Ik dacht trouwens dat ik een edit deedquote:
TS zou jij zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Devion het volgende:
Mijn fout heb geen idee hoe ik zo'n chique TS maak
gewoon het knopje open een nieuw deel onderaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Devion het volgende:
Mijn fout heb geen idee hoe ik zo'n chique TS maak
Woefquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Yuki: donder die foto van jou in je jurkje eens in je fobo. Serieus, daar sta je echt leuk op
Een edit waarop?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat ik een edit deed
Hield jij die tegen met je special modskillzzzz?
TS is topic starterquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Devion het volgende:
OP ook goed?TS staat in mijn vocabulair voor topic start
Everybody is a criticquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
gewoon het knopje open een nieuw deel onderaan
Toch ben je liefquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Devion het volgende:
OP ook goed?TS staat in mijn vocabulair voor topic start
Edit op mijn "fout in de TT" post.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef STING het volgende:
[..]
Een edit waarop?
En nee, ik lock niet zomaar posts
Kunnen ze geen groen boekje voor fok maken?quote:
*aai*quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Edit op mijn "fout in de TT" post.
Ik faal dus zelf
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
ikke niet hoor.
Ps. er ging iets mis in je quote geloof ik
handig voor newbie'squote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Devion het volgende:
[..]
Kunnen ze geen groen boekje voor fok maken?
Kan beter zo'n ouwe rot zoals jij doen, je kent alle termenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
handig voor newbie'sGa gelijk aan de slag zou ik zeggen
zeg, ik ben helemaal geen ouwe rotquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef Devion het volgende:
[..]
Kan beter zo'n ouwe rot zoals jij doen, je kent alle termen
Foto's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeg, ik ben helemaal geen ouwe rotik ben een jonge dame
en tja alle termen ken ik nog niet hoor
http://forum.fok.nl/faqquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Devion het volgende:
[..]
Kunnen ze geen groen boekje voor fok maken?
em, wat is een conusquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Devion het volgende:
Godver, heb de conus van me speaker ingedrukt, krijg hem niet meer terug
FAQ, manuals.....pffff die dingen lees je toch nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef STING het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/faq
Staan de afkortingen alleen niet in
nope, je pakt alles gelijk uit en gaat aan de slag..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Devion het volgende:
[..]
FAQ, manuals.....pffff die dingen lees je toch niet
Dat dus. Op mijn laptop staat ie gewoon goed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
Yuki: kun je je nieuwe foto een kwartslag met de klok mee draaien? Ik krijg er een beetje pijnlijke nek van.
En ondertussen wel een tshirt dragen met rtfmquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
nope, je pakt alles gelijk uit en gaat aan de slag..
stofkapjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stofkapje of dome bedoelt.
Vertel eens aan pappie wat je precies hebt ingedrukt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Devion het volgende:
[..]
En ondertussen wel een tshirt dragen met rtfm
rtfm??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Devion het volgende:
[..]
En ondertussen wel een tshirt dragen met rtfm
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
stofkapjedome=
= gelijk aan chinees praten tegen mij
Dome betekent natuurlijk niet veel meer als koepel, maar in dit geval staat het dus voor het koepeltje van - meestal - stof bij de tweeter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
stofkapjedome=
= gelijk aan chinees praten tegen mij
Read the fucking manualquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
rtfm??
HOu eens op met die afkortingen en termen..zo ga ik me nog dom voelen en daalt mijn zelfbeeld omlaag
Wou net gaan paintenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik snapte hem inmiddels wel hoor..
Hier, kijk hier maar ff naar om je weer goed te voelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
rtfm??
HOu eens op met die afkortingen en termen..zo ga ik me nog dom voelen en daalt mijn zelfbeeld omlaag
Ajakkes heeft met 2-0 gewonnenquote:
Of plakband. Of je moet van binnenuit via eventuele ventilatiegaten in de spreekspoeldrager hem met een breinaald opbollen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Devion het volgende:
[..]
Read the fucking manual, niks ernstig, moet alleen iets wat vacuum zuigt..........
Haarscherpe analyse Derksen........quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
oww..gaat niet zo goed met feyenoord geloof ik(tenminste daar speelden ze toch tegen)?
je gaat toch niet weer beginnen hé??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, kijk hier maar ff naar om je weer goed te voelen
Plakband, waarom denk ik daar niet aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of plakband. Of je moet van binnenuit via eventuele ventilatiegaten in de spreekspoeldrager hem met een breinaald opbollen.
Hoe was het met je dansdel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer
ik had de radio aangelatensinds ik vanmiddag om 3u weg ging
Hier ook gedraaid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat dus. Op mijn laptop staat ie gewoon goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Waarmeequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
je gaat toch niet weer beginnen hé??
Heb al die filmpjes op mijn harde schijf staan. Nostalgie!quote:
Goed, gezellig, we hadden om 18u afgesproken en ben net pas thuisquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was het met je dansdel?
F5'en!quote:
Ja, die gedraaide foto verwijder ik natuurlijk meteen weer hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet niet precies over welke fotos je het hebt, maar ik zie alle fotos gewoon normaal
Dames, leest u even de andere kant op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
En ik krijg 3 massages van haar, zodat ik compleet ontspannen weg ga(is dr vak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
ttp://www.youtube.com/watch?v=v-ayGu0PYJAquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef STING het volgende:
[..]
Waarmee
h[quote]Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb al die filmpjes op mijn harde schijf staan. Nostalgie!
ow, ik jou denk ik ook niet, maar ik heb ben al meerdere topic aanwezig(veel maar niet constantquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik jou niet eerder heb gezien hier.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dames, leest u even de andere kant op?Dames, leest u even de andere kant op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nou, ik zal m'n innerlijke Kapitein Ortega wel weer ff onderdrukken danquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef cafpow het volgende:
precies dat dus, nostalgie daar heb ik momenteel niet veel zin in..
Fotoboek verwijderenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkt niet.
Iemand nog een briljant idee?
nou dacht ik eindelijk te hulp te kunnen schietenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die gedraaide foto verwijder ik natuurlijk meteen weer he
Heb je hem soms met windows foto dinges gedraaid? Zo ja: als je hem eens terugdraait in de originele positie, en dan upload? Zou fobo hem dan misschien automagisch goed draaien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkt niet.
Iemand nog een briljant idee?
gaat u gang maar...kapitein ortega vondt ik nooit aardigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik zal m'n innerlijke Kapitein Ortega wel weer ff onderdrukken dan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fotoboek verwijderen
Of foto voordraaien op de PC? (heb niet teruggelezen, dus zal vast al wel bedacht zijn)
Macquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb je hem soms met windows foto dinges gedraaid? Zo ja: als je hem eens terugdraait in de originele positie, en dan upload? Zou fobo hem dan misschien automagisch goed draaien?
Ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voordraaien? Als in gedraaid opslaan op mn computer en dan uploaden in de hoop dat ie 'm goed pakt?
Je quote ging niet goed.......quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies dat dus, nostalgie daar heb ik momenteel niet veel zin in..
why? omdat hij schreef over een wereld van onderwaterwezens, niet groter dan z'n duim?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat u gang maar...kapitein ortega vondt ik nooit aardig
Pakt mss verkeerde versie van bestand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voordraaien? Als in gedraaid opslaan op mn computer en dan uploaden in de hoop dat ie 'm goed pakt?
Dus je betaalt graag veel te veel voor veel te weinig?quote:
En wel kritiek leveren, hypocrietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat merkte ik, maar ik had geen zin om te bewerken..
Ik heb 'm nu gedraaid zoals Peu zei, en nu staat ie dus op z'n andere kant gedraaidquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je betaalt graag veel te veel voor veel te weinig?
Serieus: maakt niet uit welke software, punt is dat ie al gedraaid is, en fobo hem nog een keer draait. Als je de eerste keer draaien terugdraait, dan draait fobo hem waarschijnlijk automagisch goed
Nee, ik had toen niks met oude mannen met zo'n baard vondt baarden altijd vies.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
why? omdat hij schreef over een wereld van onderwaterwezens, niet groter dan z'n duim?
nee, hoor ik leverde geen kritiek, ik probeerde alleen een newbie te helpen zijn posts er goed uit te laten zienquote:
3 maal is scheepsrechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu gedraaid zoals Peu zei, en nu staat ie dus op z'n andere kant gedraaid_!
Nog een poging...
Nu heb je wel iets met oude mannen met baarden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nee, ik had toen niks met oude mannen met zo'n baard vondt baarden altijd vies.
Mij newb noemen, tsssssssssss, ben langer geregistreerd dan u jongedame.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, hoor ik leverde geen kritiek, ik probeerde alleen een newbie te helpen zijn posts er goed uit te laten zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |