JNA QUOTE!quote:
Niet zeuren, had ik laatst na weken niet meer hier gepost te hebben, dat is nog erger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef DjRex89 het volgende:
Das ook crap, kom je thuis, post je 1x wat, is meteen het topic dichtHoe kan ik dan ooit een goede TT bedenken..
Weken hier niet meer gepost te hebben?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet zeuren, had ik laatst na weken niet meer hier gepost te hebben, dat is nog erger.
Ja, zeg, misschien dat het 2 weken waren. Ik was het even vergeten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weken hier niet meer gepost te hebben?!?!?!?!?!?!?!?!
IK BEN SPRAKELOOS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 WEKEN!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, zeg, misschien dat het 2 weken waren. Ik was het even vergeten...
Het spijt me verschrikkelijk. Niet te beschrijven wat voor schuldgevoel ik nu ervaar. Maar je wist het niet eens, dus je hebt me niet eens gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
2 WEKEN!?!?!?!?!?!
Ik dacht 2 dagen... Dat is nog wel te overzien...... MAAR DIT!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
Het ergste komt nog!
Denk je ff ter ere van je vrije dag morgen een lekker glaasje Hertog Jan te gaan drinken. Is het glas waar je het in doet niet schoon
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het spijt me verschrikkelijk. Niet te beschrijven wat voor schuldgevoel ik nu ervaar. Maar je wist het niet eens, dus je hebt me niet eens gemist
GHAH! DUS NIKS NIET ZEUREN OVER DAT IK ME MOET SCHAMEN!quote:
Boks!quote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Bloempje. het volgende:
Maar jij wel gewoon weekend zeker? Ik niet
Is je CAPSLOCK kapot?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GHAH! DUS NIKS NIET ZEUREN OVER DAT IK ME MOET SCHAMEN!
Jij blij. Ik ben vrijdag vrijquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee
Moet vrijdag waarschijnlijk om 9 uur(!!) op school zijn om in 5min tijd ff wat huiswerk opgaves af te laten tekenen![]()
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij blij. Ik ben vrijdag vrijMaar moet zaterdag en zondag om half 8 in Amsterdam zijn
Luctor!quote:
Stagequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Ik heb echt een epic weekend voor de boeg
Vrijdag naar de pronkzitting met de dweilkapel, zaterdag naar de pronkzitting als invaller (=2x helemaas los) en zondagochtend moet ik basketballen
nog een belangrijke wedstrijd ook
En daarna klunen in Oss
In het weekend??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stagejouw weekend klinkt beter
Ja, ze hebben bedacht dat we ook weekenddiensten moeten draaien...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In het weekend??
Juh mijn weekend wordt ook echt geweldig
Weltruste!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef jna het volgende:
ah, jullie kunnen dus komen demonstreren vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ja, daaaahaaagquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef jna het volgende:
ah, jullie kunnen dus komen demonstreren vrijdag!
Stom ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ze hebben bedacht dat we ook weekenddiensten moeten draaien...
Had je maar een andere studie moeten kiezenquote:
Ja, uh, wist ik veelquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had je maar een andere studie moeten kiezen
Orientatie... Daar is het mis gegaan!quote:
Voorlichting van de school over de opleiding, daar is het mis gaat het mis.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Orientatie... Daar is het mis gegaan!
Heb ik geen last van gehadquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Voorlichting van de school over de opleiding, daar is het mis gaat het mis.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weltruste!Slapen is voor mensen die moe zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Boksquote:
yeah!quote:
quote:
Nee man!quote:
nou ik stond om 4:45 naast mn bed voor mn werk, dus het zal nu toch wel ongeveer middag zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Bloempje. het volgende:
Middag? Overdrijf jij niet een beetje?
Oi, dat is vroeg, arme stakker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik stond om 4:45 naast mn bed voor mn werk, dus het zal nu toch wel ongeveer middag zijn?
Ja, jullie willen de brownies, muffins en cakes enzo... Dat moet geproduceerd en verkocht worden he!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oi, dat is vroeg, arme stakker.
Ja, kun je ze ook niet naar m'n huis brengen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, jullie willen de brownies, muffins en cakes enzo... Dat moet geproduceerd en verkocht worden he!
We hebben ze deze week al in de aanbieding bij de AH... is dat niet genoeg? (je hoeft geen namen te noemen, hou prive en web graag een beetje gescheiden)...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, kun je ze ook niet naar m'n huis brengen?
WHAAAAAT?quote:
Oke, goed genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
We hebben ze deze week al in de aanbieding bij de AH... is dat niet genoeg? (je hoeft geen namen te noemen, hou prive en web graag een beetje gescheiden)...
Foto als bewijs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 is net terug van de kapper
Je kent me niet meer terug!
Zo'n voor en na fotoquote:
Ik ben zeer teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo'n voor en na foto
Maar die heb ik niet
Ahhquote:
Het spandoek en de ludieke actie is klaar! Alleen mogen de stokken blijkbaar niet dikker dan 2 cmquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Bravebart het volgende:
Hé Jan! Lekker demonstrieren morgen?
Fijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef vencodark het volgende:
Leuk is dat. Krijg mailtje van docente nadat ik gevraagd had of ze mijn Opzetje voor scriptie had ontvangen. Ja dus, maar ik had een onvoldoende (cijfer noemde ze nog niet). Ze wenst me sterkte
Sterkte klinkt zo negatief inderdaad...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Succes hoor ik liever dan sterkte.
Ja indd. Had wel onvoldoende verwacht wat heb het in een paar dagen in elkaar geflanst. 10 min. voor deadline lag het in het postvakje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sterkte klinkt zo negatief inderdaad...
Neuh, 'misschien moet je nog wat dingen verbeteren' klinkt dan al beter... Of 'het is nog niet helemaal zoals we het willen hebben' maar 'sterkte'quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Had wel onvoldoende verwacht wat heb het in een paar dagen in elkaar geflanst. 10 min. voor deadline lag het in het postvakje.Maar toch, sterkte is niet wat ik wil horen.
Of het moet er zo rampzalig uitgezien hebben dat ze niet eens verwacht dat ik de herkansing haal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, 'misschien moet je nog wat dingen verbeteren' klinkt dan al beter... Of 'het is nog niet helemaal zoals we het willen hebben' maar 'sterkte'neuh.
Gvd, ik had roeispanenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef jna het volgende:
[..]
Het spandoek en de ludieke actie is klaar! Alleen mogen de stokken blijkbaar niet dikker dan 2 cmKomen ze nu mee
Als ze net zoals mijn afstudeerbegeleider was laat ze je gewoon naar je verdediging komen, en dan vertellen dat je scriptie sowieso al onvoldoende wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of het moet er zo rampzalig uitgezien hebben dat ze niet eens verwacht dat ik de herkansing haal.
Kan jij dat spandoek niet omhoog houden als de stokken moeten worden ingeleverd?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze net zoals mijn afstudeerbegeleider was laat ze je gewoon naar je verdediging komen, en dan vertellen dat je scriptie sowieso al onvoldoende was
Zeg uuhquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Kan jij dat spandoek niet omhoog houden als de stokken moeten worden ingeleverd?
Je hebt nog tot morgen 13:00. Niet meer eten vanaf nu! En veel sporten! met een vuilniszak om je heen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg uuhIk heb wel dunne armpjes, maar 2 cm is wel heel dun
Ja meneer! Ik ga vanavond wel rennen naar Rotterdam dan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgen 13:00. Niet meer eten vanaf nu! En veel sporten! met een vuilniszak om je heen!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef vencodark het volgende:
Een 5,2! Dat valt voor een onvoldoende toch nog niet zo tegen!
![]()
Klinkt als een moeilijk vak: bij de 71 beste resultaten te horen en een 6 te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Woehoe
Mijn struikelvak gehaald
Aan de andere kant he...een paaaar minuscule puntjes meer en het was voldoende en was ik van dat stukje af.quote:
Mwa, 29 mensen hadden een 6-7, dus eigenlijk hoor ik alleen bij die groepquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt als een moeilijk vak: bij de 71 beste resultaten te horen en een 6 te hebben.
Kan je hem niet ff inzien en puntjes sprokkelen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan de andere kant he...een paaaar minuscule puntjes meer en het was voldoende en was ik van dat stukje af.
Je hebt hm iig gehaald. Dat is het allerbelangrijkste.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, 29 mensen hadden een 6-7, dus eigenlijk hoor ik alleen bij die groep71 mensen hebben hem gehaald, van de 95. Bovengemiddeld veel
Al was hij ook niet heel moeilijk
[..]
Kan je hem niet ff inzien en puntjes sprokkelen?Fouten ter discussie stellen enzo
Jepsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt hm iig gehaald. Dat is het allerbelangrijkste.
Volgende week mogen we allemaal wel 10 hele minuten langskomen.En het wordt door 2 mensen beoordeeld, kans dat ik gematst wordt is wel heel klein.
Ja 10 min. per persoon dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps
Je kan geen individuele bespreking krijgenBij ons wordt dat docenten verplicht, mits studenten daar om vragen
Oooh, ik dacht dat het 10 minuten voor de hele groep wasquote:
Zeg dat dan jonge!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk bedoelde ik de trein die uit Venlo kwam, pakken in Delft, maar ik zette er wat moeizaam neer
Geeft niet, dat kon je er ook uit halen ja. Maar nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het 10 minuten voor de hele groep was
Meteen CS denk ik. Ik ben er toch te vroeg, dus ik ga wel ff lunchen in de stad en dan naar het Malieveld toe zwalken. Komt er een mars vanaf HS dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg dat dan jonge!
Meteen naar CS of vanaf HS meedoen met de mars richting Malieveld?
Ja, vanaf 11.30.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meteen CS denk ik. Ik ben er toch te vroeg, dus ik ga wel ff lunchen in de stad en dan naar het Malieveld toe zwalken. Komt er een mars vanaf HS dan?
Oh godquote:
Wow gast, je haar!quote:
Een hele blonde!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
En nu hoop je natuurlijk dat een chick uit die glazen gaat drinken. Slim hoor
Als ik google op herfstbok krijg ik ditquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een herfstbok? Is dat een roodharige ofzo?
Jeetje! Wat een hoop bier!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik google op herfstbok krijg ik dit
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik het niet zo'n charmant type.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ze is wel al op dr bek gegaan te zien aan dr ingepakte hand
Neuh, beetje volgeplamuurd hoofdquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het niet zo'n charmant type.
Zoiets ja. Ze is niet like-able.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, beetje volgeplamuurd hoofd
En bier brengen kan ze dus blijkbaar ook al niet. Dan ben je echt mislukt als vrouwquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, beetje volgeplamuurd hoofd
Inderdaad. Hoewel ik zo veel bier ook zou laten vallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
En bier brengen kan ze dus blijkbaar ook al niet. Dan ben je echt mislukt als vrouw
Nee in Berghemquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is die winkel in Den Bosch of niet?
Nee dan had ik wel een ander pak gekocht. Was een houten biervat met een kraantje precies op je kruisquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
En nu hoop je natuurlijk dat een chick uit die glazen gaat drinken. Slim hoor
Dat zeg ik toch, ze is niet like-able.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
En bier brengen kan ze dus blijkbaar ook al niet. Dan ben je echt mislukt als vrouw
En nog stom haar ook trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ze is niet like-able.
Ook en vergeet dat lelijke kapje/doekje niet. Het staat haar niet. Ik vind het maar een bimbo!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En nog stom haar ook trouwens.
Inderdaad. Helemaal niets dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook en vergeet dat lelijke kapje/doekje niet. Het staat haar niet. Ik vind het maar een bimbo!
Op hoeveel manieren kun je 1 foto afzeikenquote:
Oh nog veel meer hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kun je 1 foto afzeiken
Dat dusquote:
Ik zei al, dat kan ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Puala het volgende:
* Puala stemt voor een foto van bloempje die zo bier breng naar reks, dean en consjorten
Boksquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Puala het volgende:
* Puala stemt voor een foto van bloempje die zo bier breng naar reks, dean en consjorten
Probeer gewoon!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik wil best een poging doen hoor
Jij en afgaan? Dat zou ik niet willen zien hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
Pakt het zelfjij wil me gewoon keihard zien afgaan.
Ga dan eerst oefenen met waterquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
Zonde van het bier ook dat, alles over de grond.
Ja die hadden ze in die winkel ook! Dus dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Bloempje. het volgende:
Maar, niet zo'n jurkje. Of heb ik nu juist mijn carnaval outfit gevonden?
Grapjasquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die hadden ze in die winkel ook! Dus dat komt helemaal goed
Luctor!quote:
Neuh, nogsteeds niet te doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij was er echtquote:
Dat is veel bier zeg...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef jna het volgende:
Overigens is zij maar een amateur vergeleken met deze chick
[ afbeelding ]
Er zijn er ook bij die 2 lagen kunnen dragenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, in dat geval moet ik toch maar gaan carnavallen dan.quote:
Ja dat ging je toch sowieso al doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, in dat geval moet ik toch maar gaan carnavallen dan.
WTF zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Nou neequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat ging je toch sowieso al doen
Je hebt er alleen jezelf meequote:
Wij vrouwen kunnen dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kun je 1 foto afzeiken
Mijn laptop heeft al maanden een brandstoornis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik een CD branden. Denk ik dat ie klaar is, want lade ging open. Dus ik haal de Cd eruit, en stopt 'em in mijn cd speler om te luisteren. Kan mijn cd speler niets vinden.
Kijk ik weer naar mijn brandprogramma. Had hij enkel nog maar een brandsimulatie gedaan.![]()
![]()
Kan het niet aan de applicatie liggen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft al maanden een brandstoornis.Niks brand ie meer.
Ah ja he, dat kan nog ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien is er een nieuw buurmeisje komen wonen
Dat vroeg ik mij ook af. Zal wel soort van beveiliging zijn of zo zeker.quote:
In dat geval mag ie de verhalen bij zich houdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef jna het volgende:
Of buurvrouw. Je moet het tenslotte leren op een oude fiets.
Niet als het een MILF isquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval mag ie de verhalen bij zich houden
Ik weet het niet. De laatste keer dat ie kon branden was ergens in maart ofzo en ik gebruik niets anders dan toen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het niet aan de applicatie liggen?
Vreemd verhaal eigenlijk. Afspelen doet ie wel goed?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De laatste keer dat ie kon branden was ergens in maart ofzo en ik gebruik niets anders dan toen.
Het is vreemd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Vreemd verhaal eigenlijk. Afspelen doet ie wel goed?
Tsja, ik zou een keertje opnieuw de drivers installeren en een ander programma gebruiken en het dan pas accepteren dat ie het niet doetquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is vreemd.Ooit kon ik gewoon branden en nu niet meer. Accepteert de nummers niet ofzo.
![]()
Euhm ja, dat wel.
Jeejquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Branden is gelukt
Nu oefenen met meeblèren alvast voor morgenochtend in de auto.
Ohja, de drivers installeren heb ik geloof ik toen al eens geprobeerd en andere programma's werken dus ook niet, dat ook geprobeerd. Ik snap niet waar het probleem zit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, ik zou een keertje opnieuw de drivers installeren en een ander programma gebruiken en het dan pas accepteren dat ie het niet doet
goede muziek.quote:
Hmm, vreemd. Mijn laptop speelde geen dvd's meer afquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, de drivers installeren heb ik geloof ik toen al eens geprobeerd en andere programma's werken dus ook niet, dat ook geprobeerd. Ik snap niet waar het probleem zit.
Wat versta je onder goede muziek?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goede muziek.
Lekker voor in de auto.
Mijn laptop doet alles nog heel goed, behalve branden. Moet hm ook nog eens opnieuw installeren sowieso. Beestje is bijna 2 jaar oud.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Mijn laptop speelde geen dvd's meer afmaar nu heb ik een nieuwe
die bands ken je waarschijnlijk toch niet.quote:
* Puala diep adem haalt en nog een poging waagtquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die bands ken je waarschijnlijk toch niet.
Ach, keertje backup maken en je hebt hem zo weer draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn laptop doet alles nog heel goed, behalve branden. Moet hm ook nog eens opnieuw installeren sowieso. Beestje is bijna 2 jaar oud.
Unheiligquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala diep adem haalt en nog een poging waagt
ik wil namen
Sommige ken ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Unheilig
After Forever
Sirenia
Eluveitie
Epica
En dan voor jou wellicht wat bekendere als
Ke$ha
Evanescene
Rammstein
P.O.D.
Hero
Ik luister enkel toffe muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Sommige ken ik welniet allemaal. Maar wel toffe muziek.
Dat zal ik dan nog moeten zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, keertje backup maken en je hebt hem zo weer draaien
Nog zo'n wijf wat heel erg niet like-able is.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal ik dan nog moeten zien.
[..]
Nog zo'n wijf wat heel erg niet like-able is.
Zingen kan ze niet en ze kijkt altijd raar in de camera.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En gewoon niet eeeecht mijn smaak muziek
Inderdaad. Dat zou gruwelijk zijn, verplicht naar dr te moeten kijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zingen kan ze niet en ze kijkt altijd raar in de camera.
Gelukkig kan ik zappen.
Ja bah, net als naar Nick en Simon ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou gruwelijk zijn, verplicht naar dr te moeten kijken.
Ik vind het wel grappige muziek.quote:
Ke$ha is niet-mainstream?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappige muziek.
Maar ik heb altijd een niet-mainstreammuzieksmaak
de uitzonderingen bevestigen de regelquote:
Oh, pfoe, ik was even bang dat je Ke$ha reuze alternatief vondquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de uitzonderingen bevestigen de regel
Ik doe het ook maar eens per week hoor.quote:
I'm trying toquote:
Bartje!quote:
Jaaaaaa, ik moet morgen weer op tijd op, demonstreren enzoquote:
Ik moet morgen om 7.30 de bus hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik moet morgen weer op tijd op, demonstreren enzo
Al ben ik totaaaaal niet moeMaar het moet maar! Zou je ook moeten doen
Rot toch op man! Stomme studenten! Zorg maar dat je gewoon binnen een normale tijd je studie afrond!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rot toch op man! Stomme studenten! Zorg maar dat je gewoon binnen een normale tijd je studie afrond!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Terecht! Daar kan het tenminste nog wel normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan normaal zelfs
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Paula!quote:
nog maar even hoor! van buiten de EU moet al betaald worden en het zal niet lang duren of iedereen moet daar betalen! en daar gaat het niet om 3000 euro... maar gewoon gelijk over 9000...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terecht! Daar kan het tenminste nog wel normaalMeer dan normaal zelfs
Neuhquote:
Heerlijk toch? Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Neuh
Ik moest om 9 uur op school zijn, was om kwart over 9 klaar en om 10 uur weer thuis
Ja maar niet als je er gister om 3 uur in lagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Dan heb je nog wat aan je dag
Collegegeld voor Zweden wordt 9000 euroquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog maar even hoor! van buiten de EU moet al betaald worden en het zal niet lang duren of iedereen moet daar betalen! en daar gaat het niet om 3000 euro... maar gewoon gelijk over 9000...
Maar dat doe je jezelf aan toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar niet als je er gister om 3 uur in lag
Mensen van buiten de EU die in Zweden gaan studeren moeten college geld betalen, en dat gaat aardig hard, van niets naar een belachelijk hoog bedrag. En het zal niet lang duren voor dat mensen uit de EU en misschien zelfs de Zweden zelf ook zullen moeten gaan betalenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Collegegeld voor Zweden wordt 9000 euro
Dan is het nog wel stom van die leraarquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is het nog wel stom van die leraar jou
quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Etcetera het volgende:
inkopper: gooi er een GROTE VUURBAL OP JONGUH!
BAM!!
Ik weet niks van New Kids
Ik ook niet, en dat wilde ik graag zou houdenquote:
Ja maar ik moet toch wat met t thema...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat wilde ik graag zou houden
Ja maar dat is dus niet origineelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Fout trainingspak, slecht zittende veel te strakke spijkerbroek, scoor een bazooka, you're good to go. Geloof ik
Nee, het thema new kids is lekker origineel...quote:
Je kunt als baby gaanquote:
Neuhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, het thema new kids is lekker origineel...
Ik ken hetquote:
Je zou er bijna zelf depressief van wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ken hetik ben dingen aan het leren over depressieve stoornissen.. Wat een droge meuk is dat zeg.
Ik wilde het niet zeggen, omdat ik dat een te suffe opmerking vondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zou er bijna zelf depressief van worden
Ben je nou uit de ontkenningsfase?!?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, omdat ik dat een te suffe opmerking vond
Huh? Welke? Ik geloof dat ik in 3 verschillende ontkenningsfasen zatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben je nou uit de ontkenningsfase?!?!
Kan dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Huh? Welke? Ik geloof dat ik in 3 verschillende ontkenningsfasen zat
Zo blijf je aan de gangquote:
Het klinkt tof, maar nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef DjRex89 het volgende:
Pff ik ben al een uur aan het zoeken naar een text based rpg die ik vroegah ooit eens gespeeld heb. Weet alleen de naam niet meer
Dan kreeg je een planeet in een universum en moest je er zelf grondstoffen delven om gebouwen te plaatsen en uiteindelijk kon je dan een aanvalsvloot maken en andere spelers aanvallen enzo
Hier iemand enig idee?
Het is ook wel tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het klinkt tof, maar nog nooit van gehoord...
quote:
Heb ik deze week tenminste weer wat te doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Meierij het volgende:
Nogmaal graag gedaan
En daarnaast nu nog een 20 min. stage en dan zit dat er ook weer op(nu het verslag nog
).
Hehehe, ok. Ben bezig de laatste minuten van mijn stage hier op fok te spenderenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik deze week tenminste weer wat te doen
Mijn t-mobile faaldequote:
Hoax!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |