en nou doet mijn computer ook nog stom, nu mag ik leuk voor de derde keer opnieuw opstarten vandaagquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
o leuk![]()
succes dan maar![]()
en hoe is je hoofdje vandaag?
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nou doet mijn computer ook nog stom, nu mag ik leuk voor de derde keer opnieuw opstarten vandaag![]()
![]()
mijn hoofd doet wel weer een beetje liever![]()
![]()
^&%&(* computer danquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nou doet mijn computer ook nog stom, nu mag ik leuk voor de derde keer opnieuw opstarten vandaag![]()
![]()
![]()
beter de computer pijn dan je hoofdje pijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
kom jij hem anders even maken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter de computer pijn dan je hoofdje pijn
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom jij hem anders even maken?![]()
dan doe ik wel alsof hij het weer niet doet
lol doe je dat vaker dan ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat, vragen of wok met me komt spelen, of doen alsof mijn computer stuk is?quote:
alle 2 ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat, vragen of wok met me komt spelen, of doen alsof mijn computer stuk is?
thuis op het werk het maakt niet uit, als hij maar komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 10:02:01 ]
Doet Wok de ICT bij julliequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Barretje, hoe gaat het met je?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thuis op het werk het maakt niet uit, als hij maar komtwaar het hart van vol is .. zullen we maar denken ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Neu duurt nog eventjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
LL.
Nog last van m'n buik.. maar toch op werk..
gaat allemaal niet van harte..
we slepen ons er wel doorheen
heb je de 30K al??
Dagelijks... vrouwen van 30 he ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waar het hart van vol is .. zullen we maar denken ..
vrouwen van 30 !quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Dagelijks... vrouwen van 30 he ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vrouwen van 30 !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* LovelyLady noteert in agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |