SSpellingquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gestapo = nazi, maar nazi =/= gestapo
[..]
Maak het even beter, why don't you
Ooit een hond geroken?quote:
quote:
ik vind je met iedere post leukerquote:
Dat honden ook stinken, maakt niet dat katten lekker ruiken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef Devion het volgende:
[..]
Ooit een hond geroken?
@Yuki: We zijn weer bijdehand zie ik.....
Klopt, ik zat helemaal klaar met mijn ipad...moest ik het verdomme nog analoog doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
Vriendje van mij is webmaster bij BNN. Bij elke grote test ligt het systeem plat bij BNN.
Ik ben stiekem wel benieuwd of ik jouw leidinggevende kenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is een psycholoog binnen onze organisatie die iedereen zeer hoog heeft zitten. Prima, man is ook best goed in zijn werk. Nu heeft hij een benaderingsadvies opgesteld voor een client van mij dat zo zo zooooooo SLECHT is dat mijn zoon van drie het beter had gekund.
Dus ik heb netjes edoch duidelijk gemaild naar mijn leidinggevende dat ik het er niet mee eens ben, en me niet wens te houden aan een benaderingswijze waar ik niet achter sta. Dat is vloeken in de kerk, dus ik ben benieuwd wat ik morgen in mijn mailbox vind.
Maakt verder niet uit, ik heb principes zie je.
Jouw kat ruikt niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn kat ruikt niet
ook de kattenbak niet (afgesloten en een geurfilter er in)
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn kat ruikt niet
ook de kattenbak niet (afgesloten en een geurfilter er in)
Mijn kat stinkt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw kat ruikt niet.
Of jij ruikt net als hij en merkt geen verschil.
*zucht* hier heb ik dus géén zin in, om kwart over 12quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ziet het nog niet hè?
Geeft niet! Het komt vanzelf!
Hmm, goed idee, zal t de kat eens vragenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw kat ruikt niet.
Of jij ruikt net als hij en merkt geen verschil.
Morgen leg ik 't je wel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
*zucht* hier heb ik dus géén zin in, om kwart over 12
Zie editquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen leg ik 't je wel uit.
Heyquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
ik kan geen foto vinden, tenminste geen geschikte
Hehe..quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Het is cafpow![]()
maar inderdaad aangenaam
Als je die puist niet had benoemd, was ie een stuk minder opgevallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zoek ff een betere er stond midden in beeld een grote puist
Hm. Gezien je edit geef ik je later op de dag toch nog even een tweeledige uitgebreidere uitleg.quote:
Ah, okquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Yuki: denk het niet hoor, ze is zorggroepmanager van de vestigingen in Oosthuizen, daarbuiten niet.
PM me maar danquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Gezien je edit geef ik je later op de dag toch nog even een tweeledige uitgebreidere uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |