God, wat slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Slaapzequote:
Ik ga van nazi naar gestapo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef Devion het volgende:
[..]
True, ze is zelf de grammatica-gestapo.....
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
God, wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spelling-SSquote:
Je hebt nu wel meer ruimte!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
hmm, bedenk me net dat ik helemaal niet alleen had hoeven slapen vannacht
Er is een psycholoog binnen onze organisatie die iedereen zeer hoog heeft zitten. Prima, man is ook best goed in zijn werk. Nu heeft hij een benaderingsadvies opgesteld voor een client van mij dat zo zo zooooooo SLECHT is dat mijn zoon van drie het beter had gekund.quote:
Klinkt meer als een hond dan een katquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
neeeee heee...cafpow(uitgesproken als kefpauw)
Mn bed is groot zat, heb altijd ruimte genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt nu wel meer ruimte!
Dat is ook wat waard.
Ik heb slechts minieme zaken veranderd. En deze waren grammaticaal niet eens incorrect, alleen niet zo fraai.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Subtiel ben ik niet snel hoor.
Maar ik vind de foto lelijk ja. Zeggen dat de ruis domineert gaat te ver, maar zij is behoorlijk prominent aanwezig. Daarbij sta je er niet scherp op. De focus lijkt eerder te liggen op de kaarsen of op de lijst rechts. Een en ander kan ook te maken hebben met de sluitertijd van 1/15'e seconde natuurlijk.
't Is nu net als een mooi stuk poëzie vol met taalfouten en een typografie die de wc zelfs niet zou lusten.
Als het dezelde is als op tv net, op vraag 9 zijn 2 mogelijkheden goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:06 schreef Devion het volgende:
Hey IQ test van BNN is online, ff dat ding maken.
@Yuki: Is er een verschil?
ach, katten zijn mijn favoriete huisdierenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:07 schreef Devion het volgende:
[..]
Klinkt meer als een hond dan een kat
Je ziet het nog niet hè?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb slechts minieme zaken veranderd. En deze waren grammaticaal niet eens incorrect, alleen niet zo fraai.
Niet zo miepen dus
Samequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, katten zijn mijn favoriete huisdieren
Dat is mijn kat......quote:
Gestapo = nazi, maar nazi =/= gestapoquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:06 schreef Devion het volgende:
Hey IQ test van BNN is online, ff dat ding maken.
@Yuki: Is er een verschil?
Maak het even beter, why don't youquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |