quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar thuis ga werken...IEUWLSPOILER: MPG niet lezen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!
VIEZERD!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme zeg, dit forum laat qua snelheid ook wel te fucking wensen over
Ik heb nergens last van, en om nou de users de schuld te geven gaat ook wat verquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Zeik toch niet zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar thuis ga werken...SPOILER: MPG niet lezen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Fijn dromen lieverdjequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de was ophangen en daarna douchen![]()
fijne avond allemaal
en tot morgen
Geniet van je douchequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond allemaal
en tot morgen
Trustequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond allemaal
en tot morgen
Waar staat dat ik de users de schuld geefquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, en om nou de users de schuld te geven gaat ook wat ver
tot morgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond allemaal
en tot morgen
Hoi Barretjequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 wil wel een glaasje carmenere
Welterustenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond allemaal
en tot morgen
JAquote:
ik dacht dat het niet snel genoeg ging voor je? Of hebben we het over je wifi verbindingquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar staat dat ik de users de schuld geef
hommer?quote:
Geniet van je douche en sweet dreamsquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond allemaal
en tot morgen
Hey Barretjequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 wil wel een glaasje carmenere
Het ging over de verbinding, niet de users.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht dat het niet snel genoeg ging voor je? Of hebben we het over je wifi verbinding
Ik volg het ook allemaal niet meer
[..]
hommer?
oke sorryquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging over de verbinding, niet de users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |