Welkomquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef capricia het volgende:
Ben nu veel van de ufc aan het kijken..zo leer ik beetje de deelnemers kennen.
Welkom!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef capricia het volgende:
Nou, mochten jullie zoiets weten, post het dan aub.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:52 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Welkom![]()
Zoals thefxr al zei, met name lokale evenementen. Vaak zijn het kickboksevenementen met een paar MMA partijen.
De bazenpartijen:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef capricia het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lesnar vs Carwin
Lesnar vs Valesquez
Pettis vs Henderson
Henderson vs Cerrone 1
Aldo vs Brown
Aldo vs Faber
Lawler vs Manhoef
Smith vs Sell
Sanchez vs Parisian
Nick Diaz vs Parisian
Liddell vs Ortiz
Begin daar maar mee
Ben er nu een paar aan het kijkenquote:
Hier kan Diaz-Sanchez ook wel bij geschreven wordenquote:
Ik vind Koscheck erg lekker en leuk. Jammer van zijn breuk. Tot mei uitgeschakeld. Ben niet zo'n fan van St-Pierre, lol!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hier kan Diaz-Sanchez ook wel bij geschreven wordenEn St-Pierre - Fitch is ook een testament voor hoeveel Fitch kan hebben.
Meeste hebben juist precies andersom, enorm veel respect voor de fantastische atleet GSP en Kos hebben veel mensen na TUF afgelopen seizoen een hekel aan gekregenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind Koscheck erg lekker en leuk. Jammer van zijn breuk. Tot mei uitgeschakeld. Ben niet zo'n fan van St-Pierre, lol!
Koscheck is trouwens erg goed te spreken op twitter. Erg benaderbaar. Dat vind ik ook leuk aan deze sport.
De sport schijnt trouwens erg hard te groeien!
I know. Vond het leuk om de goodguy vs badguy zo gehyped te zien worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Meeste hebben juist precies andersom, enorm veel respect voor de fantastische atleet GSP en Kos hebben veel mensen na TUF afgelopen seizoen een hekel aan gekregen
Ik heb geen hekel aan Kos, hij is juist nodig om geweldige vechtpartijen te veroorzaken. Daarnaast staat hij tegen iedereen behalve GSP zijn mannetje en daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Meeste hebben juist precies andersom, enorm veel respect voor de fantastische atleet GSP en Kos hebben veel mensen na TUF afgelopen seizoen een hekel aan gekregen
Tegen Alves was ie anders behoorlijk kansloos. Als was dat wel short-notice, dus in een rematch zal het wat spannender zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Kos, hij is juist nodig om geweldige vechtpartijen te veroorzaken. Daarnaast staat hij tegen iedereen behalve GSP zijn mannetje en daar hou ik wel van.
Griffin vs Bonar er niet bij?quote:
Ik vind 3 ook erg de moeite waard om te downloaden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Griffin vs Bonar er niet bij?
Niet dat ik zo'n mma expert ben hoor, ik volg het pas echt sinds een jaartje. Heb ook pas 3 seizoenen van tuf gezien, 1+10+11, ben nu 2 aan het downloaden, jammer dat ik al weet wie er wint.
dat is de start van MMA (als je het realistisch bekijkt). Kijkcijfers gingen van 500k naar +5miljoen geloof ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Griffin vs Bonar er niet bij?
Niet dat ik zo'n mma expert ben hoor, ik volg het pas echt sinds een jaartje. Heb ook pas 3 seizoenen van tuf gezien, 1+10+11, ben nu 2 aan het downloaden, jammer dat ik al weet wie er wint.
Naar wat ik her en der lees is MMA de hardst groeiende sport in de wereldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is de start van MMA (als je het realistisch bekijkt). Kijkcijfers gingen van 500k naar +5miljoen geloof ik.
Was echt niet normaal. Twee gasten die vochten voor een contract. Terecht dat ze beiden op handen gedragen worden binnen de UFC.
Eens met het feit dat die bij die lijst hoort!
nog lang niet groot genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Naar wat ik her en der lees is MMA de hardst groeiende sport in de wereld.
Niet zo vreemd, als je het mij vraagt.
Seizoen 5 is by far mijn favoriet. Eerste seizoen met lightweights en vol met figuren die een Napoleoncomplex hebben. Veel gebitch op elkaar, veel uiteenlopende karakters, goede coaches die een bloedhekel aan elkaar hebben (Penn en Pulver) en meer gezamelijk talent dan in alle andere seizoenen (misschien op uitzondering van het eerste seizoen na) met o.a. Gray Maynard, Nate Diaz, Joe Lauzon, Matt Wiman en Cole Miller.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind 3 ook erg de moeite waard om te downloaden.
Welke vind jij leuk om te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb volgens mij alle seizoenen wel gezien, maar seizoen 5 blijft mijn favoriet. Seizoen 3 is ook goed, maar het talent is erg karig in dat seizoen.
Ook financieel schijnt het nog lang niet te vergelijken te zijn met boksen..quote:
1 Vond ik tot nu toe qua gevechten het mooiste maar 10 had de hoogste entertainment waarde, hele tijd dat bekvechten tussen evans en rampage, Maar ik ga er niet meer over zeggen dat zou het seizoen verpesten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind 3 ook erg de moeite waard om te downloaden.
Welke vind jij leuk om te zien?
de top vechters krijgen een paar dollar per verkochte ppv, dus met een miljoen, tikt dat lekker aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook financieel schijnt het nog lang niet te vergelijken te zijn met boksen..
Dat 'six figures contract' wat ze kunnen verdienen als ze TUF winnen, is ook lekker opgebouwd (Naar wat ik dan gelezen heb op diverse fora zoals Sherdog etc):
Contract geldt voor 3 jaar, exclusief vechten voor Dana White. Minimaal 3 of 4 wedstrijden per jaar.
Eerste jaar kun je 12 K per gewonnen wedstrijd verdienen (max 50k dollar voor dat jaar dus..niet echt heel veel..als je bedenkt dat ze hun gezondheid op het spel zetten).
Tweede jaar 14 K per gewonnen wedstrijd.
Derde jaar 18K.
Dat is als je wint.
Toen ik vroeg waarom het derde jaar meer als het eerste, was het antwoord dat velen het derde jaar lichamelijk niet halen.
Volgens mij moeten ze het dus ook van de merchandise enzo hebben.
zelf heb ik 10 wel al gezien.. Leuk seizoen idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
1 Vond ik tot nu toe qua gevechten het mooiste maar 10 had de hoogste entertainment waarde, hele tijd dat bekvechten tussen evans en rampage, Maar ik ga er niet meer over zeggen dat zou het seizoen verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |