ow, ik jou denk ik ook niet, maar ik heb ben al meerdere topic aanwezig(veel maar niet constantquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik jou niet eerder heb gezien hier.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dames, leest u even de andere kant op?Dames, leest u even de andere kant op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nou, ik zal m'n innerlijke Kapitein Ortega wel weer ff onderdrukken danquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef cafpow het volgende:
precies dat dus, nostalgie daar heb ik momenteel niet veel zin in..
Fotoboek verwijderenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkt niet.
Iemand nog een briljant idee?
nou dacht ik eindelijk te hulp te kunnen schietenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die gedraaide foto verwijder ik natuurlijk meteen weer he
Heb je hem soms met windows foto dinges gedraaid? Zo ja: als je hem eens terugdraait in de originele positie, en dan upload? Zou fobo hem dan misschien automagisch goed draaien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkt niet.
Iemand nog een briljant idee?
gaat u gang maar...kapitein ortega vondt ik nooit aardigquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik zal m'n innerlijke Kapitein Ortega wel weer ff onderdrukken dan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fotoboek verwijderen
Of foto voordraaien op de PC? (heb niet teruggelezen, dus zal vast al wel bedacht zijn)
Macquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb je hem soms met windows foto dinges gedraaid? Zo ja: als je hem eens terugdraait in de originele positie, en dan upload? Zou fobo hem dan misschien automagisch goed draaien?
Ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voordraaien? Als in gedraaid opslaan op mn computer en dan uploaden in de hoop dat ie 'm goed pakt?
Je quote ging niet goed.......quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies dat dus, nostalgie daar heb ik momenteel niet veel zin in..
why? omdat hij schreef over een wereld van onderwaterwezens, niet groter dan z'n duim?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat u gang maar...kapitein ortega vondt ik nooit aardig
Pakt mss verkeerde versie van bestand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voordraaien? Als in gedraaid opslaan op mn computer en dan uploaden in de hoop dat ie 'm goed pakt?
Dus je betaalt graag veel te veel voor veel te weinig?quote:
En wel kritiek leveren, hypocrietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat merkte ik, maar ik had geen zin om te bewerken..
Ik heb 'm nu gedraaid zoals Peu zei, en nu staat ie dus op z'n andere kant gedraaidquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je betaalt graag veel te veel voor veel te weinig?
Serieus: maakt niet uit welke software, punt is dat ie al gedraaid is, en fobo hem nog een keer draait. Als je de eerste keer draaien terugdraait, dan draait fobo hem waarschijnlijk automagisch goed
Nee, ik had toen niks met oude mannen met zo'n baard vondt baarden altijd vies.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef STING het volgende:
[..]
why? omdat hij schreef over een wereld van onderwaterwezens, niet groter dan z'n duim?
nee, hoor ik leverde geen kritiek, ik probeerde alleen een newbie te helpen zijn posts er goed uit te laten zienquote:
3 maal is scheepsrechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu gedraaid zoals Peu zei, en nu staat ie dus op z'n andere kant gedraaid_!
Nog een poging...
Nu heb je wel iets met oude mannen met baarden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nee, ik had toen niks met oude mannen met zo'n baard vondt baarden altijd vies.
Mij newb noemen, tsssssssssss, ben langer geregistreerd dan u jongedame.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, hoor ik leverde geen kritiek, ik probeerde alleen een newbie te helpen zijn posts er goed uit te laten zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |