Ik dacht trouwens dat ik een edit deedquote:
TS zou jij zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Devion het volgende:
Mijn fout heb geen idee hoe ik zo'n chique TS maak
gewoon het knopje open een nieuw deel onderaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Devion het volgende:
Mijn fout heb geen idee hoe ik zo'n chique TS maak
Woefquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Yuki: donder die foto van jou in je jurkje eens in je fobo. Serieus, daar sta je echt leuk op
Een edit waarop?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat ik een edit deed
Hield jij die tegen met je special modskillzzzz?
TS is topic starterquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Devion het volgende:
OP ook goed?TS staat in mijn vocabulair voor topic start
Everybody is a criticquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
gewoon het knopje open een nieuw deel onderaan
Toch ben je liefquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Devion het volgende:
OP ook goed?TS staat in mijn vocabulair voor topic start
Edit op mijn "fout in de TT" post.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef STING het volgende:
[..]
Een edit waarop?
En nee, ik lock niet zomaar posts
Kunnen ze geen groen boekje voor fok maken?quote:
*aai*quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Edit op mijn "fout in de TT" post.
Ik faal dus zelf
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
ikke niet hoor.
Ps. er ging iets mis in je quote geloof ik
handig voor newbie'squote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Devion het volgende:
[..]
Kunnen ze geen groen boekje voor fok maken?
Kan beter zo'n ouwe rot zoals jij doen, je kent alle termenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
handig voor newbie'sGa gelijk aan de slag zou ik zeggen
zeg, ik ben helemaal geen ouwe rotquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef Devion het volgende:
[..]
Kan beter zo'n ouwe rot zoals jij doen, je kent alle termen
Foto's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeg, ik ben helemaal geen ouwe rotik ben een jonge dame
en tja alle termen ken ik nog niet hoor
http://forum.fok.nl/faqquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Devion het volgende:
[..]
Kunnen ze geen groen boekje voor fok maken?
em, wat is een conusquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Devion het volgende:
Godver, heb de conus van me speaker ingedrukt, krijg hem niet meer terug
FAQ, manuals.....pffff die dingen lees je toch nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef STING het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/faq
Staan de afkortingen alleen niet in
nope, je pakt alles gelijk uit en gaat aan de slag..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Devion het volgende:
[..]
FAQ, manuals.....pffff die dingen lees je toch niet
Dat dus. Op mijn laptop staat ie gewoon goed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
Yuki: kun je je nieuwe foto een kwartslag met de klok mee draaien? Ik krijg er een beetje pijnlijke nek van.
En ondertussen wel een tshirt dragen met rtfmquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
nope, je pakt alles gelijk uit en gaat aan de slag..
stofkapjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stofkapje of dome bedoelt.
Vertel eens aan pappie wat je precies hebt ingedrukt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Devion het volgende:
[..]
En ondertussen wel een tshirt dragen met rtfm
rtfm??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Devion het volgende:
[..]
En ondertussen wel een tshirt dragen met rtfm
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
stofkapjedome=
= gelijk aan chinees praten tegen mij
Dome betekent natuurlijk niet veel meer als koepel, maar in dit geval staat het dus voor het koepeltje van - meestal - stof bij de tweeter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
stofkapjedome=
= gelijk aan chinees praten tegen mij
Read the fucking manualquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
rtfm??
HOu eens op met die afkortingen en termen..zo ga ik me nog dom voelen en daalt mijn zelfbeeld omlaag
Wou net gaan paintenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik snapte hem inmiddels wel hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |