat. Het begint 7 uur s'avonds onze tijd:)
Ik vrees dat ik vastzit aan mn 3gsquote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sweet! Ik ga op mijn iPad kijken
ach zo veelbelovend. Mainstream in de iPad 5 zeker?:Dquote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Samsung maakt vooral gebruik van AMOLED dus toch weer net wat anders. Sony maakt gebruik van 'pure' OLED schermen. Je weet wel, dat bedrijf dat veel film- en muziekrechten heeft, en o.a. apparatuur verkoopt aan film producenten?
Er zijn allerlei factoren waarom kleuren anders uit kunnen vallen, maar de OLED schermen van Sony tonen de meest levensgetrouwe kleuren. Dan heb ik het over deze dingen:
[ afbeelding ]
Zijn 16.5 inch en 24.5 inch groot en kosten respectievelijk $15.710 en $28.900.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |