En daarna, er heel hard uittrekkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daarna haar toupet in haar kont schuiven
Of te oudquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent te jong om het te snappen
* Stereotomy snuit omhoog
De lapo hunter snapt nieuw layout nog niet helemaal... enne... met deze internetverbinding vind ik het al engelen geduld om uberhaupt nog iets te posten !!!!quote:
Ik wist niet dat jij nog in de puberteit zatquote:
Ik rol er net zo'n beetje uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nog in de puberteit zat
Wil jij eens niet zo uit de hoogte doen en doen alsof Lie minderwaardig isquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent te jong om het te snappen
* Stereotomy snuit omhoog
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef DarkElf het volgende:
President Hu bij Obama, vraag over mensenrechten: *aan oor frunnikt.. *onnozel kijkt... "Nee, oortje doet het niet" "Sorry... wat" "pardon? Mensen.. mensen.. wat?? Nee sorry, geen tijd, volgende vraag!
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh Steer, de mr snapte je gevoelens ten opzichte van mevrouw Venema.
Vreemd hèquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Die moeder van Jolanda weet het zo goed![]()
En toch woonde Jolanda niet thuis
als die mensen het zo goed weten waarom beginnen zijzelf dan geen tehuis voor die 40 gevallen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Die moeder van Jolanda weet het zo goed![]()
En toch woonde Jolanda niet thuis
Tss, iedereen is even slim.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Die moeder van Brandon
Niet zo slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |