dat is waarquote:
nietquote:
Ik zal het ook niet ontkennen hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat in het huidige tempo je DM makkelijk inhaaltquote:
Wel redelijk, over 2 weken moet ik weer terugkomen en als er dan geen vooruitgang is geboekt kijken we verder. Heb nu dus slaapmedicatie gekregen om te zorgen dat ik vaster slaap en me in de ochtend en middag beter voel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoe ging het vandaag? (pm mag ook)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb niks te melden liefie.. Psych was ziek, morgen nieuwe poging bij de andere psych vd praktijk
Ik hoop voor je dat je beter slaaptquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk, over 2 weken moet ik weer terugkomen en als er dan geen vooruitgang is geboekt kijken we verder. Heb nu dus slaapmedicatie gekregen om te zorgen dat ik vaster slaap en me in de ochtend en middag beter voel.
Oe dat is minder, hopelijk morgen dsu beter..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb niks te melden liefie.. Psych was ziek, morgen nieuwe poging bij de andere psych vd praktijk
ben er ook bang voorquote:
kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal het ook niet ontkennen hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat in het huidige tempo je DM makkelijk inhaalt
Redelijk = veel beter dan beroerd, dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk, over 2 weken moet ik weer terugkomen en als er dan geen vooruitgang is geboekt kijken we verder. Heb nu dus slaapmedicatie gekregen om te zorgen dat ik vaster slaap en me in de ochtend en middag beter voel.
Gaat vanzelf goed komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben er ook bang voor![]()
[..]
klopt![]()
maar als ik het niet probeer heb ik vaker dan dat ik echt probeer de Lapo te maken
Trusten Koenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ga scheren en op tijd slapen vandaag![]()
Ja, ik verwacht geen wonderen en ik zal dus niet van alle klachten afkomen, maar beter slapen snachts zal al wel in ieder geval IETS zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je beter slaapt
verstandigquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
maak ik me ook echt niet druk omquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stomme psychiater
Kusje voor jou
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oe dat is minder, hopelijk morgen dsu beter..
Alle kleine beetjes helpenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht geen wonderen en ik zal dus niet van alle klachten afkomen, maar beter slapen snachts zal al wel in ieder geval IETS zijn.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben geen heerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
heren!
En ik hoop het wel ja.. Wil (me) zo snel mogelijk beter zijn (voelen)!!
Byebye Whiskie, hoop dat het morgen gaat lukken en dat je eerste gesprek gelijk goed voeltquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
Ik geef jullie een van de lekkerste nummers ooit gemaakt
Klopt, kan hem bijna helemaal mee doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
Ik geef jullie een van de lekkerste nummers ooit gemaakt
Sorryquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben geen heer![]()
Sterkte morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |