Heb jij de hyves van die Ter Apel jongen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is een jochie uit Ter Apel vriend.
Nee manquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb jij de hyves van die Ter Apel jongen?
Wel in een spoiler danquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:23 schreef Nitrouz het volgende:
We moeten eigenlijk een overzicht van alle topics in de OP
Ik ook ik ook ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zeg een keer met z'n allen uit in Amsterdam
dat heb ik al 2 dagen geleden gezegtquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Ragboer het volgende:
YESYESYESYESYES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREG HEEFT GEWONNEN , IK HEB HET ANTWOORD GOED, MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!
030!
Leer Nederlands!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:25 schreef dragems het volgende:
[..]
dat heb ik al 2 dagen geleden gezegt
goezo jochiequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Ragboer het volgende:
YESYESYESYESYES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREG HEEFT GEWONNEN , IK HEB HET ANTWOORD GOED, MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!
030!
sorry hoorquote:
Sharr en Patje1987; de vraag was wie de gangster was uit Scarface.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft de headset en de microfoon van Koelkast eigenlijk gewonnen, en wat waren de vragen / opdrachten?
Wat een vraagquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Sharr en Patje1987; de vraag was wie de gangster was uit Scarface.
hij heeft het ook gezegdquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
Het geluid is: schuddebuikjes
of een pak vlokken
Utreg jochie! 030 neemt Fok over!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg jochie! 030 neemt Fok over!
lol was afgelopen zondagquote:
Heb je een naam ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:30 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer, ik ben hard aan het zoeken naar die Hardcore boy
lol gister ochtendquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook dat geluid al 20x geraden, maar nooit goed![]()
Van schuddebuikjes tot kattenbrokjes.
Dan ga ik nu voor: vaatwasserzout dat bijna opperdepop is
Dat is het probleem juistquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je een naam ?
Zo ja, www.wieowie.nl
omdat het zuigt duhquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:33 schreef Ragboer het volgende:
David kan je vaker langskomen? Ik kan dit serieus waarderen, jij bent er en een paar goede mooie Nederlandstalig hits komen langs. Normaal is er geen Nederlandstalige muziek te horen op Onzin Radio.
Oorspronkelijk had ik de foto gevonden op de Holland Hardcore hyvesquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist
Ik zocht daar naar me eigen naam trouwens, ik stond er niet tussen.
Ik alleen met LinkedIn, maar mijn Facebook komt niet tevoorschijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist
Ik zocht daar naar me eigen naam trouwens, ik stond er niet tussen.
hoi !quote:
scheer je weg, dit is zo ontzettend mooi, als je dit niet begrijpt ben je een cultuurbarbaar...quote:
Ja, ik ben een beetje dom. Ik moest gewoon in me geschiedenis zoeken naar Hardcore en Hyvesquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oorspronkelijk had ik de foto gevonden op de Holland Hardcore hyves
ik begrijp het wel maar betekent niet dat ik niet vind dat het zuigtquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
scheer je weg, dit is zo ontzettend mooi, als je dit niet begrijpt ben je een cultuurbarbaar...
Ja die! Baasquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje dom. Ik moest gewoon in me geschiedenis zoeken naar Hardcore en Hyves![]()
http://richard-21.hyves.nl/
haaai schatquote:
Truste schatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Slaap lekker man
Ik ben ook slapen
Niet eens een bedankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja die! BaasIk gaot plááát hier jochie!
Laoter hé jochie. Wel baas dat je die gast kent, ik heb hem gewoon random van de interwebs geplukt.quote:
Bedankt Nitrouz!quote:
Gemeenschappelijke vriend op Hyves hé, heeft denk ik bij me op school gezeten toen der tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laoter hé jochie. Wel baas dat je die gast kent, ik heb hem gewoon random van de interwebs geplukt.
Yes! Ik steel de credits.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
allemaal kasthomo's hier, heerlijk![]()
Ik kwam eigenlijk alleen om Paul een kusje te geven
En schuddebuikjes heb ik een paar keer geraden ja
Klopt! Dat heb ik gezienquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
allemaal kasthomo's hier, heerlijk![]()
Ik kwam eigenlijk alleen om Paul een kusje te geven
En schuddebuikjes heb ik een paar keer geraden ja
Ajaxquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja kijk deze nog even
Wat voor bazen debuut maak je dan![]()
![]()
?!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En hoe kan ik een van mijn grootste liefdes vergeten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:40 schreef Nitrouz het volgende:
Trusteng!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111EEEEEEEEEINZZZZZZZZZZZZZZeinzzEINZeinzzz!!!1111EiNZZZZ
Tot morgen mijn Utregkameraad!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:40 schreef Nitrouz het volgende:
Trusteng!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111EEEEEEEEEINZZZZZZZZZZZZZZeinzzEINZeinzzz!!!1111EiNZZZZ
Jeuj!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Binnenkort gaat mijn collega dj en beste vriend Darcli mij vergezellen bij de uitzendingen, eigenlijk zijn we altijd samen radio aan het maken namelijk,.
En de nachtmarathon binnenkort doen we ook samen
Ennnnn een liveshow in onze eigen studio met 4 camera's
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Binnenkort gaat mijn collega dj en beste vriend Darcli mij vergezellen bij de uitzendingen, eigenlijk zijn we altijd samen radio aan het maken namelijk,.
En de nachtmarathon binnenkort doen we ook samen
Ennnnn een liveshow in onze eigen studio met 4 camera's
Ja wordt echt leuk, hij is echt mijn andere helft op te radio, dus wat ik nu doe is maar halfbakkenquote:
Hij is lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja wordt echt leuk, hij is echt mijn andere helft op te radio, dus wat ik nu doe is maar halfbakken![]()
Blij dat hij binnenkort meedoet![]()
Helaas niet elke uitzending ivm zijn werktijden, maar ik hoop toch zo veel mogelijk
Was het een faalshow?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:44 schreef dragems het volgende:
lijkt de show van webhawk wel. faal faal faal faal faal faal faal.![]()
Pics van jou!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is de lekkere, ik ben de leuke![]()
Stiekem zijn we even lekker en even leuk hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Geen uitzending
Sorry lieve minions, maar vandaag zal jullie leider jullie niet toespreken in de nacht. In plaats daarvan kun je luisteren naar een extra lange Paul in the Dark, en direct daarna Dragems op Onzin Radio!
Daar is hij zelf. Jij ook een kutshow gehad?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Geen uitzending
Sorry lieve minions, maar vandaag zal jullie leider jullie niet toespreken in de nacht. In plaats daarvan kun je luisteren naar een extra lange Paul in the Dark, en direct daarna Dragems op Onzin Radio!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Geen uitzending
Jammer Webhawk (zonder r)quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Geen uitzending
nee webhawk zegt gewoon vaak vaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was het een faalshow?![]()
Mijn uitzending vanavond was iig de slechtste tot nu toe
Ja, maar dat is niet de reden dat ik niet ga uitzenden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is hij zelf. Jij ook een kutshow gehad?
Dan heb ik vanavond dus nog niks te soppen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal morgenavond eens wat voor je ritselen
Heb je een date?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de reden dat ik niet ga uitzenden.
Zo vaak zeg ik niet vaak hoor, ik denk dat het minder vaak is dan dat het vaker zou zijn...quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef dragems het volgende:
[..]
nee webhawk zegt gewoon vaak vaak
na die uitzending van gisteren met al die jingles heb ik serieus een half uur naar ouwe Dommelaflveringen op youtube zitten kijken.quote:
lol wellusquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zo vaak zeg ik niet vaak hoor, ik denk dat het minder vaak is dan dat het vaker zou zijn...
Ik zeg wel vaak faal, denk dat je dat bedoelt...quote:
Je hebt er van die dagen tussen zitten...quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de reden dat ik niet ga uitzenden.
Ik kan er nog steeds niet bij hoe je een goois r in jouw stem kan horen.quote:
Dommel keek ik ook veel maar teddy rukspin was vroeger echt mijn favoquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
na die uitzending van gisteren met al die jingles heb ik serieus een half uur naar ouwe Dommelaflveringen op youtube zitten kijken.
Eensch met ditquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt er van die dagen tussen zitten...
Overigens, nu je er toch bent. Ik zou het leuk vinden als ik het bosje gordelroos weer terug mag, want je liep me nu gewoon schaamteloos te kopieren. De slipsnifter mag je houden, want die heb ik ook niet bedacht, maar erg origineel was het nu natuurlijk niet meer.
Als in: probeer iets meer zelf te verzinnen, is best leuk.
lol datdusquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaak faal, denk dat je dat bedoelt...
Ik lig al in bed nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan heb ik vanavond dus nog niks te soppen?
Waarschijnlijk komend weekend of volgende week pas weer.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef dragems het volgende:
[..]
Dommel keek ik ook veel maar teddy rukspin was vroeger echt mijn favo
Dat maak ik zelf wel uit wie de lekkerste isquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lig al in bed nuOp de tv te fokken met draadloos toetsenbordmuis ding geval
![]()
Maar hier geen foto's![]()
Sop nog maar op DarcliDies stiekem toch wel de lekkerste van ons twee
Pics van je datequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komend weekend of volgende week pas weer.
Jij bent erg oppervlakkig he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit wie de lekkerste is
lol echt welquote:
Nee valt meequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij nader inzien liever niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij nader inzien liever niet.
IS DAT JE STRAF?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
2 mededelingen van huize naatje: Trololo, jij kan morgenochtend gewoon uitzenden, ik ben moe als de vinketering
en Paul (of dragems), jij kan op mijn uren opvullen op zaterdagnacht, want ik ben laptop voor vrijdag op zaterdag kwijt
En het concert was gaaf
welk concert?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
2 mededelingen van huize naatje: Trololo, jij kan morgenochtend gewoon uitzenden, ik ben moe als de vinketering
en Paul (of dragems), jij kan op mijn uren opvullen op zaterdagnacht, want ik ben laptop voor vrijdag op zaterdag kwijt
En het concert was gaaf
Neuk haarquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Doe nou niet, ik lig hier mijn vriendin wakker te grinniken
Ik kon even nergens op komen, en dat schoot me te binnen. Daarnaast refereerde ik erbij aan je. Met bronvermelding vind ik dat prima mogen, omdat ik het ook niet als iets van mezelf bracht. Even later bedacht ik me dat ik beter daktandeborstel had kunnen zeggen, maar toen liep de plaat alquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt er van die dagen tussen zitten...
Overigens, nu je er toch bent. Ik zou het leuk vinden als ik het bosje gordelroos weer terug mag, want je liep me nu gewoon schaamteloos te kopieren. De slipsnifter mag je houden, want die heb ik ook niet bedacht, maar erg origineel was het nu natuurlijk niet meer.
Als in: probeer iets meer zelf te verzinnen, is best leuk.
Is je huistelefoon kaput?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
En het concert was gaaf
Jonge, dit is subforum onzinquote:
Ik ben tegenwoordig mezelf in onz.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jonge, dit is subforum onzin
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is je huistelefoon kaput?![]()
Ik heb wel 10x gebeld, 10x BUSY of NO CONNECTION
Ik ook somsquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig mezelf in onz.
Ze vindt het wel lekker, als je eenmaal bezig bent.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaat ze niet waarderen, ze moet om 7u op
Zolang het geen gewoonte wordt zal ik het door de vingers zien. Het is voor mezelf al moeilijk genoeg origineel te zijn en steeds met nieuwe dingen te komen, maar als anderen me gaan kopieren dan wordt het tempo echt te hoog.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kon even nergens op komen, en dat schoot me te binnen. Daarnaast refereerde ik erbij aan je. Met bronvermelding vind ik dat prima mogen, omdat ik het ook niet als iets van mezelf bracht. Even later bedacht ik me dat ik beter daktandeborstel had kunnen zeggen, maar toen liep de plaat al
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ze vindt het wel lekker, als je eenmaal bezig bent.
en we hebben weer een winnaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ook soms
En ja, ik heb gewoon een zieke geest
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:55 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
en we hebben weer een winnaar
Hou nou eens op te dissen danquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
ohja, en de gordelrozen zwerven ook al jaren rond in de wereld der fake-prijzen, dus zeggen dattie van koelkast is zou ook niet kloppen
Maar dan heb ik niets meer te schenken want ik denk dat mijn zak dan ergens in de kast ligtquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ze vindt het wel lekker, als je eenmaal bezig bent.
Snap ik, maar ik ben iemand die dat soort dingen één keer doet, niet de hele dag doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang het geen gewoonte wordt zal ik het door de vingers zien. Het is voor mezelf al moeilijk genoeg origineel te zijn en steeds met nieuwe dingen te komen, maar als anderen me gaan kopieren dan wordt het tempo echt te hoog.
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een kutPC is dit, maar @BHZ: Ze voelde dat de laptop warm was, dus dat ik 's nachts gecomputerd had, dus ze weten niets over belletje
@dragems: Godspeed You! Black Emperor
Hoe kan ze dat nou voelen dan? Sochtens issie toch al weer afgekoelt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een kutPC is dit, maar @BHZ: Ze voelde dat de laptop warm was, dus dat ik 's nachts gecomputerd had, dus ze weten niets over belletje
@dragems: Godspeed You! Black Emperor
Pittige dame danquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets meer te schenken want ik denk dat mijn zak dan ergens in de kast ligt
Het is op XMS en ONZ-Radio wel mijn handelsmerk. Tuurlijk wordt 'ie elders ook gebruikt, maar hier ben ik de eerste en hopelijk enige.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
ohja, en de gordelrozen zwerven ook al jaren rond in de wereld der fake-prijzen, dus zeggen dattie van koelkast is zou ook niet kloppen
vertel...quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef -Datdus- het volgende:
LOL paultjuhh op msnn..ik heb me suf gelachen om zijn "geheimpje"..
mijn piemel is s morgens ook warm betekend dat nou dat die de hele nacht heeft aangestaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoe kan ze dat nou voelen dan? Sochtens issie toch al weer afgekoelt?
MIRNEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:57 schreef dragems het volgende:
[..]
mijn piemel is s morgens ook warm betekend dat nou dat die de hele nacht heeft aangestaan?
Nee, blijf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Over geheimen gesproken, tot morgen allemaal!
Ik zal voortaan daktandenborstels, bougievonkjes en frikandellen van mcdonalds weggevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is op XMS en ONZ-Radio wel mijn handelsmerk. Tuurlijk wordt 'ie elders ook gebruikt, maar hier ben ik de eerste en hopelijk enige.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee dat kan ik absoluut niet maken.
jaaaaaa je date is er alquote:
Ik hoor meestal alleen het begin van je primeuitzendingen, daarna heb ik andere dingen te doen, dus ik weet het niet, ik wil er alleen voor waken, want op een gegeven moment gaat het me storen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik ben iemand die dat soort dingen één keer doet, niet de hele dag door
We zitten op de zelfde gedachtengang.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor meestal alleen het begin van je primeuitzendingen, daarna heb ik andere dingen te doen, dus ik weet het niet, ik wil er alleen voor waken, want op een gegeven moment gaat het me storen.
Tuurlijk mag je eens wat lenen, een Giel zal ook vast wel eens EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE schreeuwen (doe ik ook wel eens), zolang iedereen maar z'n eigen dingetjes houdt.
Zo zal ik niet de hele avond "faal" gaan roepen bijvoorbeeld, da's echt iets voor jou. (ja deze is wat flauw, maar je snapt wat ik bedoel).
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten eerst maar eens uitvinden wie van jullie het pittigst is
En dan komen ze naar je kamer om de laptop te voelen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
@BHZ: ik ging naar de play om 3 uur
en nu slapen, byebye en kusjes iedereen
late reactie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
AHA! Jij bent de date van WH!
Dan zijn we morgen weer vriendjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We zitten op de zelfde gedachtengang.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:03 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb een newkids soundboard voor prankcalls
om de pizza te belle
"HÉ, kheb honger jonge"
"ik heb helemaal geen geld"
"ZONNU GROTE VUURBAL JONGUH"
dat wordt entertainment
Ik heb de film zondag in de bios gezienquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:03 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb een newkids soundboard voor prankcalls
om de pizza te belle
"HÉ, kheb honger jonge"
"ik heb helemaal geen geld"
"ZONNU GROTE VUURBAL JONGUH"
dat wordt entertainment
Allebei neuckenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]Hoe wil je dat gaan doen dan.
Eigenlijk geil ik nog op jou hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
AHA! Jij bent de date van WH!
Dat zal mijn vriend leuk vindenquote:
Een lul met vingersquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zijn we morgen weer vriendjes![]()
Vandaag ben je gewoon een lul.
Neuck ik hem ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat zal mijn vriend leuk vinden
quote:
't is wel kiezen he, ik wil geen afgedankte ex van WHquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk geil ik nog op jou hoor.
Whahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is wel kiezen he, ik wil geen afgedankte ex van WH
Ex?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is wel kiezen he, ik wil geen afgedankte ex van WH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je me dan een lul vind is het tenminste met een goede redenWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ja zoals vanmiddag: ogen dicht, een gat is een gat.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het is harig van buiten, nat van binnen, en koelkast wil hem erin hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
foursomequote:Op donderdag 20 januari 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja zoals vanmiddag: ogen dicht, een gat is een gat.
Grieks volgens graseter geloof ik.
Lang verhaal
En aan de andere kant, alles kan kapot hoor.
Ik had afgelikte boterham in gedachten maar daar zou ik je te kort mee doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ex?Wie had het over een relatie. Ik doe niet aan relaties.
Sorry ik heb het niet gehoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vonden jullie onze show leuk?
Waarom ben jij zo onzeker Paul?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
De vraag is waar je het nu hoort?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
Wie zegt dat "slotje op je jingle" heb ik dat ooit niet gezegd?
Oh. Dan was je eigenlijk nog lief voor me.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had afgelikte boterham in gedachten maar daar zou ik je te kort mee doen
Schijnbaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
Wie zegt dat "slotje op je jingle" heb ik dat ooit niet gezegd?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het is harig van buiten, nat van binnen, en koelkast wil hem erin hangen!Morgen is 't weer over, ik ben niet haatdragend en in tegenstelling tot jou lig ik naast een meisje van vlees en bloed elke nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je me dan een lul vind is het tenminste met een goede reden![]()
Maar genoeg gebitcht, jij hebt een date.
Mijn itunes speelt iets af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De vraag is waar je het nu hoort?
Simon wil dat toch nietquote:
das mijn show en volgens mij ben jij datquote:
Ohja, ik had 'm in een jingle voor ik geloof Dragems gestopt!quote:
Probeer ik wel, ik heb een zwak voor avatars met roze haarquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan was je eigenlijk nog lief voor me.
Oh, ik dacht al even dat ik weer eens verkeerd zat te luisteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:09 schreef dragems het volgende:
[..]
das mijn show en volgens mij ben jij dat
HAHHAHHAH!!!11!quote:
Audrey Kitching.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Probeer ik wel, ik heb een zwak voor avatars met roze haar :$
ik heb genoten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee en ik heb ook echt de pest aan Pick & Piemolquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
HAHHAHHAH!!!11!
Die grap is niet origineel
Zei er iemand piemol?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee en ik heb ook echt de pest aan Pick & Piemol![]()
Sorry liev, ik zal het niet meer doen.
Picsquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pics van je piemol?
Dag, eerst van je zusje, dan onderhandelen we verder
Ik heb geen zusjequote:Op donderdag 20 januari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pics van je piemol?
Dag, eerst van je zusje, dan onderhandelen we verder
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ken ik zo 1, 2, 3 niet.
Mijn popje vindt Angelina Jolie hot![]()
Daar vind ik dan weer niks aan
die heb ik al veelvuldig gepostquote:
* djkoelkast checkt foboquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:15 schreef dragems het volgende:
[..]
die heb ik al veelvuldig gepost
ik niet ben echt super geil op gekleurd haar. is begonnen met the 5th elementquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ze redelijk schenkbaar is wel ja.
Maar ik heb toch meer met donker haar
ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar zou doen.
Wie zijn datquote:
vincent?quote:
Ja, ken je hem niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ken je hem niet?
Enfin, hier mijn matti dragems:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ken je hem niet?
Enfin, hier mijn matti dragems:Hij lijkt meer op Nitrouz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
iddquote:
Ja sorry. Hoe dan ook, geeft niet dat je jezelf anders voordoet, Vincent is ook wel een heul stoere bink EN die kan chickies hosselenquote:
hahaha lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja sorry. Hoe dan ook, geeft niet dat je jezelf anders voordoet, Vincent is ook wel een heul stoere bink EN die kan chickies hosselen
luister dan gewoon eikelquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lalalalala PIJP lalalala
I like pijpliedjes![]()
Oh, ik luister niet, wat speelt er?
Was een tussenstukjequote:Op donderdag 20 januari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lalalalala PIJP lalalala
I like pijpliedjes![]()
Oh, ik luister niet, wat speelt er?
Echt hoor, als je tegen Vincent zegt: hey vince, ga chickies hosselen, dan komt ie zo terug met 10 chickies, en niet van die lelijke boeren he. Vincent is the man!quote:
Dan wordt Popje wakker en wordt ze pissig en heb ik morgenavond een chagrijnig figuur naast mequote:
boeiequote:Op donderdag 20 januari 2011 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan wordt Popje wakker en wordt ze pissig en heb ik morgenavond een chagrijnig figuur naast me
Ter vleze gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
En zie dan nog maar eens ter vleze te gaan
Ja, jij belt Vincent om een nieuw chickie te hosselen voor je, maar zo gaat dat hier mooi nietquote:
ga je gangquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van bil klinkt zo smerig![]()
Tatatatadaaaaaaaaa terrrrrrr vlezeeeeee![]()
Dat klinkt als een jingle
Gewoon Neuqenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van bil klinkt zo smerig![]()
Tatatatadaaaaaaaaa terrrrrrr vlezeeeeee![]()
Dat klinkt als een jingle
Alleen met jouw zwoele soulstem, dus je weet nu wat je moet inspreken. Morgen in mijn mailbox svp.quote:
Al onderweg?quote:
bel me morgen maar doen we het via skypequote:Op donderdag 20 januari 2011 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen met jouw zwoele soulstem, dus je weet nu wat je moet inspreken. Morgen in mijn mailbox svp.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
Maarrrrr lieve smeerlapjes allemaal hier, ik ga slapen![]()
Morgen roept de plicht weer om de ochtendzieltjes te voorzien van een heerlijk deuntje.
Tot morgen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
Maarrrrr lieve smeerlapjes allemaal hier, ik ga slapen![]()
Morgen roept de plicht weer om de ochtendzieltjes te voorzien van een heerlijk deuntje.
Tot morgen
ben je nog boos op me?quote:
nee iedereen is wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit iedereen weer in skype?
lol volgende week van 22 tot 23quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel goeien muzak... had eerder moeten gaan luisteren
zal het rooster wat beter in de gaten houden..quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:45 schreef dragems het volgende:
[..]
lol volgende week van 22 tot 23
lol hoop dat het een beetje herhaling in gaat zitten met het rooster. zelfde mensen in de zelfde tijdslotquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal het rooster wat beter in de gaten houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |