abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:10:46 #151
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91830598
zie ineens tuf op rtl7 :P
pi_91831144
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef THEFXR het volgende:
Goed seizoen was dat! *O*
Jammer dat er zo veel tijd tussen zat voor het weer werd uitgezonden, dat ik alles maar van usenet heb gehaald ;(
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:57:12 #153
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_91835919
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef THEFXR het volgende:
Ik zag het inderdaad ook voorbij komen. :D
pi_91840468
Fitch, love the dude, maar echt niet dat hij beter is dan Shields. Gelijkwaardig dat kan ik nog begrijpen, maar zeker niet beter.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:22:02 #155
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_91840560
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef roepdeman het volgende:
Fitch, love the dude, maar echt niet dat hij beter is dan Shields. Gelijkwaardig dat kan ik nog begrijpen, maar zeker niet beter.
Niet? Zijn standup is in ieder geval beter. Worstelen is denk ik gelijk, misschien een klein beetje in het voordeel van Fitch. In submissions is Shields weer beter, maar Fitch is goed genoeg om niet submitted te worden.

De enige manier waarop ik Shields zie winnen is door punten te scoren op positie.

Wel goed om te zien dat Fitch hier een stuk meer gewaardeerd wordt dan op een forum als Sherdog :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:23:18 #156
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91840620
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef roepdeman het volgende:
kan je mij dat even uitleggen,want ik zie het niet,ik vind shields echt overrated, als hij echt zo goed,waar heeft de UFC hem dat niet eerdere ingelijfd? hij is niet spectaculair ofzo?
pi_91843353
Zo, eindelijk weer terug van wintersport en gelijk een topic verder, gaat erg hard! Ook veel nieuwe namen, mooi om te zien en zo te zien goed voor de discussies! :)

-Fedor vs Silva: cannot wait!
-The Reem season 2: awesome!
-GSP vs Silva @ 185: mooi! Ook leuk dat GSP in de MW divisie wil blijven.
-Paxlie's idee voor het bijhouden van betten: mooi! Vraagje, is het alleen UFC of ook andere events en neem je alleen de maincards mee? Op de preliminary card zitten vaak onbekende vechters, waardoor het betten lastiger wordt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:07:35 #158
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91849319

dat oor van JDS, zeiloren zijn er jaloers op :D

brrrr......... ;(

[ Bericht 30% gewijzigd door THEFXR op 25-01-2011 15:23:25 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:09:38 #159
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91851970
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef Fyodor het volgende:
Zo, eindelijk weer terug van wintersport en gelijk een topic verder, gaat erg hard! Ook veel nieuwe namen, mooi om te zien en zo te zien goed voor de discussies! :)

-Fedor vs Silva: cannot wait!
-The Reem season 2: awesome!
-GSP vs Silva @ 185: mooi! Ook leuk dat GSP in de MW divisie wil blijven.
-Paxlie's idee voor het bijhouden van betten: mooi! Vraagje, is het alleen UFC of ook andere events en neem je alleen de maincards mee? Op de preliminary card zitten vaak onbekende vechters, waardoor het betten lastiger wordt.
Voor dat over die predictions lijkt het me makkelijker om alleen de "grotere" organisaties te nemen aangezien ik bellator en dergelijke niet volg.
pi_91853062
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Voor dat over die predictions lijkt het me makkelijker om alleen de "grotere" organisaties te nemen aangezien ik bellator en dergelijke niet volg.
I second dat, zelfs als ik zou willen zijn er gewoon teveel organisaties om alle shows van te zien...
UFC, Strikeforce en wat Dream gevechten ofzo...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:37:12 #161
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91853411
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Fyodor het volgende:

[..]

I second dat, zelfs als ik zou willen zijn er gewoon teveel organisaties om alle shows van te zien...
UFC, Strikeforce en wat Dream gevechten ofzo...
Precies en als je daar de main cards van pakt kent iedereen alle vechters ook nog wel.
pi_91853902
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Precies en als je daar de main cards van pakt kent iedereen alle vechters ook nog wel.
Precies. Laten we het gewoon bij de grote organisaties houden, en de main cards.
Dat maakt het betten nog overzichtelijk en goed te doen :Y
pi_91856541
Ik wil Fitch niet bekritiseren op zn eeuwige decision voctories, maar het is wel tekenend dat hij nooit meer een gevecht volledig naar zijn hand zet en finished. Hij loopt in mijn optiek teveel schade op, waar Shields een stuk beter mee om weet te gaan.

Shields is in staat Strikers naar zijn BJJ gameplan te forceren, weet ze te controleren of te submitten. Fitch is echt geen betere striker dan Daley en Hendo. HENDO! Zie je Fitch uberhaubt een kans maken tegen Dan Henderson?

Nogmaals ik vind Jon Fitch echt dope, maar Shields is verder in zijn ontwikkeling/talent/training/carriere.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_91856854
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]

dat oor van JDS, zeiloren zijn er jaloers op :D

_O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:03:03 #165
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_91857189
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef roepdeman het volgende:
Ik wil Fitch niet bekritiseren op zn eeuwige decision voctories, maar het is wel tekenend dat hij nooit meer een gevecht volledig naar zijn hand zet en finished. Hij loopt in mijn optiek teveel schade op, waar Shields een stuk beter mee om weet te gaan.
Fitch vecht tegen een hoger caliber tegenstander. En hoezo zet hij nooit meer een gevecht volledig naar zijn hand? Zijn laatste gevecht tegen Alves was all Fitch.
quote:
Shields is in staat Strikers naar zijn BJJ gameplan te forceren, weet ze te controleren of te submitten. Fitch is echt geen betere striker dan Daley en Hendo. HENDO! Zie je Fitch uberhaubt een kans maken tegen Dan Henderson?
Ja, een kleine. Maar ik zag Shields helemaal geen kans hebben. Ik heb ook niet gezegd dat Fitch een betere striker is dan Daley of Henderson (al denk ik dat Fitch iets technischer is dan Henderson, die wel veel sterker is), maar dat hij een betere striker is dan Shields. Shields MOET strikers wel zijn wereld in trekken, omdat hij anders geen kans heeft om te winnen. Fitch heeft iets meer vertrouwen in zijn handen.
quote:
Nogmaals ik vind Jon Fitch echt dope, maar Shields is verder in zijn ontwikkeling/talent/training/carriere.
Vind ik niet. Maar ze zitten allebei in de UFC nu en aangezien Fitch iedere welterweight uit de top 10 voor zijn kiezen krijgt, zal Shields ongetwijfeld ook wel langskomen, dus we merken vanzelf welke van de twee wint :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:57:08 #166
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91859481
Twitter Wars
quote:
Aaron Simpson tweets: "I don't think jon jones has any idea what he is getting into with Bader. I hope he is up for it."
quote:
Jon Jones tweets: "Didn't you lose your last 2 fights? Please don't piss me off, I actually have respect for Ryan. Don't you have a fight scheduled? Focus on yourself instead of weather I'm ready or not? Are you familiar with the strike policy in baseball?"
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Worstelen is denk ik gelijk, misschien een klein beetje in het voordeel van Fitch.

en Fitch is ABOLSUUT de mindere wrestler, Shields is way better!!!

Fitch compenseert dit enigzins door zijn goede grappling skills.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_91869700

Ik zeg verder niets... (Tenzij hij niet te zien is, dan wel)

[ Bericht 19% gewijzigd door -_Tommy_- op 25-01-2011 21:54:10 (Nu wel iets te zien hopelijk!) ]
pi_91869760
ik zie niks :P
pi_91869962
Problem solved?
pi_91870002
Ik zie wel wat :')
pi_91870005
Yep :D
  woensdag 26 januari 2011 @ 02:53:19 #172
332441 Legit
Charlie Sheen FTWinning!
pi_91881455
Wat denken jullie van de partij Lesnar vs. JDS?

Aan de ene kant zie ik dat Brock (nog) niet op het juiste niveau is qua stand-up, hij weet wel stoten te plaatsen maar als hij er een krijgt dan kruipt hij in elkaar als een schildpad en nu moet hij tegen iemand die één van de beste boks-technieken heeft in heel MMA?

Aan de andere kant is het verschil in gewicht er groot en als Junior niet meer trappen gaat gebruiken, zoals tegen Roy Nelson, dan heeft Brock een grote kans om een DL-takedown te pakken en dan is het wel afgelopen voor hem waarschijnlijk.

Plus dat Brock gewoon een gifted freak of nature is, die niet zou moeten staan waar hij nu staat ivm de relatief korte tijd dat hij met MMA bezig is, inclusief de lange off-time door ziekte, maar Junior heeft ook niet zo weinig talent, haha.

Ik denk toch dat JDS 'm gaat pakken, maar alleen als hij wat zwaarder en in topconditie komt.Vraag me af wat jullie visie hier op is. :)
pi_91882087
quote:
5s.gif Op woensdag 26 januari 2011 02:53 schreef Legit het volgende:
Wat denken jullie van de partij Lesnar vs. JDS?

Aan de ene kant zie ik dat Brock (nog) niet op het juiste niveau is qua stand-up, hij weet wel stoten te plaatsen maar als hij er een krijgt dan kruipt hij in elkaar als een schildpad en nu moet hij tegen iemand die één van de beste boks-technieken heeft in heel MMA?

Aan de andere kant is het verschil in gewicht er groot en als Junior niet meer trappen gaat gebruiken, zoals tegen Roy Nelson, dan heeft Brock een grote kans om een DL-takedown te pakken en dan is het wel afgelopen voor hem waarschijnlijk.

Plus dat Brock gewoon een gifted freak of nature is, die niet zou moeten staan waar hij nu staat ivm de relatief korte tijd dat hij met MMA bezig is, inclusief de lange off-time door ziekte, maar Junior heeft ook niet zo weinig talent, haha.

Ik denk toch dat JDS 'm gaat pakken, maar alleen als hij wat zwaarder en in topconditie komt.Vraag me af wat jullie visie hier op is. :)
Ik deel je mening wel. Brock is goed, maar moet het wel van de eerste minuut hebben eigenlijk. Tegen Carwin had ie geluk dat daar de tank van leeg ging. Als hij JDS omlaag krijgt meteen en dan flink kan raken met g&p dan heeft ie een goede kans, als het langer gaat duren en het standup blijft dan denk ik dat JDS hem gaat domineren.

Als JDS Brock omlaag krijgt dan geef ik hem ook een goede kans, JDS is wat dat betreft te ervaren naar mijn mening.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:08:04 #174
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_91888477
Een beetje laat, maar gisteren onderweg naar huis nog in de trein gekeken...

WEC 53: Anthony "Ninja Showtime" Pettis!!! _O_

[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_91907957
UFC 126 Predictions

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')