dan zul je hem even via iTunes moeten restoren want het ziet er naar uit dat je iPad is vastgelopen. ( neem aan dat je accu niet leeg is) weet alleen niet meer precies hoe je de iPad i recovery mode zet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
De ipad reageert helemaal nergens meer op. Zwart scherm blijft zwart, ding wil niet aan, niet laden, niks. En de PC ziet em ook niet.
De remedie was de aan/uit knop en de andere knop ca 20 seconden tegelijk inhouden en nu werkt ie weer zoals vanouds.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
dan zul je hem even via iTunes moeten restoren want het ziet er naar uit dat je iPad is vastgelopen. ( neem aan dat je accu niet leeg is) weet alleen niet meer precies hoe je de iPad i recovery mode zet.
Mis alleen het werkgeheugen. Dit merk je goed als je veel foto's tegelijk wilt laden.Heb echt nog geen moment een camera gemist op de ipad. Verder vind ik alles super alleen Flash is en blijft een gemis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef WSquater het volgende:
Kan ik lekker jaloers worden. Het enige wat ik mis is een hoger RAM geheugen. 256 MB is soms echt te weinig, zeker voor browsen en multitasking.
Waar we wel vanuit kunnen gaan bij iPad 2 is op z'n minst 512 MB RAM als bij de iPhone 4, en als Apple wijs is hopelijk meer. Verder FaceTime, en dus front facing camera is vanzelfsprekend alhoewel ik dat zelden gebruik op mijn iPhone. En zoals ook bij de iPhone en iPod het geval is: bijna zeker dunner en lichter.
Verder verwacht ik dat het scherm dichter op het glas zit, zoals ook bij de iPhone 4 het geval is.
Ik soms wel, gewone pagina's gaan wel, maar een vrij lang topic op FOK! (999 per pag) geeft toch erg veel blokjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm. Ik heb geen last van RAM tekort tijdens het browsen eerlijk gezegd. En multitasken doe ik nauwelijks.
Alleen aangekondigd denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef Ballsofsteel het volgende:
Denken jullie dat de ipad 2 op 2 maart gelanceerd of alleen aangekondigd word?
Want mijn oom gaat eind maart naar Amerika en zou dan een ipad 2 voor mij mee kunnen nemen
Ja dat denk ik ook, maar ik hoop wel dat ie een beetje snel in de verkoop gaat.quote:
Volgens de geruchten zal hij kort na de launch te koop zijn, maar dat zijn slechts geruchten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef Ballsofsteel het volgende:
Denken jullie dat de ipad 2 op 2 maart gelanceerd of alleen aangekondigd word?
Want mijn oom gaat eind maart naar Amerika en zou dan een ipad 2 voor mij mee kunnen nemen
Naja ik ga zowiezo voor de 2 ookal is die nog niet te koop als mijn oom naar de US gaat, dan spaar ik wel even door en haal ik m in Nederland. Maar ik ga niet voor een laatste generatie apparaat als er een nieuwe voor de deur staatquote:Op zondag 27 februari 2011 13:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
Volgens de geruchten zal hij kort na de launch te koop zijn, maar dat zijn slechts geruchten.
Als je het je maar 370 euro kost, zou ik zeggen doen. Mocht je later denken "wow, ik wil toch de iPad 2!" dan kan je de iPad 1 nog altijd verkopen met een paar tientjes verlies of winst. Win-win.
Zou ook prima kunnen, maar Apple heeft een redelijk vaste release-cycle van 1 jaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:27 schreef stoeltafel het volgende:
Je moet dan misschien nog 4/5 maanden wachten he.
wat voor revolutionaire innovaties verwacht jij dan, op een frontcamera na?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Naja ik ga zowiezo voor de 2
ookal is die nog niet te koop als mijn oom naar de US gaat, dan spaar ik wel even door en haal ik m in Nederland. Maar ik ga niet voor een laatste generatie apparaat als er een nieuwe voor de deur staat
Wat sneller, wat mooier scherm, the usual. Maar het is gewoon zonde om nu een 1e gen te kopen als de 2e om de hoek staat.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat voor revolutionaire innovaties verwacht jij dan, op een frontcamera na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |