op mijn werk hadden ze wel eens soep. ook wel eens kaassoep. en ik heb dus een collega een keer een kop kaassoep laten bestellen.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn moeder bestelde zo'n 2 jaar geleden "kopkaas" bij de slager. Proestbui
![]()
Als jij het zelfs vind, zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer die sigaar idd in een doos te verstoppen ja
jemig, dit wordt wel heel sneu zeg. godsamme!
Das herkenbaar... Dat doen de meeste mensen die roken. Je wil mij ook niet meemaken als ik weer eens een deadline voor school moet halen en dan een nacht doormoet... Als ze echt wil stoppen, zal het lukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil het wel maar zodra ze boos of gestrest is grijpt ze naar de sigaret.
Ik rook eigenlijk niet, maar vanille sigaren nog wel eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:27 schreef minthy het volgende:
Ik bedoelde dat ik echt niet van sigaren hou, dat jullie dat gelijk met de sigaar van Rock asociëren...
Mwoah, ik kan het hebben. Jaren tussen mannen gewerkt, heb veul erger gehoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer die sigaar idd in een doos te verstoppen ja
jemig, dit wordt wel heel sneu zeg. godsamme!
Dat vind ik nog wel lekker ruiken, maar ik word er kotsmisselijk van als ik ze zelf rookquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik rook eigenlijk niet, maar vanille sigaren nog wel eens.
http://en.wikipedia.org/wiki/You're_a_Woman,_I'm_a_Machinequote:
Slaap lekker en tschuss!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef Allrounder het volgende:
Mijn telefoon vertelde me net dat ik nog 5.30 uur mag slapen.
Truste
succes en slaap lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef Allrounder het volgende:
Truste
ik zal morgen eens wat meer beluisteren, al denk ik dat ik het niet veel harder trek, als ze gaan schreeuwen houd et als snel opquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
voor de liefhebber nog 1 van DfA1979: deze is wat harder.
je bent er zo mee klaar .er is maar 1 heel album en dat is zelfs vrij kort. onder de naam MSTRKRFT hebben ze ook nog wat gedaan, maar dat is meer dance.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik zal morgen eens wat meer beluisteren, al denk ik dat ik het niet veel harder trek, als ze gaan schreeuwen houd et als snel op
oe. MSTRKRFT ja, dacht al ik herken et ergens vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent er zo mee klaar .er is maar 1 heel album en dat is zelfs vrij kort. onder de naam MSTRKRFT hebben ze ook nog wat gedaan, maar dat is meer dance.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef Allrounder het volgende:
Truste
Heel verstandig!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens gerookt ging heel gemakkelijk, moest niet eens hoesten. Maar ik vond er vrij weinig aan dus ben er niet mee door gegaan.
ik heb ook nooit gerookt, maar ik vond het gewoon stinken. en mijn opa is aan longkanker overleden, maar dat heeft verder niet echt indruk gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik heb et nooit eens geprobeerd, dat is het voordeel van mensen op vroege leeftijd verliezen aan longkanker, je denkt er niet eens aan
Ik wou indruk maken op een meisje was eigenlijk de enige reden en niemand anders durfde hem aan te pakken dus ik dacht: Nu kan ik een beetje imponeren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel verstandig!Tis ontzettend duur en slecht...
slaap lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Nou, ik plant er nog een aflevering Fringe in en dan ben ik slapen. Tchüs![]()
Slaap lekker und tschuss!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Die van mij is iets vrijgeviger met 6:22 aan nachtrust resterend. Tijd om daar maar eens gebruik van te gaan maken dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef Allrounder het volgende:
Truste
Eerder werd het ook als stoer gezien, maar om die reden ben ik niet begonnen. Ik ben zeer verslavingsgevoelig, das ook de reden waarom ik geen druppel alcohol drink! Durf ik niet eens, ben als de dood dat ik daar ook aan verslaafd raak... Ik durf het alleen als ik een heel sterk iemand bij me heb die mij durft te slaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou indruk maken op een meisje was eigenlijk de enige reden en niemand anders durfde hem aan te pakken dus ik dacht: Nu kan ik een beetje imponeren.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die van mij is iets vrijgeviger met 6:22 aan nachtrust resterend. Tijd om daar maar eens gebruik van te gaan maken dus.
Oh, en wat gingen jullie opvallend snel weer vanavond zeg...
slaap lekker! en sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die van mij is iets vrijgeviger met 6:22 aan nachtrust resterend. Tijd om daar maar eens gebruik van te gaan maken dus.
Oh, en wat gingen jullie opvallend snel weer vanavond zeg...
Zou ik ook wel zijn, maar ik zou ze daarna wel weggeven, denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
die mensen zijn tenminste blij met de kaarten
kaarten voor jamiroquai wil ik niet eens. vind er geen kont aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik ook wel zijn, maar ik zou ze daarna wel weggeven, denk ik
Precies dit inderdaad. Ik vind het niet verschrikkelijk, prima op de radio aan te horen, maar zelf draaien doe ik het niet, afgezien van Deeper Underground.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kaarten voor jamiroquai wil ik niet eens. vind er geen kont aanalleen Deeper Underground is vet.
Ik hou niet zo van concerten enzo, veel te druk. Geef ik ze liever weg aan iemand die dat wel leuk vindtquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kaarten voor jamiroquai wil ik niet eens. vind er geen kont aanalleen Deeper Underground is vet.
ik ook niet...hoewel ik inmiddels toch al een 10tal concerten bezocht heb. Presidents of the USA 2x, ....And you will know us by the trail of dead, Guns n Roses (en Stone Sour, Alice in Chains) en afgelopen zomer Muse en Editors. en natuurlijk Triggerrrrrrrfinger en De Staat dankzij Cortonquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van concerten enzo, veel te druk. Geef ik ze liever weg aan iemand die dat wel leuk vindt
Ik heb vrijdag op een feest rondgelopen met zo'n 8000 anderen, zonder een paniekaanval te krijgen... Dat was echt een rare gewaarwordingquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet...hoewel ik inmiddels toch al een 10tal concerten bezocht heb. Presidents of the USA 2x, ....And you will know us by the trail of dead, Guns n Roses (en Stone Sour, Alice in Chains) en afgelopen zomer Muse en Editors. en natuurlijk Triggerrrrrrrfinger en De Staat dankzij Corton
nja tis toch juist een hele overwinning dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag op een feest rondgelopen met zo'n 8000 anderen, zonder een paniekaanval te krijgen... Dat was echt een rare gewaarwording
Klopt en ik heb er met volle teugen van genoten! Maar toch raar, nog nooit eerder gedaan en zelfs afgesproken dat ik volgend jaar weer gaquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja tis toch juist een hele overwinning dan?
Zo handle je je 'angsten' ook wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt en ik heb er met volle teugen van genoten! Maar toch raar, nog nooit eerder gedaan en zelfs afgesproken dat ik volgend jaar weer ga
grote meid!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt en ik heb er met volle teugen van genoten! Maar toch raar, nog nooit eerder gedaan en zelfs afgesproken dat ik volgend jaar weer ga
Back to the 90's in de IJsselhallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo handle je je 'angsten' ook wel jaWat voor feest, overigens?
Was 't leuk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Back to the 90's in de IJsselhallen
oh ja, dat las ik jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Back to the 90's in de IJsselhallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |