Elke keer als ik hier kom staat nu dat plaatje met die naakte behaarde animekont, gepost door jou, vol in mijn scherm.quote:
volgende pagina zie je hem al weer niet meer, even doorposten en we zijn van zijn smaak in mannenkontjes verlostquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom staat nu dat plaatje met die naakte behaarde animekont, gepost door jou, vol in mijn scherm.Thanks.
je had liever een vrouwen kont gezien ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hou wel van zijn randomness, maar dat plaatje....
Geen van beide, mag dat ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je had liever een vrouwen kont gezien ?
[ afbeelding ]
dat mag, maar de kont hier boven is wel een mooie kont geef toequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen van beide, mag dat ook?
Sowieso valt het niet te vergelijken. De outcast-kont is getekend, en die hierboven is echt.
Met die kont wil ik wel ruilen idd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat mag, maar de kont hier boven is wel een mooie kont geef toe
denk dat veel vrouwen dat wel willenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met die kont wil ik wel ruilen idd.
Ik zie meer dan alleen billen en dan heb ik het niet over de tatoeage.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je had liever een vrouwen kont gezien ?
[ afbeelding ]
Joh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zie meer dan alleen billen en dan heb ik het niet over de tatoeage.
ach klein detail =(quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Je ziet toch niets wat jij ook niet hebt? Op die tatoo na dan neem ik aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
FUNimation verdient hier respect voor! Voor het eerst in een lange tijd schrijven ze iets waar ik daadwerkelijk om kan lachen - en niet uit medelijden zoals gewoonlijk. Ze trollen niet alleen naïeve One Piece'ers, maar ze trollen tegelijkertijd ook het Fractale Productie Comité. Twee achtergestelde groepen retardatielijers pakken is wel laag, maar het is iig duizend maal beter dan de stront de gewoonlijk uit die stomme patenttroll genaamd FUNimation komt rollen.quote:Did you download episode 481 of One Piece off of BitTorrent? Well, I hate to tell you, but FUNimation has filed a legal suit against 1,337 John Does for illegally downloading episode 481 of One Piece via BitTorrent, complete with IP addresses.
Zoals het bovenstaande citaat uit FUNimations blog.quote:[...] illegal distribution online with speedsubs, fansubs and screen scraped video hurt the global industry. The file is out in the wild with no permission or controls. Potential broadcast profits are lost and potential licensing sales are disrupted [...] If you torrent or watch a fansub on a non-official streaming anime site, you are not supporting the creators of the show and you are not supporting the anime industry, you are actually hurting the creators and the industry.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je ziet toch niets wat jij ook niet hebt? Op die tatoo na dan neem ik aan
Ik hoorde dat Sasuke en Naruto in een filler weer gezoend hebben (per ongeluk), the fuck?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef DJ_ het volgende:
10 feb pas weer naruto![]()
maar gelukkig geen fillers meer, en een special
Ik baal er zo ontzettend erg van dat ik deze serie tijden geleden gedropped hebquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Sasuke en Naruto in een filler weer gezoend hebben (per ongeluk), the fuck?
Ik weet nog leuke, sappige bl titels.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik baal er zo ontzettend erg van dat ik deze serie tijden geleden gedropped heb
Zullen we die dan samen gaan kijken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik weet nog leuke, sappige bl titels.
Heb jij bl nodig om meisjes in bed te krijgen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zullen we die dan samen gaan kijken?![]()
Waarom zou ik in hemelsnaam een meisje in mijn bed willen als BL fan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij bl nodig om meisjes in bed te krijgen?
Is dat cat shit one goed? 1 episode per heel lange tijd klinkt als de serie voor mij om te volgen.
Wanneer kom je naar Amsterdam?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zullen we die dan samen gaan kijken?![]()
Hoe moet ik nou weten dat je homo bent. Ik dacht dat die bl een versiertruc wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam een meisje in mijn bed willen als BL fan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |