quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
grote meid!
mij leken concerten altijd doodeng maar ik moest er toch een keer heen. en toen kwamen de Presidents of the USA en toen kon ik het mezelf niet weigeren. ik vonnet mooi. maar toch nog steeds sta ik dan het liefst wat achteraan of aan de rand.
trusten!quote:
Echt supertof!! Allemaal live-optredens. Normaal was de entree meer dan ¤30, wij hadden via een veilingsite kaarten geregeld van in totaal ¤5 per stukquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was 't leuk?Ik moet ook eens zo'n feestje doen, lijkt me geniaal
Ik dans ook absoluut niet, maar kan erg genieten van muziek. En dan ook nog graag harde muziek, zodat je 's avonds in bed nog ligt te dreunenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, dat las ik ja
nee, dat zou ik dan niet zo snel doen. ben niet zo'nm danser. maar ik woon nu om de hoek van Poppodium Romein en dat ga ik eens in de gaten houden. misschien ga ik naar Vanderbuyst
ik dein hooguit wat mee....schaamte is het vooral dnek ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dans ook absoluut niet, maar kan erg genieten van muziek. En dan ook nog graag harde muziek, zodat je 's avonds in bed nog ligt te dreunen
Omdat Nirvana, nog even wakkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dein hooguit wat mee....schaamte is het vooral dnek ik.
Eenschquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het meest stukgedraaide nummer ever. maar hij blijft goed!
En ook eensch! Ik heb veel gevoel voor ritme, maar heb altijd het idee dat anderen me staan aan te gapen. Dan denk ik van :"laatmaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dein hooguit wat mee....schaamte is het vooral dnek ik.
Moet je gewoon negerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
En ook eensch! Ik heb veel gevoel voor ritme, maar heb altijd het idee dat anderen me staan aan te gapen. Dan denk ik van :"laatmaar"
Ik kan daar jaloers op zijn... Vriendin van mij heeft schijt aan het hele universum en danst ook de hele avond doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat Nirvana, nog even wakker
Maar je moet jezelf gewoon lekker laten gaan! Ik vind dat heerlijk, ik kan de hele avond en nacht lang doordansen en dan vind ik 't nog te vroeg als ze de tent sluiten. Nein man..
kan ik niet. in het dagelijks leven heb ik redelijk schijt gekregen aan wat mensen van mn vinden, maar ik heb gewoon geen ritmegevoel en ik wil daarom niet dansen. dat wordt em niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat Nirvana, nog even wakker
Maar je moet jezelf gewoon lekker laten gaan! Ik vind dat heerlijk, ik kan de hele avond en nacht lang doordansen en dan vind ik 't nog te vroeg als ze de tent sluiten. Nein man..
Ook geen luchtdrummen voor jou dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik niet. in het dagelijks leven heb ik redelijk schijt gekregen aan wat mensen van mn vinden, maar ik heb gewoon geen ritmegevoel en ik wil daarom niet dansen. dat wordt em niet.
Het is ook iets wat je zelf invult, je kan geen gedachten lezen... Ik weet dat rationeel gezien ook wel, maar toch komt dat altijd met de kop om de deur stekenquote:
na mij??? met wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook geen luchtdrummen voor jou dus?Ritmegevoel is helaas iets wat maar heel moeilijk aan te leren is.
Mag ik na jou?
Mama appelsapquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na mij??? met wat?
luchtdrummen en airguitar wel...maar dat lijkt nergens op![]()
hoho! he is alleen Brendon Bloemen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:07 schreef CindieY het volgende:
Wat doet ThymenThe Killers nu. Zo kan een mens toch niet naar bed
't Klinkt altijd zo Killers-achtigquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho! he is alleen Brendon Bloemen!
wehehehe, ik zag dat laatst bij Ik hou van hollands (mn ouders keken!) en toen kon niemand dat verstaan. en ik weet dat het A denial is dus dat hoor ik ookquote:
Ik heb 't ooit eens opgezocht, maar aangezien ik die mama appelsap al hoor sinds ik nog maar een kleine CindieY was, blijf ik dat horen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, ik zag dat laatst bij Ik hou van hollands (mn ouders keken!) en toen kon niemand dat verstaan. en ik weet dat het A denial is dus dat hoor ik ook
ik ken het...heb dat met Raise your glass van Pink.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't ooit eens opgezocht, maar aangezien ik die mama appelsap al hoor sinds ik nog maar een kleine CindieY was, blijf ik dat horen.
Ah, thanks! Wist niet wat ze zongen en ik bler dus altijd mag ik na jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, ik zag dat laatst bij Ik hou van hollands (mn ouders keken!) en toen kon niemand dat verstaan. en ik weet dat het A denial is dus dat hoor ik ook
Maar je bent toch geen kleine 3rdRock nu?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het...heb dat met Raise your glass van Pink.
nee, das waar.....maar ik hoor echt Haal me uit de doos ipv all my underdogs. toen het later bij Giel een keer gecoverd werd hoorde ik het wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar je bent toch geen kleine 3rdRock nu?Mijn Engels is nu op een dusdanig niveau dat ik me altijd afvraag hoe mensen toch bij mama appelsaps komen
Alleen met niet-engelstalige liedjes wil ik 't nog wel eens horen, omdat ik die taal niet ken.
trusten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heuse FM hè. Nu toch echt slapen
Hier helaas stream, buurman heeft zijn zender weer aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heuse FM hè. Nu toch echt slapen
zijn we nu eindelijk samen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier helaas stream, buurman heeft zijn zender weer aan![]()
Truste
is dat niet net zo iets als tikken op huyves?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
En wtf is dat "porren" op Facebook? Word net gepord door een wat oudere meneer...
quote:
die heb ik niet eens joh. ik ben dol op spletterhorror, maar het uitvoeren...nee....quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op! Je hebt toch wel je cirkelzaag opgeborgen, hè??
Nee, dan kun je er een bericht bijzetten. Ik zag een naam staan en een blauw vingertje... Ik heb teruggepord, dat zal em lerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat niet net zo iets als tikken op huyves?
wehehehequote:Op donderdag 20 januari 2011 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan kun je er een bericht bijzetten. Ik zag een naam staan en een blauw vingertje... Ik heb teruggepord, dat zal em leren
Ieuw, dat moet ik dus echt niet kijken... Slapeloze nachtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik niet eens joh. ik ben dol op spletterhorror, maar het uitvoeren...nee....
Ja en nu maar hopen dat ik niet op een of andere uitnodiging ben ingegaanquote:
dat heb ik net andrsomquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ieuw, dat moet ik dus echt niet kijken... Slapeloze nachtenIk kan trouwens rustig met een zak chips naar een open-hartoperatie kijken
God die man is zoooooo sexie hequote:
Op die foto helemaal!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
God die man is zoooooo sexie he
quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
God die man is zoooooo sexie he
dank jullie welquote:
quote:
t zijn van die plakplaatjes die je bij de kaugummie krijgtquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je dan wel die tattoos afdoen? Daar hou ik niet zo van... Aan de andere kant, doen we gewoon het licht uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |