SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste autorij-meet
Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, meer info volgt nog van onze organisatoren Monsterd en Purdey
[ Bericht 0% gewijzigd door von_Preussen op 19-01-2011 20:49:10 ]
Of een van de collega's heeft de auto met open raam door de wasstraat gedaan. Ja, dat is een keer gebeurdquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het wil soms nog wel eens van de meest rare plekken komen, dan zit er aan de ene kant van het dak een gaatje maar lekt het aan de andere kant door.....zuur.
De eerste de beste bouwmarkt. Staan bij de rest van de bison toestand zoals de kit en de lijmquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Waar haal je die dingen eigenlijk? Wie weet dat het ook een beetje helpt in de mijne.
Wij zitten gewoon enorm op één lijn. How's that a bad thing?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
Ergens bij de bouwmarkt, mischien even online in het assortiment kijken?
Edit: het is wel goed Bart, 0.00:02 voor mij posten.![]()
Ga ik morgenochtend meteen even heen. Bedanktquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De eerste de beste bouwmarkt. Staan bij de rest van de bison toestand zoals de kit en de lijm
Just kidding, je hebt helemaal gelijk, great minds think alike.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij zitten gewoon enorm op één lijn. How's that a bad thing?
Als je er 1 koopt en in je auto zet: Zorg dat ie niet om kan vallen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ga ik morgenochtend meteen even heen. Bedankt
Ja, op het dak zetten heeft niet veel nut.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Maakt het nog uit waar je zo'n ding precies plaatst?
Joh, daar wou ik 'm net op vasttapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, op het dak zetten heeft niet veel nut.
Ik zou gewoon gaan voor de kofferbak of onder een voorstoel of op de achterbank...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Joh, daar wou ik 'm net op vasttapen.
Blokker, Neem wel zo'n ding voor je mee als ik ze ziequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Waar haal je die dingen eigenlijk? Wie weet dat het ook een beetje helpt in de mijne.
Eventjes wennen he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:20 schreef Purdey het volgende:
Oh my Gieeee, wat is er gebeurd met Fok op mijn BB
Wat is dit voor Lay out
Inderdaad! Ik gebruikte de gewone layout die ik op mn mac ook heb op mobiel omdat de oude zo vreselijk was maar dit is nu wel een stuk gebruikersvriendelijker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Marco001 het volgende:
de nieuwe mobi layout is op android stukken beter als de oude
voor iphone, bb en android is er een nieuwe layout online gezetquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet niet waar iedereen over klaagt, ik heb nog gewoon de oude gele mobi layout
Mijn vochtvreter staat op de achterbank, in de gordel
Het is niet zozeer lelijk, maar ik vond de oude veel prettigerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Eventjes wennen he?. Ik ben er nog steeds niet uit wat ik er nu van vind... Die vorige was erg lelijk, maar functioneel genoeg!
Je kan het forceren door de normale layout in je settings ook voor mobiel te forceren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is niet zozeer lelijk, maar ik vond de oude veel prettigerWaarom krijg je geen keuze dan?! Kan ik om 10:00 's morgens ein-de-lijk op internet, nadat ik al drie uur heb gewerkt (!!!) krijg ik dat te zien. Ben er helemaal ondersteboven van
Kijk je uit dat je niet moe wordt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is niet zozeer lelijk, maar ik vond de oude veel prettigerWaarom krijg je geen keuze dan?! Kan ik om 10:00 's morgens ein-de-lijk op internet, nadat ik al drie uur heb gewerkt (!!!) krijg ik dat te zien. Ben er helemaal ondersteboven van
Ben de afgelopen 2 ochtenden ook om half 7 mijn bed uitgevallen om te werken, dat valt tegen hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet moe wordt?
ah gossiequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben de afgelopen 2 ochtenden ook om half 7 mijn bed uitgevallen om te werken, dat valt tegen hoor.
Dank je.quote:
Dit dus. Het is niet zo dat ik persé geen ochtendmens ben, maar vaak hang ik tot een uurtje of 1 's nachts op msn, twitter en fok rond. Als dan om 05:45 je wekker gaat, na een uurtje of 4,5-5 slaap, is dat gewoon een bitch. Gelukkig de komende twee weken niet voor 8'en opquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Even zonder gein, ik ben echt een nachtmens, voor een uurtje of 1 kan ik echt niet slapen (ik vind het heerlijk om 's avonds te werken, dan is het zo rustig). Als ik er vroeg uit moet gaat het nog wel, maar dan om een uurtje of 5 / 6 's middags en ik zo moe dat ik bijna compleet vertrokken ben.
Dus nee, vroeg opstaan is echt niet mijn ding.
Aha. Nou, voor windows mobile krijg je dus nog gewoon de oude layoutquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
voor iphone, bb en android is er een nieuwe layout online gezetVooral gericht op smartphones
ik was de afgelopen 3 weken om half 7 al op het werk.... (5:30 opstaan dus)quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben de afgelopen 2 ochtenden ook om half 7 mijn bed uitgevallen om te werken, dat valt tegen hoor.
Ik had nog zo'n grote gezien.. Maar die zal wel weer te groot zijn..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vochtvanger gekocht, ben benieuwd. Die pinguin zit nu gewoon in mijn kauwgom/rennie/camera/bonnetjeszooi vakje midden in de auto, denk dat dat wel goed zit.
goed dat je het zegt.. mijn ibi moet in febr. APK plus kleine of grote beurt..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n grote gezien.. Maar die zal wel weer te groot zijn..
De beurt voor de auto wordt waarschijnlijk uitgesteld tot bij de APK in mei..
Not bad...:oquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom me toch wat tegen... 1000 euro voor een in goede staat verkerende 850 T5.. Ok het is een 2 liter (Italiaanse import) maar toch mooie aanbieding.. Jammer dat ik het maandelijks niet kan opbrengen
ook heel erg praktischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Not bad...:o
Heb nu een fiat busje mee, kloteding,
; wil je knipperlichten aanzetten, zet je het grootlicht aan...
Ik heb het een keer met rijles gehad. Stond een auto op de vluchtstrook, en er rende ineens een man de snelweg over. Hij werd door 4 auto's, including me bijna doodgereden, en waarom?! Omdat er aan de andere kant van de weg een autoongeluk was geweest, en hij even wilde gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef L0we het volgende:
Gister had ik trouwens wel een aardig WTF momentje... Ik reed op de a15, zie ik opeens iemand een eindje voor me de weg over steken. Hij pakt snel zijn wieldop (dat je daar je leven voor waagt...!), en rent nog voor mij terug ook. Ik moest nog aardig remmen om hem niet te raken
Maandag de 130k denk ik. Bij 132.500 mag'ie voor controle even langs de garage, zal me benieuwen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, ik zit alweer op de 107.000 km
Vroegah ben ik ook wel eens te voet de A67 overgestoken. Leek toen beter dan omlopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Purdey het volgende:
Ik heb het een keer met rijles gehad. Stond een auto op de vluchtstrook, en er rende ineens een man de snelweg over. Hij werd door 4 auto's, including me bijna doodgereden, en waarom?! Omdat er aan de andere kant van de weg een autoongeluk was geweest, en hij even wilde gaan kijken
Voor mij is het ook alweer 7 duizend kilometer geleden dat hij een beurt kreeg. Dus over 8 duizend mag hij voor een klein beurtjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Maandag de 130k denk ik. Bij 132.500 mag'ie voor controle even langs de garage, zal me benieuwen!
atm 1266** km.. eind jan. afspraak gaan maken voor rond 15 febr.. het sleuteltje en de melding oil knipperen nu al zo'n 1000 km (sinds begin vorige week dus..)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Maandag de 130k denk ik. Bij 132.500 mag'ie voor controle even langs de garage, zal me benieuwen!
Die melding kun je zelf resetten als je wilt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
atm 1266** km.. eind jan. afspraak gaan maken voor rond 15 febr.. het sleuteltje en de melding oil knipperen nu al zo'n 1000 km (sinds begin vorige week dus..)
ja, moet je eerst een kabeltje kopen wat in NL ruim 100 euro kost + de software...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die melding kun je zelf resetten als je wilt.
Seat Ibiza, jaar en motor?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ja, moet je eerst een kabeltje kopen wat in NL ruim 100 euro kost + de software...
Nee dank je.. het sleuteltje en de melding storen mij niet; dus die 100 euro hou ik mooi in eigen zak.
Nice, moet je dr nog veel voor hebben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:21 schreef Hyman het volgende:
meh, ik wil loon. Dan kan ik meuk kopen voor de amazon
http://rapidshare.com/files/443749392/Ibiza.pdfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Marco001 Seat Ibiza 2003 1.4
uit de startpost
"Ibiza (99-02) 1,4 16V". Ik denk niet dat dat de goede isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/443749392/Ibiza.pdf
Alsjeblieft.
Volgens mij moet het alsnog werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef L0we het volgende:
[..]
"Ibiza (99-02) 1,4 16V". Ik denk niet dat dat de goede is
[ afbeelding ]
Das een modelletje ouder.
We wachten de reactie van Marco af...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij moet het alsnog werken.
2003, 1.4 74 kwquote:
Ik ga even opnieuw kijken voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
2003, 1.4 74 kw
bovenstaande is idd ouder model..
http://rapidshare.com/files/443760048/Ibiza2003.pdfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Marco001 het volgende:
doe dat, want de bovenstaande gaat niet werken waarschijnlijk.. Ik heb namelijk 2 displays als BC..
(nou hoef ik hem ook niet perse te resetten trouwens, en er zit een resetknop aan de ruitenwisserpook)
Vertel eens wat meer over je amazon als je wil? Mét foto's als het kan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:21 schreef Hyman het volgende:
meh, ik wil loon. Dan kan ik meuk kopen voor de amazon
Heb je eens gekeken hoeveel olie er nog aan de peilstok zit? Want ik vraag me serieus af of dat ding bij de behoefte aan de beurt ook de melding 'oil' geeft. Het sleuteltje kan kloppen, maar die olie melding vertrouw ik voor geen cent. Controleren dus!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
atm 1266** km.. eind jan. afspraak gaan maken voor rond 15 febr.. het sleuteltje en de melding oil knipperen nu al zo'n 1000 km (sinds begin vorige week dus..)
Vorige week gedaan, 2ltr bijgevuld en hij zit helemaal op max... das dus wel goed..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb je eens gekeken hoeveel olie er nog aan de peilstok zit? Want ik vraag me serieus af of dat ding bij de behoefte aan de beurt ook de melding 'oil' geeft. Het sleuteltje kan kloppen, maar die olie melding vertrouw ik voor geen cent. Controleren dus!
Dat is dus niet goed. In de pijlstok zit een knikje, als je hem plat legt een beetje zo: O----------\_/-quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vorige week gedaan, 2ltr bijgevuld en hij zit helemaal op max... das dus wel goed..
Dan heeft er evengoed véél te weinig op gezeten als je er inderdaad 2 liter bijgekiept hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:27 schreef Marco001 het volgende:
Ja, die dieselfilmpjes ken ik..
Oh, en wees.gerust, op de stok zit de olie TOT maar een klein stukje boven de ribbels..
Zeker weten!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan heeft er evengoed véél te weinig op gezeten als je er inderdaad 2 liter bijgekiept hebt
Bij mij is dat zeker 1.5 tot 2 literquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zeker weten!
Als je je bedenkt dat bij een gemiddelde auto het verschil tussen maximum- en minimumniveau zo'n 3/4 (driekwart) liter is.....
Niveau van de peilstok hebben we het toch over?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Bij mij is dat zeker 1.5 tot 2 liter.
Gemiddeld 10.000 km per jaarquote:
Jep, tussen min en max zit bijzonder veel bij mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niveau van de peilstok hebben we het toch over?
En over personenwagens toch?
Wat is dan je totale olievoorraad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Jep, tussen min en max zit bijzonder veel bij mij.
Het is een renault express 1.6 diesel, niet heel veel bijzonders.
5,5 liter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat is dan je totale olievoorraad?
1,5 tot 2 liter tussen min en max is echt achterlijk veel.
Dan hebben we het over kilometerstanden; restecpquote:
Idd, ik ben wel benieuwd hoeveel liter er dan in het blok zit, want bij een normale auto is dat 4 - 4,5 liter, en dat zou dus 30 - 35% minder olie zijn als hij op minimum staat, da's best veelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat is dan je totale olievoorraad?
1,5 tot 2 liter tussen min en max is echt achterlijk veel.
inderdaad..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, ik ben wel benieuwd hoeveel liter er dan in het blok zit, want bij een normale auto is dat 4 - 4,5 liter, en dat zou dus 30 - 35% minder olie zijn als hij op minimum staat, da's best veel
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, ik ben wel benieuwd hoeveel liter er dan in het blok zit, want bij een normale auto is dat 4 - 4,5 liter, en dat zou dus 30 - 35% minder olie zijn als hij op minimum staat, da's best veel
quote:
Pas maar op, op mijn opleiding waren de toetsen waar je het boek bij mocht houden juist de vervelendste...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:47 schreef Marco001 het volgende:
OH, lekker makkelijke toets maandag; spiekbrief staat gewoon op blackboard.(en mogen we gebruiken zonder consequenties..
)
Hmm, fietsen. Jeetje, hoe ging dat ook alweer?!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:59 schreef Marco001 het volgende:
hmm, zoudsen die voorstoelen ook in een seat ibiza passen? gave stoelen
en GRMBL @ mijn fiets.. Nieuwe ketting op, trapt ie door, dus ik alles afstellen, en nu wil hij voor niet meer schakelen..strontzooi...
Ik moet nogsteeds eens een proefritje maken in een 850 T-5 of een S/V70 T-5.. Kijken of ik ook zo verliefd blijfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik móet hier gewoon even komen vertellen hoe zalig dit ding rijdtNet proefgereden, een trekkracht waar je duizelig van wordt en een bak herrie die m'n oma nog zou horen
[ afbeelding ]
Ik heb heel de terugweg met een enorme grijs en een ontzettende drang om veel te hard te rijden, gezeten
en tóch komt zo'n auto er nog een keer.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds eens een proefritje maken in een 850 T-5 of een S/V70 T-5.. Kijken of ik ook zo verliefd blijf
Zou ik misschien eens bij de 850 club moeten vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon doen!Ik vond het stikspannend om erheen te gaan, maar ik ben nu nog steeds in de beste stemming van dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |