quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht gaat die studie wel over klantvriendelijkheid
Dat weet ik, ik had alleen gewoon even zin om er een grapje over te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Datzelfde probleem had ik kunnen hebben als ik Single was en geen relatie (met haar) zou willen hebben
"Hoe scheep ik Missbehavin af".quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht gaat die studie wel over klantvriendelijkheid
Volgens mij zat het wel goed bij haar. Maar ik bedoelde het een beetje zoals die meiden die in een FWB relatie blijven hangen, terwijl ze hartstikke verliefd zijn, maar hij niet meer wil dan een FWB.quote:
Nu je het zegt, in die MI had ik autmatisch een CRT in gedachtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij ook
Dat dan zo'n oude CRT rats het bureau wordt afgeschoven
Didn't mean it like that.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bij deze post krijg ik dan weer een ander, fout beeld
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Hoe scheep ik Missbehavin af".
Nou zeg. En wat zei de twittercommunity ervan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, wat is dit nou weer? Wil ik de woningbouw bellen over iets kuttigs, zijn ze de hele dag gesloten vanwege een studiedag.
It's like so....twitterish.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou zeg. En wat zei de twittercommunity ervan?
Klassieker:quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zegt, in die MI had ik autmatisch een CRT in gedachten
Ook daar moest ik aan denkenquote:
Goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:05 schreef Watertornado het volgende:
STEEK: hoe gaat het met je HT'tje nu?
Hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaarEn ik kan uiteraard niet zeggen hoe ik het heb gedaan... Hij was wel weer moeilijk, kut begrippen en mc
Nou ja, we shall see, ik heb alle vragen beantwoord, of ik dat goed gedaan heb, is een andere
B is de meest logische keuzequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaarEn ik kan uiteraard niet zeggen hoe ik het heb gedaan... Hij was wel weer moeilijk, kut begrippen en mc
Nou ja, we shall see, ik heb alle vragen beantwoord, of ik dat goed gedaan heb, is een andere
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
En toch kies ik voor D als dat het juiste antwoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |