Maar te snel is ook niet goed. (en in die andere dingen kan snel ook best leuk zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou niet van langzaam (in dit soort dingen dan)
Buien??? Heb genoeg van die regen ja??quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Iederren al naar buien gewerkt
Soms iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar te snel is ook niet goed. (en in die andere dingen kan snel ook best leuk zijn)
En, is het een spannend setje geworden? Wat doe je aan, een hipster of een string?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Buien??? Heb genoeg van die regen ja??
Alt + Bquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat betekent "dit topic is toegevoegd aan je bookmarks" (ff geen leuke grappen graag)??
Nou weinig strings, meer gitaren, stevige baslijntjes, strakke rocks, kortom de beste rock uit de jaren 70/80 en een klein uitstapje naar 1990quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En, is het een spannend setje geworden? Wat doe je aan, een hipster of een string?
YUK!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had anijsblokjes moeten kopen
Heb nu wel zin in een beker warme melk met anijs
dat ie bij je actieve topics staatquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat betekent "dit topic is toegevoegd aan je bookmarks" (ff geen leuke grappen graag)??
Nee pik. Dat ie bij je BOOKMARKS staat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat ie bij je actieve topics staat
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou weinig strings, meer gitaren, stevige baslijntjes, strakke rocks, kortom de beste rock uit de jaren 70/80 en een klein uitstapje naar 1990
Je houdt ook niet van warme yoghurt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
YUK!
Warme melk sowieso... Gooi er dan maar choco in...
Wat BETEKENT HET??? ----. wat is het resultaat van die (p.o.) toetscombo??quote:
Zeg dan "favorieten" dat begrijpen IE gebruikers tenminstequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pik. Dat ie bij je BOOKMARKS staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
in je zwarte balkje staat een link naar bookmarks, als je daar op klikt zie je dat topic terugquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat BETEKENT HET??? ----. wat is het resultaat van die (p.o.) toetscombo??
Sorry, niet lullig bedoeld hoor![]()
* Whiskers2009 wil het horen Morgen uitleg (Pm ofzo??)quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou weinig strings, meer gitaren, stevige baslijntjes, strakke rocks, kortom de beste rock uit de jaren 70/80 en een klein uitstapje naar 1990
ja komt goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 wil het horen Morgen uitleg (Pm ofzo??)
Ok, en dat betekent?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat ie bij je actieve topics staat
interesant gesprekquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En, is het een spannend setje geworden? Wat doe je aan, een hipster of een string?
zal ik je morgen ook uitleggen, op mijn werk kan ik wat makkelijker screenshots makenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zeg dan "favorieten" dat begrijpen IE gebruikers tenminste![]()
Dank, DAT snap ik idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat heeft dat voor zin?? Zo weer vol...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mensen , ik ga slapen.
Veel plezier nog hier en alvast welterusten.
slaap ze KTP ennuh, sterkte morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mensen , ik ga slapen.
symquote:
Lees gewoon wat er verschijnt als je die toetsencombinatie indrukt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat BETEKENT HET??? ----. wat is het resultaat van die (p.o.) toetscombo??
Sorry, niet lullig bedoeld hoor![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Iederren al naar buien gewerkt
Als je een topic echt interessant vindt of er staat interessante info in die je later kunt gebruiken, kun je het topic bookmarken en kun je het altijd terugvindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, DAT snap ik idd..![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je, als je daar gebruik van maakt, topics die je belangrijk vindt, makkelijk terug kunt vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar als je intussen je browser hebt afgesloten, of een andere pagina bezocht vindt je zo het topic snel terug zonder via de verschillende fora te hoeven zoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
slaap ze flitserquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mensen , ik ga slapen.
MIDDEN IN DE NACHT ZO'N TRIVIALE KUTVRAAG BINNEN TWEE MINUTEN GAAN KICKEN MET EEN ZELFQUOTER JEZUSquote:
Niet in alle fora zijn de topics zo snel vol hoor, er zijn er die best wel wat weekjes lopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, helder..
Zoals voor Stu zijn regenpak-link interessant zou kunnen zijn bedoel je?
Mocht hij het willen kopen that is..
Zeik niet zo Fles.. Ben nu eenmaal een IT-nitwit.. En niet te bang om het toe te geven en voor lul te staan..quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MIDDEN IN DE NACHT ZO'N TRIVIALE KUTVRAAG GAAN KICKEN MET EEN ZELFQUOTER JEZUS
doe EFFE normaal of zo
adem in, adem uit...quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MIDDEN IN DE NACHT ZO'N TRIVIALE KUTVRAAG BINNEN TWEE MINUTEN GAAN KICKEN MET EEN ZELFQUOTER JEZUS
doe EFFE normaal of zo
Pilletje vergeten flesquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MIDDEN IN DE NACHT ZO'N TRIVIALE KUTVRAAG BINNEN TWEE MINUTEN GAAN KICKEN MET EEN ZELFQUOTER JEZUS
doe EFFE normaal of zo
Kom op zeg, een grap is leuk, maar er zijn grenzenquote:
Je hebt alleen ZO veel geduld van anderen nodig. En zelf ZO weinig geduld. Dat wil nog weleens een beetje scheef lopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeik niet zo Fles.. Ben nu eenmaal een IT-nitwit.. En niet te bang om het toe te geven en voor lul te staan..
Daarom ben ik ook ziek he..quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt alleen ZO veel geduld van anderen nodig. En zelf ZO weinig geduld. Dat wil nog weleens een beetje scheef lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |