Volgens mij moet je dan een oude versie hebben... ze hebben tegenwoordig geen PPC-release meer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef rubje het volgende:
ff een vraagjeL Heeft iemand Unbuntu op een oude powerbook werkend zien te krijgen en zoja,doe eens wat links en voorbeelden aub. Dank.
Waarschijnlijk moet je eerst hier eens kijken: Systeem > beheer > Hardware Driversquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef ohjajohh het volgende:
Ik draai nu een uurtje ubuntu, maar ik word me er toch een partij agressief van......
-krijg de resolutie niet hoger dan 1024x786
Mozbackup maakt slechts een zipfile van profiel directory. Heb je heel niet nodig dus. En je mozilla/firefox map staat in je /home directory ~/.mozilla/firefox.quote:-ik wil mozbackup installeren, maar dat gaat niet omdat het windows software is... oke dat kan ik dan wel begrijpen, maar als ik dan gewoon mn mozilla/firefox map wil openen is dat nergens te bekennen. ook niet met een search....
Tip: als je een nieuw (voor jou) besturingssysteem wilt gebruiken/testen dan zal je toch in het begin regelmatig moeten googlen. Windows heb jij ook niet in 1 dag geleerd.quote:HELPPPP ik zal het morgen nog misschien even rustig proberen, anders gaat toch echt windows er weer op.
Je kan ook eerst windows weer installeren en dan met een programmatje met de naam wubi http://www.ubuntu.com/desktop/get-ubuntu/windows-installer ubuntu testen. Wat ook nog kan is dat je wat aparte dingen moet doen voor jouw specifieke laptop/desktop. Als ik voor mijn netbook bezig met google ik gewoon de naam en serie: asus eee pc 1005p ubuntu. Misschien dat je een uitleg krijgt waarin staat dat je commando's moet uitvoeren in de terminal maar dat is gewoon copy-pasten. Vaak kan het ook grafisch zoals bij windows maar dat vinden de echte hardcore linux gebruikers niet cool....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef ohjajohh het volgende:
Ik draai nu een uurtje ubuntu, maar ik word me er toch een partij agressief van......
-krijg de resolutie niet hoger dan 1024x786
-ik wil mozbackup installeren, maar dat gaat niet omdat het windows software is... oke dat kan ik dan wel begrijpen, maar als ik dan gewoon mn mozilla/firefox map wil openen is dat nergens te bekennen. ook niet met een search....
HELPPPP ik zal het morgen nog misschien even rustig proberen, anders gaat toch echt windows er weer op.
whut?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je kan ook eerst windows weer installeren en dan met een programmatje met de naam wubi http://www.ubuntu.com/desktop/get-ubuntu/windows-installer ubuntu testen. Wat ook nog kan is dat je wat aparte dingen moet doen voor jouw specifieke laptop/desktop. Als ik voor mijn netbook bezig met google ik gewoon de naam en serie: asus eee pc 1005p ubuntu. Misschien dat je een uitleg krijgt waarin staat dat je commando's moet uitvoeren in de terminal maar dat is gewoon copy-pasten. Vaak kan het ook grafisch zoals bij windows maar dat vinden de echte hardcore linux gebruikers niet cool....
Een overstap vergt enig doorzettingsvermogen, toch jammer dat veel mensen het wel proberen maar vervolgens snel weer afhaken. Bij versie 9.04 toch maar eens de stap gewaagd en echt fysiek geïnstalleerd, ipv in een virtuele omgeving. De ondersteuning van Ubuntu is werkelijk geweldig, dit mede door de gebruikers, die altijd bereid zijn hun kennis te delen met anderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
whut?
Van een echte ubuntu installatie zou ik niet terug gaan naar een wubi installatie.
En waarom is grafisch in ubuntu niet cool?? Commandline is vaak sneller en ook handiger, maar cool?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef ouderejongere het volgende:
De ondersteuning van Ubuntu Linux is werkelijk geweldig, dit mede door de gebruikers, die altijd bereid zijn hun kennis te delen met anderen.
Geinstalleerd, maar ik snap er geen zak van.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.spot-net.nl/spotlite/
Even proberen
Ben je al verder? Ik niet namelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef KomtTijd... het volgende:
hmm verder dan dat kom ik ook niet echt... Als je alsnog moet copy/pasten naar nzbindex, dan typ ik mijn zoekopdracht wel gelijk daar in...
Interresantquote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.spot-net.nl/spotlite/
Even proberen
Kopieer de bestandsnaam en plak deze in de zoekbalk van bv nzbindex. Kruis aan wat je wilt hebben en druk op create nzb.quote:
Volgens mij is het programma gewoon (nog) niet uitgebreider dan dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |