Aan de lijn denken waarschijnlijkquote:
van mezelf al helemaaaaaaaaaaal niet! i kben nl 1 der meest afschuwelijkste creaties in dit universumquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook niet van jezelf joh. Gewoon van dingen en situaties
ik ben er van weg gelopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Eensch![]()
Zaterdag nog een week, dan ben ik er bij![]()
Ik eigenlijk ook niet, heb geen lessen. Maar toch 8:45 op school zijn hequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik nog wel vijf keer, ik hoef er helemaal niet uit morgen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van mezelf al helemaaaaaaaaaaal niet! i kben nl 1 der meest afschuwelijkste creaties in dit universum
Dit is beter:quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef Allrounder het volgende:
Go Back To The Zoo zo'n top band hoor je niet aftekorten.
Mag ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is beter:Go
Back
To
The
Zoo
Appelschaquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef Allrounder het volgende:
Heb deze helden live gezien in AppelschaWas geweldig wat een energie.
Ja 4,5 km.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
AppelschaZit je daar in de buurt?
ik mag dat vinden ja!quote:
Nee, vond er echt eerlijk geen reet aan... op de radio ook niet. Ik snap de heisa echt niet.quote:
Welk dorpquote:
Ik zag ze op Appelpop en vond ze een goede liveshow neerzettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee, vond er echt eerlijk geen reet aan... op de radio ook niet. Ik snap de heisa echt niet.
Op Lowlands gezien. Wat een energie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee, vond er echt eerlijk geen reet aan... op de radio ook niet. Ik snap de heisa echt niet.
Nope, als je zulke domme dingen gaat zeggen, ontneem ik je gewoon dat recht!quote:
als je helemaalstopt met roken wil ik met je trouwen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, als je zulke domme dingen gaat zeggen, ontneem ik je gewoon dat recht!
O'woldequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welk dorp?
[..]
Ik zag ze op Appelpop en vond ze een goede liveshow neerzetten
Dat schijnt nogal een ghetto-dorp te zijnquote:
Ik vind eigenlijk de hele omgeving daar mooi, ben er vanmiddag nog in de buurt geweest! Veel familie in Drenthe wonenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:17 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Vind het wel mee vallen hoor.![]()
Wel gezellig daar in de zomer.
Haha iedereen zegt dat ook echt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat schijnt nogal een ghetto-dorp te zijn?
Ik dus ook op Appelpop, maar ik had toch een andere mening. Ben maar naar Moss gelopen, geen spijt van gehadquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welk dorp?
[..]
Ik zag ze op Appelpop en vond ze een goede liveshow neerzetten
Nooooooo, not my fagsquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je helemaalstopt met roken wil ik met je trouwen!
niet op de spoiler klikken als je niet tegen rare opmerking kunt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooooooo, not my fags![]()
![]()
Naja, tis toch een dure hobby, wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u was gewaarschuwd!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik probeer mijn moeder er al jaren vanaf te krijgen heb het nu opgegeven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooooooo, not my fags![]()
![]()
Naja, tis toch een dure hobby, wie weet
Veel drugs etc schijnt daar gebruikt te worden... Dat horen wij in de grote stadquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Haha iedereen zegt dat ook echt.
Ik snap niet waarom. Vroeger gebeurde er nog wel eens wat dat klopt wel.![]()
Dan verschillen wij van mening dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik dus ook op Appelpop, maar ik had toch een andere mening. Ben maar naar Moss gelopen, geen spijt van gehad
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet op de spoiler klikken als je niet tegen rare opmerking kunt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u was gewaarschuwd!Je lokt het bij mij heel erg uit om er juist op te klikken, ben gek op rare opmerkingen
Ik hou niet van sigaren, though...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
zoveel lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening dus
zeker niet van die van 3rdRockquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je lokt het bij mij heel erg uit om er juist op te klikken, ben gek op rare opmerkingen
Kom op het is 3rdRock he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je lokt het bij mij heel erg uit om er juist op te klikken, ben gek op rare opmerkingen
Er wordt nog wel eens een kwekerij opgerold ja, ook veel in de omgeving.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Veel drugs etc schijnt daar gebruikt te worden... Dat horen wij in de grote stad
is natuurlijk geen echte sigaarquote:
Asociaties (ofzo... ben best van spelling enzo, maar deze weet ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik associeer rooklucht tegenwoordig als tof. Omdat iedereen in mijn klas ruikt en het daar altijd tof is, best een vage connectie
Ze moet er zelf achter staan, als dat niet zo is stop je niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer mijn moeder er al jaren vanaf te krijgen heb het nu opgegeven.
Joh! je weet ze wel cryptisch te verstoppen goed, beter dat je je even verklaart jaquote:
Dat hebben we hier in Leeuwarden ook vaak genoeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er wordt nog wel eens een kwekerij opgerold ja, ook veel in de omgeving.
ik probeer die sigaar idd in een doos te verstoppen jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Joh! je weet ze wel cryptisch te verstoppen goed, beter dat je je even verklaart ja
quote:
Ze wil het wel maar zodra ze boos of gestrest is grijpt ze naar de sigaret.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze moet er zelf achter staan, als dat niet zo is stop je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |