Jij en Lutte.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Please! Reageer met een andere smiley!![]()
Nou eh.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een héél lang gesprek met hem gevoerd
Ik stop, Dont worryquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant worden, ook in andere topics
Okay.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
Krijg zojuist een SMS van kuikentje dat ik HT niet mag pesten.. Is ze een beetje laat mee
Kijk ff naar die van CCquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Mijn postcount kan moeilijk nóg hoger.
aantal posts: 80136 (gemiddeld 115 per dag)quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Mijn postcount kan moeilijk nóg hoger.
Zag het al ja, maar die is nog niet zo lang lid.quote:
Tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef Zeroku het volgende:
'Lady Gaga zoekt transseksuelen voor nieuwe clip'
Ik heb mezelf al aangemeldquote:Benny, niks voor jou?
Ohwquote:IHIHIHI HGARPJEN.
Ja, ik kan geen 4 uur wachten nuquote:
Omdat het dan half 4 is.quote:
Dan wordt eindelijk dat hoerenbericht verstuurd.quote:
Ik snap het nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan wordt eindelijk dat hoerenbericht verstuurd.
Vodafone doet er 4 uur over om zijn SMSjes te versturenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
Ik word zo grafziek van die kutVodafone he. Willekeurig pas sms'jes 4 uur later versturen.
Mijn telefoon heeft opeens de achterlijke gewoonte om willekeurig berichten vier uur later te versturen. Eerst is er niks aan de hand en dan opeens stuurt ie gewoon niks meer.quote:
Ohw zo... gewoon bellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft opeens de achterlijke gewoonte om willekeurig berichten vier uur later te versturen. Eerst is er niks aan de hand en dan opeens stuurt ie gewoon niks meer.
Bellen. Om half 12quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... gewoon bellen
of whatsapp
Omdat hier mensen slapen en waarschijnlijk aan de andere kant van de lijn ook.quote:
24/7 bereikbaar.. JWZ!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat hier mensen slapen en waarschijnlijk aan de andere kant van de lijn ook.
Ja, zal ons mam ook leuk vindenquote:
Je hebt toch een mobiel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, zal ons mam ook leuk vinden.
Die hoort me toch bellen danquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt toch een mobiel?
En je ligt toch niet naast je mam?
Neequote:
Ja, zal wel goed zijnquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, zal wel goed zijn. Dan komt dat bericht vannacht maar aan. Dan word ik vanzelf wakker als ik wat terugkrijg
.
quote:
annoying jesus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:49 schreef HappyBob het volgende:
Hoe zou het zijn als ze 300 jaar voor Christus overal camera's hadden hangen met gezichtsherkenning?
WAKKER WORDEN MICHHAS!!!!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:49 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het knap... ik heb zowel de bus als de trein gemist
Sukkeltje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:49 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het knap... ik heb zowel de bus als de trein gemist
Link?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:02 schreef honkeytonk het volgende:
Wat liefEr is vannacht een Honkeytonk Walg Topic geopend
Jeej, da's één minuut langer op FOK!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:05 schreef Lutte het volgende:
Ik heb echt bazenspul... Krullenspray. Je doet het in je haar en dan ga je eten en dan zit je haar (goed zat). Dus nu hoef ik nog maar een minuut in plaats van twee aan mijn haar te besteden!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:05 schreef honkeytonk het volgende:
Honkeytonk walg topic
Het mooiste is dat het zo'n matige kloon is, die in post 3 al weer zegt dat hij mij niet eens kent
Jij snapt hem!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej, da's één minuut langer op FOK!
Bye Lutterquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij snapt hem!
Schooltje.Fijne dag allemaal!
Succesquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij snapt hem!
schoolsequote:Op donderdag 20 januari 2011 08:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij snapt hem!
toedelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij snapt hem!
Schietgevecht bij mij in de buurtquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
Vannacht verder nog wat gebeurd?
What the..? 112 ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schietgevecht bij mij in de buurtWerd wakker en hoorde geweerschoten.
gezellig buurtje woon jequote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schietgevecht bij mij in de buurtWerd wakker en hoorde geweerschoten.
Weet het ook niet, kan er niks over vinden op internet maar ik weet toch wel zeker dat ik het heb gehoord.quote:
Kunnen ook een paar rotjochies met vuurwerk geweest zijn he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet het ook niet, kan er niks over vinden op internet maar ik weet toch wel zeker dat ik het heb gehoord.
als je er van wakker schrikt hoor je misschien ook niet helemaal 100% wat het precies wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kunnen ook een paar rotjochies met vuurwerk geweest zijn he?
Nee, vuurwerk wordt hier wel vaker afgestoken, maar dit klonk toch echt heel anders. Het was ook geen uitlaat ofzo, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kunnen ook een paar rotjochies met vuurwerk geweest zijn he?
Dat is wel waar... Ik schrok er wel van moet ik zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je er van wakker schrikt hoor je misschien ook niet helemaal 100% wat het precies was
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik heb mijn klauwen opengehaald met gitaarspelen
hmzzzz da's minderquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik speel mijn solos te ruig
Nu kan ik niet op mijn schoolgig spelen
Zag je het verhaaltje in de smileys?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik speel mijn solos te ruig
Nu kan ik niet op mijn schoolgig spelen
FAKE AND GHEY!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zag je het verhaaltje in de smileys?
Eerst moest ik huilen omdat jij pijn had, dat vond ik zielig, toen ging ik minder huilen en gaf er een kusje op en toen ontstond er iets tussen ons en gingen wij trouwen
Mazzelaar, ik tot 10 over 1quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tijd voor school, tot 10 over half 12
schoolsequote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tijd voor school, tot 10 over half 12
doe maar 2.0quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef iBenny het volgende:
Hihi, op de laptop in de trein... JWZ!
aanstellerquote:
ow jah helemaal vergetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:43 schreef honkeytonk het volgende:
TDRONE! Jij zij laatst dat je je eerste baggertopic had geopend. Maar nu zie ik er nog eentje die jij hebt geopend:'( Flikkieleaks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik nog wat voor school moest doen.
te laat komen kan best handig zijn
heb jij dan internet in de trein?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik nog wat voor school moest doen.
te laat komen kan best handig zijn
via mijn telefoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb jij dan internet in de trein?
hmmm dat presenteert best klote danquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef tdrone het volgende:
ik heb straks een presentatie ben ik gisteren om half 10 's avonds gemaild dat er geen beamer aanwezig is
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef tdrone het volgende:
ik heb straks een presentatie ben ik gisteren om half 10 's avonds gemaild dat er geen beamer aanwezig is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef tdrone het volgende:
Wuut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef tdrone het volgende:
timewarpquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:55 schreef tdrone het volgende:
ze hebben nog een beamer staan maar die werkt maar af en toe
dus dan moet ik weer gaan klooien met flip overs enzo... of ik geef handouts aan iedereen
Er is een Honkeytonk Walg Topic geopendquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:02 schreef tdrone het volgende:
kijk iedereen onder de indruk zijn van HT
moet je even een paar pagina's terug kijken, daar staat nog een link...quote:
Applicatiequote:
DEUTSCHLAND EINZ ZWEI EINZ ZWEIquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Applicatie
Ik heb maar 4 lessen. Applicatie, Nederlands(voor een juiste schrijfwijze), Engels(altijd handig), Wiskunde (geen applicatie zonder logisch denken) en Duits(heb ik dr maar bij gedaan. internationale shit.. JWZ!
)
Duits is de mooiste taalquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
DEUTSCHLAND EINZ ZWEI EINZ ZWEI
vond ik altijd zo'n rotvak met die naamvallen
praten was wel makkelijk..
quote:
Volgens mij zijn dat 5 lessen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Applicatie
Ik heb maar 4 lessen. Applicatie, Nederlands(voor een juiste schrijfwijze), Engels(altijd handig), Wiskunde (geen applicatie zonder logisch denken) en Duits(heb ik dr maar bij gedaan. internationale shit.. JWZ!
)
Fuck...quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat 5 lessen?
Eigenlijk behaal ik daar altijd de hoogste cijfersquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wiskunde is zeker niet je sterkste vak
Ik heb ook niks tegen Duitsersquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef tdrone het volgende:
nou benny duits is dan misschien een mooie taal
maar duitsers
nou jah niet tegen normale duitsters maar de types die hier meestal in de stad rondlopen zijn drugstoeristen enzoquote:
ligt aan de interpretatiequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef iBenny het volgende:
Stel je zegt 'Ik heb geen zin'
De ander zegt 'ik ook niet'
dat klopt toch grammaticaal niet? Iets met dubbele ontkenning, toch?
Ohw zo.. jij hebt daar natuurlijk last van drugstoeristenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou jah niet tegen normale duitsters maar de types die hier meestal in de stad rondlopen zijn drugstoeristen enzo
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt aan de interpretatie
als je het interpreteert op "zin" klopt het wel
als je het interpreteert op "geen zin"niet
of zeg ik nu iets heel doms?
Zitten er in Valkenburg veel coffeeshops dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou jah niet tegen normale duitsters maar de types die hier meestal in de stad rondlopen zijn drugstoeristen enzo
nee gaat over maastricht, valkenburg heeft geloof ik geen coffeshop..quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zitten er in Valkenburg veel coffeeshops dan?
Oh oke, van Maastricht wist ik het wel ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee gaat over maastricht, valkenburg heeft geloof ik geen coffeshop..
ik PM je wel evenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke, van Maastricht wist ik het wel ja.
Al plannen voor volgend weekend?
Maar Valkenburg heeft vast ook genoeg last van drugspipo'squote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee gaat over maastricht, valkenburg heeft geloof ik geen coffeshop..
valt nog mee, ik kom er alleen met stappen en het is echt een kroegenplaats waar je dus de kampercafes kunt vermijden..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Valkenburg heeft vast ook genoeg last van drugspipo's
Oke... en tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
valt nog mee, ik kom er alleen met stappen en het is echt een kroegenplaats waar je dus de kampercafes kunt vermijden..
En ik ga Entjintien volgende week meeten
Zeker tofquote:
Hooi Lutjequote:
Netjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef tdrone het volgende:
ik heb gelukkig nog een beamer kunnen regelen :
quote:
Vandaag eindpresentatie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef tdrone het volgende:
ik heb gelukkig nog een beamer kunnen regelen :
Oeeeeeh mag ik jou in een pompoenpak stoppen? Of liever in een laptophoes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef iBenny het volgende:
Die hond heeft een eigen facebookpagina..
Echt wat ze dat beest allemaal hebben aangetrokken. Van pompoen tot auto, tot kerstmannenpak
Lutte heeft ook ooit een pompoen aangetrokkenpaintquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef iBenny het volgende:
Die hond heeft een eigen facebookpagina..
Echt wat ze dat beest allemaal hebben aangetrokken. Van pompoen tot auto, tot kerstmannenpak
Das een wortelquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Lutte heeft ook ooit een pompoen aangetrokkenpaint
Jij altijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeeeeh mag ik jou in een pompoenpak stoppen? Of liever in een laptophoes?
Rotzon!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:29 schreef tdrone het volgende:
de zon schijnt in mijn ogen en ik kan de afstandsbediening voor de jaloezieën niet vinden
Missie geslaagd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet nu aan die reclame denken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
Heee Marlous, ik wil met je onder de does zit in mijn hoofd.
Ohw, HT had die gepaint?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een wortel want het is een wortelpaint en ik ben honkeys wortelvrouw.
quote:Ontbijttelevisie in de Chinese hoofdstad Peking heeft er een nieuw programma bij: voetgangers die worden platgereden door vrachtwagens en fietsers die worden gelanceerd door te hard rijdende automobilisten.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
Heee Marlous, ik wil met je onder de does zit in mijn hoofd.
Ik ben heul morgen pas jarigquote:Gefeliciteerd ouwe sok! Hahaha fijne dag nog!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Meisje (vriendin van mij): Ik heb nooit Latijn gehad, ik ken alleen alfa, beta, gamma.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef iBenny het volgende:
SMS van CC vanochtend - Kwart voor 7
[..]
Ik ben heul morgen pas jarig
Dankjewelquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Je kunt er maar beter vroeg bij zijn he... Dus feli met je 27e verjaardag.
Waarom zo vroegquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef iBenny het volgende:
SMS van CC vanochtend - Kwart voor 7
[..]
Ik ben heul morgen pas jarig
Ohwquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt d'r maar beter aardig gaan vinden, iets met een IKEA-Wil-meet.
Ik sms je wel om twaalf uur, en als ik dan slaap om kwart over zeven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vroegen mijn ogen zich ook af
Wakker blijven danquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sms je wel om twaalf uur, en als ik dan slaap om kwart over zeven.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sms je wel om twaalf uur, en als ik dan slaap om kwart over zeven.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vroegen mijn ogen zich ook af
Vorig jaar werd ik elk uur dus gebeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Zeroku het volgende:
Jammer dat je geen functie hebt net als GMail, dat je sms'jes kunt klaarzetten. Ik zou dan ieder uur gewoon een sms klaarzetten
.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik elk uur dus gebeld
Je bent daar iets te verlegen voor? Doe je best in ieder geval maar, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef tdrone het volgende:
ik heb heul geen zin om te presenteren straks
nee ben ik niet te verlegen voor maar gewoon gezonde tegenzinquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent daar iets te verlegen voor? Doe je best in ieder geval maar, dan komt het wel goed.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
Ik verhuis naar de kantine!
Succes tdrone!
Beterschap,quote:
half 3 pasquote:
Ooohw, dus nog genoeg tijd voor voorbereidingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
half 3 pas
heb net die beamer uitgetest dat was dus een oude en hij so groot als een pc
ja ik ben het even rustig aan het doornemen nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw, dus nog genoeg tijd voor voorbereidingen![]()
?
Verstandigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik ben het even rustig aan het doornemen nu
voordeel is wel dat bij die presentatie niemand ook maar een beetje zo deskundig is over het onderwerp als ik (onderwerp is informatiebeveiliging)quote:
Zeroquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef Zeroku het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rokkaan-noemen.dhtml
Your welcome.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |