Die wordt nu als jingle gebruiktquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja ik las iets van een orgasme van flippie op een of andere zondag maar toen was ik er helaas niet
mooi debuut wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee Yildirim. Demouge maakte de eerste.
Slaap lekkerquote:
Ik zal morgen is kijken of ik hem kan spottenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
klein dik wit haar en een grote bek je herkent hem wel brandblusser kapotslaan op zn hoofd dankje
Eerst hallon en nu trusten...quote:
Nog ecktere bazen hebben skype en zijn voor utrechtquote:
heheh nee de laatste keer dat ik er was was februari 2009 dus er is al heel wat veranderd.. die beveiliging sowieso als ik het zo hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zal morgen is kijken of ik hem kan spottenWaar zit die in zijn pauzes?
Ken je dat kleine mongooltje met een veelste grote jas en een rotkop die altijd buiten staat te roken? Hij praat altijd tegen me en stelt vragen over mijn scooter
Nee.. van z'n pa!quote:
Dus zondag voetbal kijken bij jou?quote:
Nitrouz = scootertokkiequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zal morgen is kijken of ik hem kan spottenWaar zit die in zijn pauzes?
Ken je dat kleine mongooltje met een veelste grote jas en een rotkop die altijd buiten staat te roken? Hij praat altijd tegen me en stelt vragen over mijn scooter
QFTquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
DIT IS DE WINKEL VAN MIJN PA VRIEND
Volgens mij heb jij er nog een paar gemist ookquote:
Hij Trekt wel hard op die scooterquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nitrouz = scootertokkie![]()
Ik dacht nog in mijn dromen dat je een grote baas was, het valt dus allemaal wel mee...
Heb je bij Desmond in de klas gezeten? Aangezien je ICT deedquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh nee de laatste keer dat ik er was was februari 2009 dus er is al heel wat veranderd.. die beveiliging sowieso als ik het zo hoor
Hij was die dag gewoon niet in zijn doen heeft hij gezegd!quote:
Jij bent een utregsupporter, hoe durf jij nou iemand zijn baasheid in twijfel te trekken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht nog in mijn dromen dat je een grote baas was, het valt dus allemaal wel mee...
Zijn toetje was misloekt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hij was die dag gewoon niet in zijn doen heeft hij gezegd!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog ecktere bazen hebben skype en zijn voor utrecht
Kan gebeuren.quote:
Kwartiertje met de scooterquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis van het weekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus zondag voetbal kijken bij jou?
Ja verdommequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis van het weekend
Honda Civic voor de deur hebben staanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kwartiertje met de scooter
3 kwartier met de bus en tram
Scooter met geel kenteken
Niet opgevoerd
Netjes rijden
Heb je een Tiara voor mequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nagellak nodig om het minder te maken ?
Je mag wel naast mij onder mn dekentje komen zittenquote:
Ik krijg zin om je te laten ejaculeren over mijn zachte buikjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nitrouz is volgens mij wel een toffe gast in het echt
Mintgroen *checkquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je een Tiara voor me?
En mintgroene nagellak?
Nuquote:
Een Daihatsu charade uit '88 met 2400W aan geluit achterin voor de deurquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Honda Civic voor de deur hebben staan![]()
17 zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Honda Civic voor de deur hebben staan![]()
Pics?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een Daihatsu charade uit '88 met 2400W aan geluit achterin voor de deur![]()
Daar heb je gelijk in. Solly Nitrouz, je bent een harde baas.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een utregsupporter, hoe durf jij nou iemand zijn baasheid in twijfel te trekken?
Dude serieus?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een Daihatsu charade uit '88 met 2400W aan geluit achterin voor de deur![]()
Gewoon man, altijd wel toffe posts, toffe muzieksmaakquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik krijg zin om je te laten ejaculeren over mijn zachte buikje
Vanwaar zo'n lieve opmerking![]()
Ik ook van jou
hmm klinkt bekend maar ik zie er geen gezicht bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heb je bij Desmond in de klas gezeten? Aangezien je ICT deed![]()
De bewaking zijn stagaires hé, op die oude man na
prachtig ja ik schreeuwde het uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een geweldig doelpunt trouwens die eerste
Jij lijkt me ook tof hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon man, altijd wel toffe posts, toffe muzieksmaak
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
Lekker nummertje trouwens! Beter dan die Duitse shit, alhoewel ik Adolf best kan waarderen.
Een oerkreet? Orgasmekreet? Gelukskreet? Vertel er alles over!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmm klinkt bekend maar ik zie er geen gezicht bij
[..]
prachtig ja ik schreeuwde het uit
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook tof hoorJij had toch ook dat filmpje dat je je vader ging pranken?
Op de trapquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook tof hoorJij had toch ook dat filmpje dat je je vader ging pranken?
Doet teringveel fitnessquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmm klinkt bekend maar ik zie er geen gezicht bij
toch wel een oerkreet met een paar druppeltjes urine die vrijkwamen van de uitbundigheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een oerkreet? Orgasmekreet? Gelukskreet? Vertel er alles over!
Thanks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/played
Groetjens!quote:
Hehehe, die was wel tof! Alleen die fotoshops erna gingen wel erg verquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja
Dat topic verliep alleen anders dan gehoopt
Release me!
030 is van ons, of niet dan!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Ragboer het volgende:
SSB is sowieso baas want hardstyle.![]()
Nitrouz is baas want 030-straatgangster
Ik was vandaag op de open dag van een school. Moest mn zoon bij ieder vak opdrachtjes maken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
Lekker nummertje trouwens! Beter dan die Duitse shit, alhoewel ik Adolf best kan waarderen.
nee denk het nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Doet teringveel fitnessBrede gast
Zweet heel veel, maar stinkt niet
hahahquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vandaag op de open dag van een school. Moest mn zoon bij ieder vak opdrachtjes maken.
Bij geschiedenis lag deze tekening:
[ afbeelding ]
Mn zoon zo keihard door die klas: Oh die ken ik dan moet je vouwen en zie je adolf hitler, die is wel grappig.
Ik heb ook een 030-nummer, van mijn werk weliswaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Ragboer het volgende:
SSB is sowieso baas want hardstyle.![]()
Nitrouz is baas want 030-straatgangster
Geen recente, zal morgen eens kijkenquote:
Jeejquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben gewoon echt ZO blij met mijn fiets heh!!
Echt kut alleen dat ik er de komende 2 weken niet op kan fietsen
De geilheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
toch wel een oerkreet met een paar druppeltjes urine die vrijkwamen van de uitbundigheid
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vandaag op de open dag van een school. Moest mn zoon bij ieder vak opdrachtjes maken.
[ afbeelding ]
Mn zoon zo keihard door die klas: Oh die ken ik dan moet je vouwen en zie je adolf hitler, die is wel grappig.
Fietsen is baasquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben gewoon echt ZO blij met mijn fiets heh!!
Echt kut alleen dat ik er de komende 2 weken niet op kan fietsen
Trillen je deuren er niet uit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen recente, zal morgen eens kijken..
Buitenkant ziet er niet zo speciaal uit, wel echt perfect onderhouden etc. Chrome strips vervangen, grill zonder logo.
Het gaat vooral om het geluid!
2 x 500W Magnat speakers
De rest verdeelt over 4 andere speakers en de subwoofer.
2 versterkers
1 condensator
Niet heel bijzonder, maar ik ga vooruit als ik m'n achterklep open zet
Hoe doe je datquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep serieusquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude serieus?
Mn eerste auto was een Charade uit '88![]()
Ding was na een half jaar echt dood
Hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee denk het nietal die gasten waar ik bij in de klas zat hebben inmiddels al hun diploma
![]()
Op de lijntjes vouwen en dan zie je hitlerquote:
Dan ben je behoorlijk opgelicht..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fietsen is baas![]()
Ik heb er eentje voor 10 euro en 2 sjekkies gekocht op Hoog Catharijne.
quote:
Ik een voor 290 euro, maar heb hem gekregenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fietsen is baas![]()
Zo ongeveer welquote:
Ik had een witte. Na anderhalve maand parkeert een of andere klootzak zn bus tegen Barney aan. 600 euro van de verzekering gehadquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yep serieus..
In 99 geerfd van m'n opa, ding ziet er nog als nieuw uit!
Ik heb de zwarte variant
eehm 4 maar ben dit jaar nog niet geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Haha
Je zit nu toch op ASA? Nog steeds ICT? Welk niveau, want uit niveau 3 ken ik best wel wat mensen
Knuffelmarocjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk opgelicht..
Hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eehm 4 maar ben dit jaar nog niet geweest![]()
![]()
![]()
Toch nog 600 euro minder verlies!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een witte. Na anderhalve maand parkeert een of andere klootzak zn bus tegen Barney aan. 600 euro van de verzekering gehad![]()
5 maanden later had ie er geen zin meer in
jij stoute jongenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eehm 4 maar ben dit jaar nog niet geweest![]()
![]()
![]()
That sucks, was jouw witte niet gebroken wit geworden inmiddelsquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een witte. Na anderhalve maand parkeert een of andere klootzak zn bus tegen Barney aan. 600 euro van de verzekering gehad![]()
5 maanden later had ie er geen zin meer in
Ach ja, gaat al anderhalf jaar mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk opgelicht..
Dude voor 2 sjekkies kan je heul lang gepijpt worden hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fietsen is baas![]()
20sec!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude voor 2 sjekkies kan je heul lang gepijpt worden hoor
Bazending, met zo'n rekkie. Kan je je meissie mee voorop nemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik een voor 290 euro, maar heb hem gekregen
Kijk wat een keizerlijk ding dan
http://www.halfords.nl/shop/fietsen/omafietsen/809881
Nah het was een kruising tussen wit en zwartquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
That sucks, was jouw witte niet gebroken wit geworden inmiddels??
Dat doen de meeste, ook worden de rode roze
Zwarte blijven zwart
Ja dat zeg ik, heul lang!quote:
Liefdequote:
Ik hoop muziek die ik ook leuk vindquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Nitrouz het volgende:
Ben benieuwd wat hierna komt, hopelijk iets van Zany oid
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hoop muziek die ik ook leuk vind![]()
Vannacht is Paul weerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hoop muziek die ik ook leuk vind![]()
Mag ze wel goed pijpen om binnen 20sec klaar te zijn.quote:
Dan kunnen er alleen 4 jarige meisjes op, want er mag maar 15kg op geloof ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bazending, met zo'n rekkie. Kan je je meissie mee voorop nemen.
Auto heeft me 500 gekost, radio 100.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef leetzors het volgende:
[..]
Toch nog 600 euro minder verlies!
In The Dark!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |