Hier, kijk hier maar ff naar om je weer goed te voelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
rtfm??
HOu eens op met die afkortingen en termen..zo ga ik me nog dom voelen en daalt mijn zelfbeeld omlaag
Ajakkes heeft met 2-0 gewonnenquote:
Of plakband. Of je moet van binnenuit via eventuele ventilatiegaten in de spreekspoeldrager hem met een breinaald opbollen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Devion het volgende:
[..]
Read the fucking manual, niks ernstig, moet alleen iets wat vacuum zuigt..........
Haarscherpe analyse Derksen........quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
oww..gaat niet zo goed met feyenoord geloof ik(tenminste daar speelden ze toch tegen)?
je gaat toch niet weer beginnen hé??quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, kijk hier maar ff naar om je weer goed te voelen
Plakband, waarom denk ik daar niet aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of plakband. Of je moet van binnenuit via eventuele ventilatiegaten in de spreekspoeldrager hem met een breinaald opbollen.
Hoe was het met je dansdel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer
ik had de radio aangelatensinds ik vanmiddag om 3u weg ging
Hier ook gedraaid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat dus. Op mijn laptop staat ie gewoon goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Waarmeequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
je gaat toch niet weer beginnen hé??
Heb al die filmpjes op mijn harde schijf staan. Nostalgie!quote:
Goed, gezellig, we hadden om 18u afgesproken en ben net pas thuisquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was het met je dansdel?
F5'en!quote:
Ja, die gedraaide foto verwijder ik natuurlijk meteen weer hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet niet precies over welke fotos je het hebt, maar ik zie alle fotos gewoon normaal
Dames, leest u even de andere kant op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
En ik krijg 3 massages van haar, zodat ik compleet ontspannen weg ga(is dr vak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
ttp://www.youtube.com/watch?v=v-ayGu0PYJAquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef STING het volgende:
[..]
Waarmee
h[quote]Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb al die filmpjes op mijn harde schijf staan. Nostalgie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |