Hai!quote:
Ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
Gelukkig morgen de laatste werkdag van de week
Hai Stuquote:
Welterusten Trevquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
![]()
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik gok dat over 9 uur precies de tandarts nu zo ongeveer de verdovingsspuit in mijn tandvlees jakkert.
trusten Trevquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
![]()
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:25 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
![]()
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
BRRRRRRRRRquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik gok dat over 9 uur precies de tandarts nu zo ongeveer de verdovingsspuit in mijn tandvlees jakkert.
Dat gaat niet lukken. Dan gaat hij lachen. Mijn tandarts is wel een toffe kerel verder hoor, maar morgen even niet. Er moet zeer waarschijnlijk een kies uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als je binnen komt zeg je gewoon tegen hem:
Zeg kerel, we gaan elkaar vandaag toch geen pijn doen hé![]()
Dan doet hij wel voorzichtig
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Even eenvoor Whiskers en een
voor Marijke
Ja, dat kriebelt niet. En de smaak van die verdovingsvloeistof.quote:
Hai Whis!quote:
Hai lieverd!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Even eenvoor Whiskers en een
voor Marijke
FOEI!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had eigenlijk gisteren naar de tndarts gemoeten
Ja is goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd!![]()
Zullen wij vrijdag proberen te bellen?
naar wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja is goed![]()
En luister je morgen ook, het is wel laat, alhoewel dat is het nu ook
Vandaag ging ok, mams was hier.. Psych was ziekquote:
Marijke welke browser gebruik jij, en gebruik je nu linux ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker mensen die slapen gaan
Ja, griep. Suxquote:
FOK! ONZ radioquote:
Dat is kut. Wat een timing ook weer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaag ging ok, mams was hier.. Psych was ziek
Griep?? Jij ook al?? Wordt echt een epidemie nu..quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, griep. SuxIk was echt wel gegaan anders.
Ja het heerst echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Griep?? Jij ook al?? Wordt echt een epidemie nu..
Sorry dan, en
![]()
Nou he?? Was al helemaal klaar (gewassen, aangekleed etc) alleen nog ff tanden poetsen.. Wordt er afgebeld..quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is kut. Wat een timing ook weer.
Hopen dat die niet ziek wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou he?? Was al helemaal klaar (gewassen, aangekleed etc) alleen nog ff tanden peotsen.. Wordt er afgebeld..![]()
![]()
![]()
Gelukkig morgen afspraak kunnen maken met de andere psych in de praktijk
you go girl !quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou he?? Was al helemaal klaar (gewassen, aangekleed etc) alleen nog ff tanden peotsen.. Wordt er afgebeld..![]()
![]()
![]()
Gelukkig morgen afspraak kunnen maken met de andere psych in de praktijk
ZEG!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hopen dat die niet ziek wordt.
Het lijkt me inderdaad best tof.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
Er is echt niets leukers dan radio maken
Het kan toch?quote:
Nee, dat kan NIET!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het kan toch?Aangestoken door de zieke collega.
Alle goede dingen komen langzaamquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat kan NIET!!!
Wil zsm beter zijn/ me beter voelen..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
Er is echt niets leukers dan radio maken
Ik hou niet van langzaam (in dit soort dingen danquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alle goede dingen komen langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |