Guillard-Dunham?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef roepdeman het volgende:
Er was één gevecht waar we allemaal naast zaten!
Nope,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Hooidraad het volgende:
Nope,Die uitkomst had ik wel goed voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht er iemand zijn die bepaalde ideeen graag geimplementeerd ziet, dan graag even laten wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef Paxlie het volgende:
Binnenkort kunnen we het allemaal bijhouden.
Ik zie er zakelijk gezien ook wel winst in om het op te zetten. Hopelijk is het over 2 weken in eerste vorm af.
Kan tegen die tijd ook wel mensen gebruiken die de cards in kloppen in het simpele CMS wat er dan staat.
Zodra ik iets af hebt laat ik het weten!
Over welk evenement heb je het, Strikeforce of UFC 126? Ik vind bij UFC 126 behoorlijk moeilijke picks zitten namelijk. Bader-Jones en Frankling-Griffin zijn moeilijk te voorspellen, en Belfort zou zomaar kunnen winnen van Silva, al geef ik Silva uiteraard meer kans.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb 3/5.
Aankomende week je predictions even in het topic gooien Splacka! Ben benieuwd of jij de nieuwe Ultimate Predictor bent
De mogelijkheid om met iemand een avatar bet aan te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mocht er iemand zijn die bepaalde ideeen graag geimplementeerd ziet, dan graag even laten weten.
dat is een goede!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De mogelijkheid om met iemand een avatar bet aan te gaan?
Irritant is dat hequote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef THEFXR het volgende:
net even gedownload maar ze hebben het bedelen voor geld er niet eruit geknipt
Lekker boeiend, ik heb me er echt niet aan gestoordquote:
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef THEFXR het volgende:
net even gedownload maar ze hebben het bedelen voor geld er niet eruit geknipt
had geen invloed gehad, kerel was gewoon weg.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...
Maar nog niemand gezien die reageert op mijn opm over de wel of niet geoorloofde knie?
Is dat zo? Want volgens mij wordt het dan gestopt en als de tegenstander dan neer gaat is het toch een DQ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
had geen invloed gehad, kerel was gewoon weg.
Maar een knie op de grond is toch ook een downed opponent? Of zit ik er naast?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb het even terug gekeken. Dunham heeft 1 hand aan de grond wanneer Guillard gaat uithalen met zijn knie. Dunham haalt zijn hand weg om zich te beschermen tegen die knie maar is te laat en de knie knalt tegen zijn gezicht. Daarna zakt hij ineen, raakt met 1 knie de grond en krijgt de tweede knie van Guillard te verwerken.
Dus eigenlijk had Dunham die eerste niet moeten (proberen te) verdedigen, dan was die illegaal geweest
Die tweede is als Noons tegen Gurgel; tegenstander is al out en tijdens de rush van het afmaken komt er een 'fout' knietje bij kijken. Doen ze niet moeilijk over als het op zo'n moment gebeurt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef Brawler het volgende:
Over Fight for the Troops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet het veel had uitgemaakt. Die laatste knie was gewoon vet illegaal, maar zelfs al hadden ze het gestopt en vervolgens door laten gaan dan had hij alleen maar meer hoofdpijn gehad. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Is dat zo? Want volgens mij wordt het dan gestopt en als de tegenstander dan neer gaat is het toch een DQ?
Niet dat ik dat wil zien, maar ik vraag me het gewoon af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |