Knakenhard. De 2 beste fighters in de ufc eindelijk tegenover elkaar. Ach die anderson pakt altijd iedereen, welke gewichtsklasse dan ook. Beste pound-for-pound ooit no doubt. Hoewel dit misschien anders komt te liggen als gsp deze pakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
http://mmahq.net/2011/01/22/anderson-silva-vs-george-st-pierre/
Ik zie GSP wel een GnP clinic neerleggen hoor. Sonnen heeft laten zien dat Silva stervelijk is. Als hij Belfort overleeft (als die een klein gaatje ziet is dat genoeg) en GSP beukt Shields ff in zijn poepertje dan is het een ontzettend interessant gevecht. Ik verwacht wel dat het pas in december zal zijn aangezien GSP echt moet bulken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Knakenhard. De 2 beste fighters in de ufc eindelijk tegenover elkaar. Ach die anderson pakt altijd iedereen, welke gewichtsklasse dan ook. Beste pound-for-pound ooit no doubt. Hoewel dit misschien anders komt te liggen als gsp deze pakt.
nou de laatste tijd heeft hij het moeilijk om op 170 te komen, hij loopt rond op 190 ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie GSP wel een GnP clinic neerleggen hoor. Sonnen heeft laten zien dat Silva stervelijk is. Als hij Belfort overleeft (als die een klein gaatje ziet is dat genoeg) en GSP beukt Shields ff in zijn poepertje dan is het een ontzettend interessant gevecht. Ik verwacht wel dat het pas in december zal zijn aangezien GSP echt moet bulken.
Hij heeft het moeilijk? Daarom is hij moe na 5 ronden vechten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou de laatste tijd heeft hij het moeilijk om op 170 te komen, hij loopt rond op 190 ofzo
Fantastisch mma nieuws!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
Niet finishen kan ook betekenen dat zijn tegenstanderd gewoon goed zijn. Koscheck heeft hij meerdere keren kneppelhard geraakt en toch kon hij niet afmaken aangezien Koscheck gewoon klaar stond om een enorme hoek uit te delen. Hardy maakte hij een fout met zijn armbar, verder totale dominatie en perfecte submission-defense van Hardy.quote:
WOW!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
quote:And Georges St.Pierre said hed move up to 185 and stay there.
Ik wel, iedere twee weken gekluisterd aan de buis!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Agentperry het volgende:
Oh fight for troops dat kijk ik nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfecte submission defense? Vind jij meedraaien en gewoon uithouden tot je tegenstander loslaat perfecte defense?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet finishen kan ook betekenen dat zijn tegenstanderd gewoon goed zijn. Koscheck heeft hij meerdere keren kneppelhard geraakt en toch kon hij niet afmaken aangezien Koscheck gewoon klaar stond om een enorme hoek uit te delen. Hardy maakte hij een fout met zijn armbar, verder totale dominatie en perfecte submission-defense van Hardy.
Anders had het wel gebroken geweest lijkt me?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Perfecte submission defense? Vind jij meedraaien en gewoon uithouden tot je tegenstander loslaat perfecte defense?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus een hoge pijngrens en bovengemiddelde dexteriteit staan gelijk aan geweldige grapplingverdediging? Belachelijk. Dat z'n arm niet brak is meer geluk dan wijsheid, en is eerder te danken aan een fout van GSP dan aan Hardy's verdediging.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Anders had het wel gebroken geweest lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |