waar?quote:
Maak er een gezellige boel er vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry![]()
En bedankt!!
Gelukkig komt meteen daarna een vriendin..
Coolquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, kan hem bijna helemaal mee doen
Leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry![]()
En bedankt!!
Gelukkig komt meteen daarna een vriendin..
Trusten Bosquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook afsluiten, tanden poetsen en pilletje innemen. Omdat ik niet weet hoelang de inwerktijd is, kan ik beter al op bed liggen en of lezen of een sudoku maken, dan dat ik hier aan de pc zit.
Welterusten kerelquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook afsluiten, tanden poetsen en pilletje innemen. Omdat ik niet weet hoelang de inwerktijd is, kan ik beter al op bed liggen en of lezen of een sudoku maken, dan dat ik hier aan de pc zit.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
Ik geef jullie een van de lekkerste nummers ooit gemaakt
Omdat ze lief isquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
ik weet al waarom morgen een vriendin bij jou komt Whis
slaap ze bossiequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Vertel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
ik weet al waarom morgen een vriendin bij jou komt Whis
quote:
Dank je liefiequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:59 schreef pgrferrari het volgende:
Een dikke hug voor Whiskers
Ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |