daarom heb er al een gevonden...is ook iets recenters, als je wilt mag je die van de puist best zien hoor...quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je die puist niet had benoemd, was ie een stuk minder opgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat recenter en zonder puist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
daarom heb er al een gevonden...is ook iets recenters, als je wilt mag je die van de puist best zien hoor...![]()
Dit is dus die met de puistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat recenter en zonder puist
40. Op z'n minstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
What else is newquote:
Ik erger me waarschijnlijk vooral omdat ik niet weet waar je het over hebtquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
daarom heb er al een gevonden...is ook iets recenters, als je wilt mag je die van de puist best zien hoor...![]()
Dit is dus die met de puistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat recenter en zonder puist
Je hebt wel een lief snoetje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Mwah, je had 'm nog tegoedquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
gewoon die opmerking negeren, die is het niet waard om er op in te gaan
dank, nu wordt ik helemaal verlegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik erger me waarschijnlijk vooral omdat ik niet weet waar je het over hebt
[..]
Je hebt wel een lief snoetje hoor
Yuki kan zichzelf best verdedigen, en Yuki en ik hadden het uitgepraat....dus ik had helemaal niks tegoedquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, je had 'm nog tegoed
Handjes af van ons Yuki, zo simpel is het
Hier bedoel ik ook jou mee hoorquote:
You just went the wrong way therequote:
Huh?? Uitleg please?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You just went the wrong way there
Ze weet heeeeeeeeeeel goed wat ze bedoeltquote:
ja, maar ik snap het niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze weet heeeeeeeeeeel goed wat ze bedoelt
Ik zei jongensquote:
ja hoor..dank voor de uitlegquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zei jongens
Als in vermanend: "Jongens, hou nou eens op met klieren"
Daar vallen ook vrouwelijke personen onder.
Zo duidelijk?
slaapsequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed. Schatjes, ik ga nu echt naar bed.
Slaap lekker
Nog 24 posts.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde pas slapen als dit topic vol was maar ik vrees dat het nog lang gaat duren.
denk ik ook..iedereen verdwijnt beetje per beetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde pas slapen als dit topic vol was maar ik vrees dat het nog lang gaat duren.
tellenquote:
IQquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:39 schreef Devion het volgende:
IQ maar 112, absolute diepepuntVoorgaande jaren altijd boven de 130. Word afgeleid door dit topic
Watertornadoquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |