En daarna, er heel hard uittrekkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daarna haar toupet in haar kont schuiven
Of te oudquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent te jong om het te snappen
* Stereotomy snuit omhoog
De lapo hunter snapt nieuw layout nog niet helemaal... enne... met deze internetverbinding vind ik het al engelen geduld om uberhaupt nog iets te posten !!!!quote:
Ik wist niet dat jij nog in de puberteit zatquote:
Ik rol er net zo'n beetje uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nog in de puberteit zat
Wil jij eens niet zo uit de hoogte doen en doen alsof Lie minderwaardig isquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent te jong om het te snappen
* Stereotomy snuit omhoog
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef DarkElf het volgende:
President Hu bij Obama, vraag over mensenrechten: *aan oor frunnikt.. *onnozel kijkt... "Nee, oortje doet het niet" "Sorry... wat" "pardon? Mensen.. mensen.. wat?? Nee sorry, geen tijd, volgende vraag!
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh Steer, de mr snapte je gevoelens ten opzichte van mevrouw Venema.
Vreemd hèquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Die moeder van Jolanda weet het zo goed![]()
En toch woonde Jolanda niet thuis
als die mensen het zo goed weten waarom beginnen zijzelf dan geen tehuis voor die 40 gevallen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Die moeder van Jolanda weet het zo goed![]()
En toch woonde Jolanda niet thuis
Tss, iedereen is even slim.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Die moeder van Brandon
Niet zo slim.
En ik heb plots alleen text-only fok oidquote:Kort na elkaar twee mensen onder de trein in Leuven
- door Redactie op 19-01-2011 @ 23:34
Bij twee incidenten in nog geen twaalf uur tijd zijn op het station van de Belgische stad Leuven twee personen onder een trein gekomen. Dinsdagavond raakte een persoon zwaargewond, terwijl een ongeluk woensdagochtend het slachtoffer fataal werd. Dat meldde de Belgische krant De Standaard.
Bij het eerste incident, dinsdagavond, probeerde een vijftiger zijn trein te halen. Hij rende achter het wegrijdende voertuig aan, struikelde en kwam onder de wielen terecht. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht.
Woensdagochtend werd een blinde of slechtziende man naar zijn trein begeleid. Toen de trein het station binnenreed, viel hij van het perron af. Dit slachtoffer overleefde zijn val niet.
Het zou in beide gevallen om een ongeluk gaan en niet om een bewuste daad, zeiden onderzoekers
Ah, had jij dat ook?quote:
trustr !quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
Het was echt heel gezellig vanavond mensenIk ga nu slapen en dan morgen gewoon mijn laatste werkdagje van deze week
Gotta love it
Nee hoor, dan ga je nog rennen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Braamyo het volgende:
@krak: als ik straks terug ben word ik denk ik in rap tempo dik met allemaal chips en bier en lekkere dingen enzo
ook zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ga je nog rennen!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ook zo
maar toch
owja had ik al vertel dat ik een marathon liep xD
Ik denk toch dat niet iedereen even slim isquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn koelkast is bijna ontdooit, ik ga ff dweilen
*bries*
*the day after* was echt vetquote:
*grinquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk toch dat niet iedereen even slim is
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
moet je niet laten managen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Politici moet je niet laten micromanagen
Nog niet lang geleden hebben Steer en Pee tips gekregen.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Raakt MrLie daarom zo in paniek als ie moet koken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Politici moet je niet laten micromanagen
Dat heeft met microgolven tem aken...niet met micro managenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Raakt MrLie daarom zo in paniek als ie moet koken?
waarover?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nog niet lang geleden hebben Steer en Pee tips gekregen.....
Over de koelkast?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nog niet lang geleden hebben Steer en Pee tips gekregen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |