Ik ga zo, even mijn thee opdrinken.Heb vandaag slaapmeds meegekregen, dus kijken hoe en wat en dergelijkequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truste aan iedereen die gaat tukken!!![]()
en de rest niet meerquote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het al gezien![]()
Sorry meneer was niet mijn bedoeling
scheelt idd nog maar weinigquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het mijn bedoeling was dan had ik er wel meer gehad
Ik heb liever de originele clipquote:
Ja hoe ging het vandaag? (pm mag ook)quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga zo, even mijn thee opdrinken.Heb vandaag slaapmeds meegekregen, dus kijken hoe en wat en dergelijke
Ik heb gewoon een random clip gepaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb liever de originele clip
Courtney Cox
Welnee, toch... Wie verplicht je daartoe?quote:
Heb niks te melden liefie.. Psych was ziek, morgen nieuwe poging bij de andere psych vd praktijkquote:
damn voor niks zenuwachtig geweest dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb niks te melden liefie.. Psych was ziek, morgen nieuwe poging bij de andere psych vd praktijk
Neequote:
hij moet maar ziek worden in zijn eigen tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb niks te melden liefie.. Psych was ziek, morgen nieuwe poging bij de andere psych vd praktijk
zo haal ik DM nooit inquote:
net zoveel als jijquote:
Tuurlijk wel. Kwestie van dagenquote:
Het is geen wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |