Verklaart mijn IQ, ik kijk dit allemaal nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef StephanL het volgende:
Oh Oh cherso fans iq= 107
Talentenjagers iq= 108
Bn'ers iq= 109
Larpers iq= 111
Yoga beoefenaars iq= 116
Social media nerds iq=118
2-2quote:
WATTTT???!!!quote:
Leuke UI.quote:
dat MOET ik zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef TimKuik het volgende:
Ze gaan bij Pownews haatmeneer opzoeken!
Nederland 3 straks!
Dankje. Koelkast begon daarmee volgens mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Ragboer het volgende:
WebHawk praat dus echt niet met een "r". Wie dat heeft gehoord moet echt een gehoorapparaat hebben.
AZ -NECquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
WATTTT???!!!
IN DIE 10 MINUTEN OFZO???
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef TimKuik het volgende:
Nederland 3 straks!
ooooh, niks aan de hand dus!quote:
Ik verwarde je UI met knetterkrankjorumquote:
Ik heb hem al opstaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef TimKuik het volgende:
Nederland 3 straks!
hihi vette shit ouwequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
dat zijden driepink en ik ook al net:P
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verwarde je UI met knetterkrankjorum
JAWOHL!quote:
Maar Indo, heb je als een eckte pinda ook op Geert gestemd?quote:
Nee, ik heb Partij van de Dieren gestemt! Met een kusje op m'n stemformulier voor Thiemequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Indo, heb je als een eckte pinda ook op Geert gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee D66 man.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, ik heb Partij van de Dieren gestemt! Met een kusje op m'n stemformulier voor Thieme![]()
.. geil mokkel.
Oh, ik dacht dat alle Indo's op Geert stemdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee D66 man.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ik heb hem ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb als 1 van de weinigen de Dumpert app
Ik ken d'r eentje die dat niet deed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alle Indo's op Geert stemden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vond mezelf al een eckte dat ik hem voor 95% op medium mee kon spelen__
Toen de pink erbij kwam werd het te lastigquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ah daar ken ik hem dus van!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
en de bedreigde garper dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alle Indo's op Geert stemden
Nodeg me uit.quote:
Oeh, goeien nummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
request: Metallica -- Welcome Home (Sanitarium)
HEUJquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sharr, wil je 490 euro verdienen, lekker simpel snel en makkelijk?
Dat ligt eraan..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sharr, wil je 490 euro verdienen, lekker simpel snel en makkelijk?
Jaja, speciaal voor jou mn skypegesprek beëindigd, ben je er nietquote:
Welterusten Sperzieboontoonquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Laat maar
Ik ga slapen..
Toedeloee
Maar bij mij word het fantastischquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Duh, als ik 490 biedt en jij maar 450
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Laat maar
Ik ga slapen..
Toedeloee
Ik niet, dat is zo baas om terug te zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:02 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik heb hetmezelf verboden me te filmen als ik dronken ben
inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Dat had je kunnen weten driepink
Op tv:quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar hoor of zie jij Headhunterz?
Hahahquote:
Je klinkt echt sexy als je schreeuwtquote:
Dit is niet mijn zachte frikandel vriend!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef dragems het volgende:
biobeurs dit is niet mijn eten vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |