Dan moet je eerst andere opleiding hebben gedaan... dat vind ik beetje veel van het goedequote:
Dan zet ik hem denk ik gewoon op automaat als niemand zich meldtquote:
Ahh okeokequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan moet je eerst andere opleiding hebben gedaan... dat vind ik beetje veel van het goede
Meer brigadier en dan later instromen bij recherche ofzo
Hoeveel nummers staan er dan wel niet op je pc?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan zet ik hem denk ik gewoon op automaat als niemand zich meldttot er iemand is
Lijkt me nog steedsquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahh okeokeIk vond 't vroeger altijd een tof beroep
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Lijkt me nog steedsen ik wilde anders iets met video en film enzo gaan doen, maar daar zijn die opleidingen streng, en zelfs als je wordt toegelaten en je studie afmaakt is het nog maar de vraag of je een baan vindt
Nachtautomaat wisselt af tussen map met top40 + jaren 90 hits en top2000, dus dan is iedereen een beetje tevredenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoeveel nummers staan er dan wel niet op je pc?
Alleen politie is net zo leuk denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Damnquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nachtautomaat wisselt af tussen map met top40 + jaren 90 hits en top2000, dus dan is iedereen een beetje tevreden
Maar ik wil nog meer
Ja....quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Damn
Dit moet vast wel uit de jaren90 hits komen.
Vast en zeker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Alleen politie is net zo leuk denk ik
Welken is 't ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja....
Het volgende liedje wordt mooi![]()
![]()
Humptyquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik kap deze af... dan hoor je m
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is dit niet die zeehonden reclame liedje?
Iedereen kent die reclamequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee?
Ik kijk geen zeehonden reclames
Doet me denken aan dit filmpje.. echt heel 'mooi' zegmaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen kent die reclame
Ik kan niet zonder je hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Warum.
Ik moet zelf zo weg rond 8u. Dan blijf je maar lekker doorbabbelen met Trololo
Filmpje duurt me te langquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:35 schreef trolololo het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit filmpje.. echt heel 'mooi' zegmaar
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen kent die reclame
Ik kan hem niet vindenquote:Geen videoresultaten voor everybody hurts zeehond
Klopt, ik heb hem wel een paar keer helemaal gezienquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Filmpje duurt me te lang
Is het een film ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem wel een paar keer helemaal gezien
Morning has broken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
reclame is ook met het liedje it's a beautifull day, ik dacht dat het die van R E M was.
Volgens mij wel. Van queen iig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Morning has broken?
Komt mij i.i.g. bekend voor
Nee een samenvatting van zegmaar 'postbus 51' reclames uit amerika die voor veilig rijden waren... die al 20 jaar gemaakt worden ofzo.quote:
Euhquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van queen iig.
Ohzo, ik heb er al eerder zo een gezien. Daarbij moest ik wel huilenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee een samenvatting van zegmaar 'postbus 51' reclames uit amerika die voor veilig rijden waren... die al 20 jaar gemaakt worden ofzo.
Ik heb hem als volgende in de playlist gezetquote:
Is tenminste ook zo'n zoetsappig kwijl (zeehonden) liedjequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb hem als volgende in de playlist gezet
Morning has broken dan
Haha. Ik ga me even klaarmakenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb hem als volgende in de playlist gezet
Morning has broken dan
Zo'n janknummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Is tenminste ook zo'n zoetsappig kwijl (zeehonden) liedje
Ik kan misschien met mijn moeder meerijden, dan ga ik ook zo douchen en omkleden enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha. Ik ga me even klaarmaken
Oke, ik ben er weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Warum.
Ik moet zelf zo weg rond 8u. Dan blijf je maar lekker doorbabbelen met Trololo
DV is net weg. dus HOI!quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, ik ben er weer
Ik moest even m'n tandenpoetsen enzo
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
DV is net weg. dus HOI!
Ze komt wel nog even terug hoop ik![]()
Graag... Dan neem jij 09:00? Hij stopt dan automatisch om precies 09:00quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:48 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh!
Zal ik vandaag eens een uurtje eerder beginnen?
Ik zal er niet zijn om het te kunnen horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:48 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh!
Zal ik vandaag eens een uurtje eerder beginnen?
Hij staat standaard om 09:00 ingesteld, if you don't mindquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:50 schreef djkoelkast het volgende:
Niks bijzonders, ik ben nog amper mens![]()
Ik start de boel dan gewoon in om 9:00u als ik dat redDit is wel akelig vroeg voor me
![]()
Of als het je beter uit komt kan ik ook om 8:00u al de switch maken en een playlist klaargooien en beginnen wanneer ik een beetje wakker ben. U zegt 't maar
Mwa, maakt het wat lastiger maar komt goed, ik blijf of op of zet de wekker nog eens om 8:55uquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij staat standaard om 09:00 ingesteld, if you don't mind
Akeligquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:50 schreef djkoelkast het volgende:
Niks bijzonders, ik ben nog amper mens![]()
Ik start de boel dan gewoon in om 9:00u als ik dat redDit is wel akelig vroeg voor me
![]()
Of als het je beter uit komt kan ik ook om 8:00u al de switch maken en een playlist klaargooien en beginnen wanneer ik een beetje wakker ben. U zegt 't maar
Succes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moest nu wel maar is naar school
Veel plezier met broadcasten nog allebei!
Best wel, plus om 1:30u was ik nog aan het posten èn om 5u werd ik wakker van niks èèèn om 7u van de buurman. Nee, prima geslapenquote:
Nu dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:54 schreef trolololo het volgende:
Als ik Dromenvangertje heb uitgezwaaid ga ik douchen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu dusHave fun vandaag
ik ga
![]()
Mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu dusHave fun vandaag
ik ga
![]()
Topquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:06 schreef djkoelkast het volgende:
Geregeld hoor Trolololololo, 1 of 2 over 9 schakelt de boel automatisch over. Tot vanmiddag ofzo
Merk er weinig vanquote:
Neuh ben niet chagrijnig hoorquote:
Gelukkig. Is dit trouwens de Engelse Linda, Roos en Jessica?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ben niet chagrijnig hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:45 schreef banapples het volgende:
[..]
Gelukkig. Is dit trouwens de Engelse Linda, Roos en Jessica?
KUT! Ik heb een vergadering van 09:00 tot 12:00quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geen idee, ik vind het niks, dat weet ik wel
Dan mis je koelkastquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:47 schreef banapples het volgende:
[..]
KUT! Ik heb een vergadering van 09:00 tot 12:00![]()
Danku Outlook reminder! Ik moet dus weer gaan
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mis je koelkast![]()
Succes met vergaderen
Jeej gezelschapquote:
Inderdaad, moet nog wakker wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
~! kan het niet s'ochtends een beetje rustig aan !
Dit is toch lekker wakker worden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
~! kan het niet s'ochtends een beetje rustig aan !
nee! je moet rustig opstaan want anders wil je vandaag laat rusig zijn !quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is toch lekker wakker worden?
Oh werkt dat zo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nee! je moet rustig opstaan want anders wil je vandaag laat rusig zijn !
Meestal als je dat soort dingen hier roept moet je het spelen op de radio hequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef StephanL het volgende:
Fly me to the Moon, die ken ik op gitaar
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo?
[..]
Meestal als je dat soort dingen hier roept moet je het spelen op de radio he
Zo spannend is het niet, het zijn maar akkoordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo?
[..]
Meestal als je dat soort dingen hier roept moet je het spelen op de radio he
Je kent het?quote:
meisje lief meisje liefquote:
Mooie wedstrijd he? Mooie uitslag ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:36 schreef naatje_1 het volgende:
2-0, klote hoeren. Goedemorgen schatjes... (behalve Huppel, want ajax)
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd he? Mooie uitslag ook![]()
![]()
![]()
Sharr en Patje19(87quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
wie heeft gistern eigenlijk gewonnen ?
Mooi wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd he? Mooie uitslag ook![]()
![]()
![]()
Sharr en patje, de vraag was wie de hoofdrol van scarface speeldequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
wie heeft gistern eigenlijk gewonnen ?
Correct en tevens juist.quote:
Was het ook niet maar om naat te pesten welquote:
Eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook niet maar om naat te pesten wel
Koelkast is terug naar bed gegaan en zn playlist staat op repeat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens, trouwens dejavu op onz radio of niet?
Dankuquote:
hooi!quote:
Mensen die ziek wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef StephanL het volgende:
Effe er vandoor. Even een dokter zoeken in het dorp omdat ik verhuis ben
Ben niet ziek, maar je dokter moet binnen 15 minuten van je vandaan wonenquote:
mensen die ziek zijn en op fok! gaanquote:
gezonde mensenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben niet ziek, maar je dokter moet binnen 15 minuten van je vandaan wonenDokters zonder auto's
Mensen die ziek wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben niet ziek, maar je dokter moet binnen 15 minuten van je vandaan wonenDokters zonder auto's
Staat heul niet op repeat, ik had een heul mooi lijstjequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast is terug naar bed gegaan en zn playlist staat op repeat.
Mensen die op school zitten en niet op fok! gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
mensen die ziek zijn en op fok! gaan
Ditquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mensen die op school zitten en niet op fok! gaan
Ik hoor nu wel telkens hetzelfdequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat heul niet op repeat, ik had een heul mooi lijstje
Sowieso is 2 motten 2x voorbij gekomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus wel repeatquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet al wat er gebeurd is![]()
Harddisk met muziek staat uit
Gaat wel lekker de laatste tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet al wat er gebeurd is![]()
Harddisk met muziek staat uit
Die motten heb ik al vaak genoeg gehoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, er was een gaatje, dus daar wilde ik wel inquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha je vroeg zelf of je om 9 uur al mocht
Viespeuk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, er was een gaatje, dus daar wilde ik wel in
Ik heb verkort rooster en ben half 1 uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik had tussenuur![]()
Nu informatica. dus FOK!
komt wel goed schatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dit al jaren zo'n zielig liedje
Tieten, borsten, memmen, boobs, tetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Met je.. met je.. dingen
Nee, dat bedoelde ik niet, die zijn wel fijn namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tieten, borsten, memmen, boobs, tetten.
Waarom plan je jezelf niet later in? Kan je tenminste uitslapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen vrolijkheid, gewoon even met laag tempo beginnen![]()
Ik ben nog niet eens half wakker
Wij ook niet dat scheeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ook niet, en toen moest ik ook nog krabben ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
Hij vulde een gaatje, doen mannen wel vakerquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom plan je jezelf niet later in? Kan je tenminste uitslapen
Volgens mij bedoelde 'ie je probleemdingen waardoor je de laatste dagen wat minder vrolijk wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet, die zijn wel fijn namelijk
Ik wil me een nieuw ritme aanleren met wat normalere tijdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom plan je jezelf niet later in? Kan je tenminste uitslapen
Die negeer ik nu gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde 'ie je probleemdingen waardoor je de laatste dagen wat minder vrolijk was
[..]
Ik wil me een nieuw ritme aanleren met wat normalere tijdenGaat elke dag beter, alleen nu was ik al veel te vroeg wakker.
Lekker heurquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vulde een gaatje, doen mannen wel vaker
Ik weet niet wat bedoelde, ik zei gewoon maar watquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde 'ie je probleemdingen waardoor je de laatste dagen wat minder vrolijk was
[..]
Ik wil me een nieuw ritme aanleren met wat normalere tijdenGaat elke dag beter, alleen nu was ik al veel te vroeg wakker.
Van 01:00 - 09:00 slapen vind ik wel mooi. Was altijd 02:00 - 10:00 maar werd steeds verder verschoven. 8 uur slaap is echt zat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat bedoelde, ik zei gewoon maar wat
Een normaal ritme? Om 9 uur wakker worden en om 11 uur naar bed? Zoiets?
Neequote:
Ik heb toy story nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
Toy Story 3, niemand die het herkent?
Ik luister nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
Toy Story 3, niemand die het herkent?
Toy Story nog nooit gezien hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik heb toy story nog nooit gezien
Ja erg eigenlijk hequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luister niet
[..]
Toy Story nog nooit gezien hebben
Al heb ik 3 ook niet gezien
Ga je er nog wat aan doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg eigenlijk he![]()
Kind hebben en gewoon alledrie de delen van toy story nog nooit gezien hebben
Films in het nederlands kijken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn echt zulke toffe films![]()
Maar wel in NL versie kijken
Not likelyquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga je er nog wat aan doen?
Het zijn animatiefilms en de NL versies zijn 100x leuker dan de Engelse.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Films in het nederlands kijken?
[..]
Not likely
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Films in het nederlands kijken?
[..]
Not likely
In deel 3 is hij Spaansquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
Buzz lightyear, wat een baas
Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zijn animatiefilms en de NL versies zijn 100x leuker dan de Engelse.
Oooh, dan is het wel grappigquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal niet te veel zeggen maar ze gaan hem resetten naar de fabrieksinstellingen
Ik heb hem op Blu-ray, alle 3 trouwens en ze blijven echt te goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh, dan is het wel grappig
Fuck, vanmiddag ga ik hem downloaden
Wij hebben deel 1 -en misschien 2 ook zelfs- op videobandquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem op Blu-ray, alle 3 trouwens en ze blijven echt te goed
Iedereen slaapt, niemand weet dat jij moet draaien ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hoooooooi!
Lekker druk in de topics vandaag
Ik sta elke dag vanaf 10u nu, behalve zondag, dan ga ik uitslapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen slaapt, niemand weet dat jij moet draaien ook.
Oh ja, maar nu was je vroeger begonnen dus ik ben helemaal in de warquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik sta elke dag vanaf 10u nu, behalve zondag, dan ga ik uitslapen
Moet het?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is de enige keer ooit dat ik iets draai waar Blof in zit, geniet er van
Mijn topic is nog openquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hoooooooi!
Lekker druk in de topics vandaag
Ja ik las zoiets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Gisteren dikke Paul in the Fail
Ik had al 2 dagen geleden schuddebuikjes geraden bij zijn geluid, maar hij leest de topics nooit als hij draaitDat was dus gewoon het antwoord.
Corruptie!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu heeft iemand anders "gewonnen"
Ze moet vind ik eigenlijkquote:
Koelkastquote:
Ik ook nietquote:
Ik zit op school alleen ik juist welquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Swomp het volgende:
jaja ik luister ook
Zit alleen op school, dus ga niet te veel fokken
Ik voel mij buitengeslotenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast!!!
Oja, en de rest![]()
!!
Ja al anderhalf uurquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
koelkast draait?
* sharr wil luisteren
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
koelkast draait?
* sharr wil luisteren
Kan je niet luisteren met telefoon ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
koelkast draait?
* sharr wil luisteren
quote:
Hij praat de hele tijd over jou hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
koelkast draait?
* sharr wil luisteren
Ik gelukkig nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik Sharr lees, moet altijd aan Cher denken
[ afbeelding ]
KoffieOnzin showquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]mijn vaste ochtendshow, maar 't is vooral om wakker te worden hoor
Onze is gelukkig minder vies dan Cherquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet![]()
Ik denk dan aan onze sharr
geil pakkie. Iets voor de dames hier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik Sharr lees, moet altijd aan Cher denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
geil pakkie. Iets voor de dames hier?
minder?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Onze is gelukkig minder vies dan Cher
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij praat de hele tijd over jou hoor
WOEM >> vergeet vooral de reversed bass nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM WOEM BOEM BOEM BOEM BOEM WOEM
Ja hier ook recht in mijn gezicht, in het informatica lokaal...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
De zon!!
Hij schijnt!!
Vol in mn bakkes verdomme![]()
* Huppelmuts doet gordijn dicht
Hoe schrijf je de reversed bass?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WOEM >> vergeet vooral de reversed bass niet
WOEMquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoe schrijf je de reversed bass?
Bekt ook zo lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whooe whooo whooeee So_Surreal_Baby!
Komt eraanquote:
Alleen als je dan lieve dingen gaat zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe dat was echt lachen net
Net 28 - 3 met Black Ops
Wat een keizer ben ik ook, wie wil me sensueel aanraken ?!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een tatoeage nemen?
Dat vraag ik me bij wel meer tatts afquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die foto op de voorpagina op nu.nl
[ afbeelding ]
Waarom zou je zo'n tatoeage nemen?
Omdat het mooi kan zijn?quote:
Heb ik ook ècht nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast heeft Sharr gisteren gewoon laten winnen zodat hij haar adres kreeg![]()
Dat is ook weer zo.quote:
Kat von D. maakt mooie, maar ik blijf het lelijk vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Het zal wel vet zijn van je 20e tot je 30e.
Maar als je daarna begint te verleppen wordt het standaard lelijk
31 en mijn tatts zitten er nog prachtig op zonder verleptheidquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Het zal wel vet zijn van je 20e tot je 30e.
Maar als je daarna begint te verleppen wordt het standaard lelijk
Vrouwen takelen af na hun 25equote:Op donderdag 20 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31 en mijn tatts zitten er nog prachtig op zonder verleptheid
Zoek je ruzie met me?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrouwen takelen af na hun 25e
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bij_haatmeneer.html
Als mijn vriendin 25 wordt ruil ik d'r in voor een 16-jarige.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 25 wordt ruil ik d'r in voor een 16-jarige.JajajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Goed bouwjaar welquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1979
En dan nu pas ontdekken, best knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |