Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai lieverd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke Marijke Marijke Marijke Marijke Marijke Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hug
Jai!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ik moest vanmorgen de ramen van de auto krabben
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten in een spoiler, nsfw.Mijn tetten zitten in een bhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
vervelendquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
o ja ik heb nog steeds niets gezien ...
en het douchen ging ook al nie door ...
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
Bijna weekend voor mij (na morgen dus)
doe mij diemaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn tetten zitten in een bh
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten in een spoiler, nsfw.Zeer goede FiPoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
doe es link geven !quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vervelendsommige wel, mits goed opgelet en toegang tot KPD
[..]
Ik ook
Nope, ik had wel gehoopt dat ze er zou zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
doe mij diemaar
...
ps iemand al iets van wiskey vernomen ?
Nee joh, gekkie, die moeten er gewoon in blijven zitten hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ik moest vanmorgen de ramen van de auto krabben
geloof er niets vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik het fout gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, die moeten er gewoon in blijven zitten hoor
de ramen laat je er toch meestal in zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, die moeten er gewoon in blijven zitten hoor
dat sf kan ik zelf ook nog wel vinden ....quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Oke
http://forum.fok.nl/forum/128
Die staan er ook genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat sf kan ik zelf ook nog wel vinden ....
ik bedoelde van de tetten !!!
Daar ga ik niet over en zoek anders zelf eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat sf kan ik zelf ook nog wel vinden ....
ik bedoelde van de tetten !!!
Stil? gewoon rustig, moeten we dan altijd rennen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
Waarom is de KSC zo stil de laatste paar dagen
stil?? heb ik geen last van hoor en dr word toch nog aardig door gepost ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
Nee hoor jongen, je hoeft niet altijd te rennenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stil? gewoon rustig, moeten we dan altijd rennen?
ik vind het wel mee vallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
Gaat hier iets niet helemaal goed met het openen van de link en nu aan het luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
http://94.23.28.46:8000/
Je kunt luisteren en verzoekjes kunnen
Zeker op tijden dat ik er niet benquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
stil?? heb ik geen last van hoor en dr word toch nog aardig door gepost ...
Gelukkig maar, ik vind dit wel een fijn tempoquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor jongen, je hoeft niet altijd te rennen
Mee eenschquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik vind dit wel een fijn tempo
Die moet je openen in mediaplayer of winamp of vlcquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hier iets niet helemaal goed met het openen van de link en nu aan het luisteren
zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker op tijden dat ik er niet ben
Zie mijn editquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die moet je openen in mediaplayer of winamp of vlc
Ik wil pita broodjes met kaas en salami maar dat mag nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo eens en pizza in de oven knallen als hij warm is
Jij post al dagen heel flink dus jij telt niet meequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik vind dit wel een fijn tempo
ken er nog 1 bij ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
is het doel van de pizza in de oven knallen niet dat hij dan pas warm wordt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
wrom nie ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil pita broodjes met kaas en salami maar dat mag niet
Maakt niet uit wanneer, zo heb je nog tijd voor andere dingen of je nu de hele tijd mee post of nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij post al dagen heel flink dus jij telt niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |