Omdat ik het ook wel graag zou willen weten als er achter mijn rug om over mij geroddeld werd. Zou het mijn directe collega ook behoorlijk kwalijk nemen als zij het zou weten en dan niet aan mij zou vertellen.quote:
Er zal ongetwijfeld ook over mij geroddeld worden. Maar ik verwacht wel dat mensen met wie ik sterk optrek dan gewoon eerlijk zijn en het mij vertellen, vice versa natuurlijk ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Dennis101 het volgende:
Boeiend, misschien lullen ze over jou als je collega's met die vrouw zijn. Laat dat lekker gaan.
Maar waarom, wat schiet je er mee op? Roddelen gebeurt altijd en overal. Het ligt er natuurlijk wel aan wat ze zeggen, als ze onwaarheden lopen te verkondigen zou je er misschien wat van kunnen zeggen, anders zou ik het lekker laten doen. Meestal maak je jezelf er niet echt geliefd mee als je je ermee gaat bemoeien (maar misschien maakt dat je niets uit).quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef plesner het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld ook over mij geroddeld worden. Maar ik verwacht wel dat mensen met wie ik sterk optrek dan gewoon eerlijk zijn en het mij vertellen, vice versa natuurlijk ook.
Waarom? Omdat ik niet van 'fake' mensen hou. Als de persoon in kwestie er bij is zijn ze wel altijd aardig. Maar ondertussen roddelen en kraken ze die persoon achter zijn of haar rug om. Zeg het dan gewoon in iemand zijn gezicht ipv dat achterbakse geroddeld. Verder ben ik opgegroeid met normen en waarde en behandel ik mensen met respect. Wat deze personen doen druist daar helemaal tegen in.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar waarom, wat schiet je er mee op? Roddelen gebeurt altijd en overal. Het ligt er natuurlijk wel aan wat ze zeggen, als ze onwaarheden lopen te verkondigen zou je er misschien wat van kunnen zeggen, anders zou ik het lekker laten doen. Meestal maak je jezelf er niet echt geliefd mee als je je ermee gaat bemoeien (maar misschien maakt dat je niets uit).
Dan zou ik juist wat tegen die collega's zeggen die aan het roddelen zijn, dat zou ik niet zo vreemd vinden en waarschijnlijk zelf ook wel doen (afhankelijk van de situatie).quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef plesner het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik niet van 'fake' mensen hou. Als de persoon in kwestie er bij is zijn ze wel altijd aardig. Maar ondertussen roddelen en kraken ze die persoon achter zijn of haar rug om. Zeg het dan gewoon in iemand zijn gezicht ipv dat achterbakse geroddeld. Verder ben ik opgegroeid met normen en waarde en behandel ik mensen met respect. Wat deze personen doen druist daar helemaal tegen in.
Aan de reactie's te zien zouden de meeste dus niks doen of zeggen?
Forget itquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef plesner het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld ook over mij geroddeld worden. Maar ik verwacht wel dat mensen met wie ik sterk optrek dan gewoon eerlijk zijn en het mij vertellen, vice versa natuurlijk ook.
Tja, dat is nou eenmaal een kenmerk van 'roddelen', dat doe je alleen maar achter iemands rug om, niet als die persoon er zelf ook bij aanwezig is (dan is het geen roddelen meer).quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef plesner het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik niet van 'fake' mensen hou. Als de persoon in kwestie er bij is zijn ze wel altijd aardig.
Dit dus, iedereen is een rat! nouja bijna iedereen dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef De_Rikster het volgende:
Welkom in de 'volwassen' wereld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |