abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91673716
Sorry voor TS, maar ik vind het een goede zaak. Straks heeft iedereen een HBO of universitaire titel. Het is geen geheim dat door het steeds hoger wordende aantal afstudeerders de waarde van het papiertje alleen maar minder en minder waard wordt. Straks worden dergelijke diploma's al als eis gesteld om de telefoon op te mogen nemen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_91674296
Hahaha. Cohen nu ook weer in het nieuws, staat hij op het podium te roepen "JA STRAKS OP 2 MAART KUNNEN JULLIE VOORKOMEN DAT DIT ERDOOR KOMT!!! :'( "

Zielige vent :')

En studenten mogen nog steeds een jaar langer doen over hun studie. Op het middelbaar onderwijs van vroeger mocht je ook niet meer dan een keer doubleren, dus waarom zou je dat op het HBO van nu dan wel moeten mogen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_91674335
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sorry voor TS, maar ik vind het een goede zaak. Straks heeft iedereen een HBO of universitaire titel. Het is geen geheim dat door het steeds hoger wordende aantal afstudeerders de waarde van het papiertje alleen maar minder en minder waard wordt. Straks worden dergelijke diploma's al als eis gesteld om de telefoon op te mogen nemen :')
Dan moet je de instroom aan studenten beperken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hahaha. Cohen nu ook weer in het nieuws, staat hij op het podium te roepen "JA STRAKS OP 2 MAART KUNNEN JULLIE VOORKOMEN DAT DIT ERDOOR KOMT!!! :'( "

Zielige vent :')

En studenten mogen nog steeds een jaar langer doen over hun studie. Op het middelbaar onderwijs van vroeger mocht je ook niet meer dan een keer doubleren, dus waarom zou het HBO van nu dat wel moeten mogen?
Omdat er een verschil is tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs.
pi_91674517
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:

Ja, dan gaan ze daar weer over huilen. Het is gewoon veel beter om alleen de beste studenten echt door te laten gaan. Dan lever je kwaliteit en geen baggerstudenten die hun uni in 7 jaar afgerond hebben.

quote:
Omdat er een verschil is tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs.
Goed dat je het even zegt. Ik mag toch verwachten van een HBO'er dat hij doorgaans slimmer is dan een MBO'er en dus door de bank genomen minder doubleert? Waarom zouden de eisen dan ook niet overeenkomstig strakker mogen zijn?
pi_91674673
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, dan gaan ze daar weer over huilen. Het is gewoon veel beter om alleen de beste studenten echt door te laten gaan. Dan lever je kwaliteit en geen baggerstudenten die hun uni in 7 jaar afgerond hebben.
Nee, want in dat geval investeer je in studenten die je er later toch weer uitmikt. Dat is pas echt verspilling van geld, dan kan je beter alleen investeren in die paar studenten die het wel gaan redden.

Maarja, studenten die binnen 4 jaar hun studie met goede cijfers afmaken zijn niet gevraagd op de arbeidsmarkt, dus dan schiet je alsnog niets op.

quote:
Goed dat je het even zegt. Ik mag toch verwachten van een HBO'er dat hij doorgaans slimmer is dan een MBO'er en door de bank genomen dus minder doubleert? Waarom zouden de eisen dan ook niet overeenkomstig strakker mogen zijn?
Sinds wanneer valt het MBO onder het voortgezet onderwijs?

Conclusie: jij hebt geen idee waarover je praat en bent dus ook geen waardige gesprekspartner. Dahaag! :W
pi_91674990
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:

Conclusie: jij hebt geen idee waarover je praat en bent dus ook geen waardige gesprekspartner. Dahaag! :W
Tuurlijk. Daarom ben ik nu zeker ook met mijn tweede HBO opleiding bezig? Die ik zelf betaal? In de avonduren?

Ga jij eerst maar eens werken, dan weet jij eens waar je over praat! Over het paard getild kutstudentje met je veel te grote bek. "Ik heb recht op dit", "Ik heb recht op dat" en ondertussen niks presteren. Nog geen fuck bijgedragen aan de maatschappij. Ze moesten je van school aftrappen en achter de vuilniswagen aan laten rennen. Parasiterende neet.
pi_91675281
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tuurlijk. Daarom ben ik nu zeker ook met mijn tweede HBO opleiding bezig? Die ik zelf betaal? In de avonduren?

Ga jij eerst maar eens werken, dan weet jij eens waar je over praat! Over het paard getild kutstudentje met je veel te grote bek. "Ik heb recht op dit", "Ik heb recht op dat" en ondertussen niks presteren. Nog geen fuck bijgedragen aan de maatschappij. Ze moesten je van school aftrappen en achter de vuilniswagen aan laten rennen. Parasiterende neet.
Je zegt het zelf, HBO-opleiding, das een wereld van verschil met een echte studie.

Werken, gatverdamme, wat een smerige gedachte zeg. Ik heb het geluk dat ik zelfstandig wat werk naar anderen kan detacheren om er geld mee te verdienen, maar ik heb medelijden met mede-studenten die dat economisch inzicht niet hebben.

Veel plezier als je maandagochtend weer naar je werk 40-urige werkweek moet, waar je schijnbaar gigantisch gefrustreerd over bent. _O-

Oja, jij zit te parasiteren op kosten van een werkgever terwijl je geen klapt uitvoert, dus iemand zou jou eens een schop onder de kont moeten geven. Want figuren zoals jij draaien de economie juist de nek om.
pi_91675612
Volgens mij heeft rechts nog nooit iets goeds betekent voor dit land.
Noem gauw iets dat een voordeel is? Precies.
nooit meer een hit daarna :'(
pi_91675640
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:

Je zegt het zelf, HBO-opleiding, das een wereld van verschil met een echte studie.
:D

Tuurlijk, overal hebben ze een universitaire opleiding nodig. Maak je wel een kopie van je bul die je kunt laten zien als je achter de vuilniswagen wordt gezet? :D

quote:
Werken, gatverdamme, wat een smerige gedachte zeg. Ik heb het geluk dat ik zelfstandig wat werk naar anderen kan detacheren om er geld mee te verdienen, maar ik heb medelijden met mede-studenten die dat economisch inzicht niet hebben.

Veel plezier als je maandagochtend weer naar je werk 40-urige werkweek moet, waar je schijnbaar gigantisch gefrustreerd over bent. _O-

Oja, jij zit te parasiteren op kosten van een werkgever terwijl je geen klapt uitvoert, dus iemand zou jou eens een schop onder de kont moeten geven. Want figuren zoals jij draaien de economie juist de nek om.
Jij zegt wat over werken, laat zogenaamd anderen voor je werken en zegt dan dat ik de economie de nek omdraai _O- Logisch rederen wordt kennelijk ook al niet meer onderwezen op de uni :')

Vriendje, voor jij hebt bereikt wat ik heb bereikt ben je eerst eens 20 jaar verder. Tot dan heb je geen reet verstand van wat het bedrijfsleven inhoudt.
pi_91675977
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tuurlijk, overal hebben ze een universitaire opleiding nodig. Maak je wel een kopie van je bul die je kunt laten zien als je achter de vuilniswagen wordt gezet? :D
In dat geval kies ik gewoon voor de WA-jong, maak je daar maar geen zorgen over.

quote:
[..]

Jij zegt wat over werken, laat zogenaamd anderen voor je werken en zegt dan dat ik de economie de nek omdraai _O- Logisch rederen wordt kennelijk ook al niet meer onderwezen op de uni :')

Vriendje, voor jij hebt bereikt wat ik heb bereikt ben je eerst eens 20 jaar verder. Tot dan heb je geen reet verstand van wat het bedrijfsleven inhoudt.
Weet je vriend wat nu helemaal leuk is, als mensen zoals ik klaar zijn met de studie, dan komen we op de corporate ladder meteen boven jouw binnen, en dan ben jij de persoon die nederig onze hielen likt. Maar goed, zolang je op internet de held kunt uithangen ben je natuurlijk helemaal de man! ^O^

Overigens, als je maandag in de file staat denk dan even aan m'n pa, want die zit nu in de stille zuidzee te genieten van mijn bonus....die betaald is door de belastingbetaler (ook nu nog is het verdienmodel bij de banken uitermate riant, overheidscontrole my ass).
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:49:44 #111
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91676501
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

2 hbo opleidingen, wat een faal :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_91676592
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:

[..]

hiermee richt je tot ongveer 70 % van Nederland
70% van Nederland werkt hard? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91691443
Ah, de volgende rechtse mislukkeling heeft zich gemeld in de vorm van vogeltjesdans. Mooi.
pi_91691788
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Als je eenmaal aan wajong bent begonnen kom je er niet meer vanaf.
Als je hem volledig ontvangt dus de 75% van het min loon ben je 80/100% afgekeurd en goedkeuren kan nooit meer omdat autisme niet te genezen valt.
Je kan afstand doen van je recht op Wajong. Maar als je dat doet, kom je bij terugval of iets dergelijks niet meer in aanmerking voor Wajong.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:42:31 #115
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91695278
Ik weet het goed gemaakt: ik word autodidact.

Als ik later succes heb, lach ik iedereen uit die wenste dat ze net zo geavanceerd konden denken als ik...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:43:15 #116
111382 Ofyles2
pi_91695282
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

En studies clusteren.

De wildgroei aan studies moet gestopt worden...
pi_91695291
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 03:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet het goed gemaakt: ik word autodidact.

Als ik later succes heb, lach ik iedereen uit die wenste dat ze net zo geavanceerd konden denken als ik...
Waarom niet? Pak een vakgebied waarvoor je geen school nodig hebt of wat je beter kunt leren zonder school (kunst, graphic design, talen, muziek whatever) en ga er voor :)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:44:53 #118
111382 Ofyles2
pi_91695292
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Ah, de volgende rechtse mislukkeling heeft zich gemeld in de vorm van vogeltjesdans. Mooi.
Het probleem ligt dieper: incompetente politici en bestuurders verkrachten het Nederlandse onderwijs.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:46:00 #119
111382 Ofyles2
pi_91695296
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom niet? Pak een vakgebied waarvoor je geen school nodig hebt of wat je beter kunt leren zonder school (kunst, graphic design, talen, muziek whatever) en ga er voor :)
Sterker nog: ik ben al vertrokken. Ik leg me momenteel toe op IT-toepassingen.
pi_91704088
Mjah voor sommige individuen misschien maar van meer concurrentie kan de samenleving niet slechter van worden en leidt het tot innoverende proefschriften. En op zich had je een financieel buffer kunnen opbouwen uit je voor een student exorbitant hoge uitkering, wat je misschien ook hebt gedaan. In elk geval, succes met je masters (ook al is het een studie waar je wordt opgeleid tot werkloze columnist ;) ).
  zondag 23 januari 2011 @ 14:53:11 #121
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_91749592
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:

In dat geval kies ik gewoon voor de WA-jong, maak je daar maar geen zorgen over.
Waarom verbaast het me nou niet dat jij zo'n enorme opvreter bent.

quote:
Weet je vriend
Hoax, jij hebt geen vrienden.

quote:
wat nu helemaal leuk is, als mensen zoals ik klaar zijn met de studie, dan komen we op de corporate ladder meteen boven jouw binnen, en dan ben jij de persoon die nederig onze hielen likt. Maar goed, zolang je op internet de held kunt uithangen ben je natuurlijk helemaal de man! ^O^
Dream on buddy :) Gasten zoals jij die menen meteen de wereld aan hun voeten te hebben liggen kunnen nog niet het eerste het beste probleem oplossen. Ik heb ze zien komen en gaan: 25, net van de uni af, goed in een moeilijk gezicht trekken en gooien met dure woorden, en als het moeilijk wordt drukken ze hun snor om in een afgesloten kamertje hun senior te bellen en te vragen hoe ze dit en dat moeten oplossen. Een senior die net als ik geen uni heeft gedaan maar wel weet hoe het eraan toe gaat in het bedrijfsleven en die weet hoe hij problemen op moet lossen :)

Werkelijk geen drol aan praktijkervaring, teamwork is hen vreemd en over arbeidsmoraal zullen we het al helemaal al niet hebben. Het enige waar ze goed in zijn is constant kijken alsof ze moeilijk moeten poepen.

quote:
Overigens, als je maandag in de file staat denk dan even aan m'n pa, want die zit nu in de stille zuidzee te genieten van mijn bonus....die betaald is door de belastingbetaler (ook nu nog is het verdienmodel bij de banken uitermate riant, overheidscontrole my ass).
Tuuuurlijk joh :')
  zondag 23 januari 2011 @ 14:57:03 #122
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_91749813
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

2 hbo opleidingen, wat een faal :')
Want? Jouw ene VMBO is beter?

Ik volg een tweede HBO opleiding omdat:
- deze relevant is voor mijn vakgebied
- ik het belangrijk vind om bij te blijven en nieuwe dingen te leren
- ik het gewoon leuk vind

Als je kunt onderbouwen waarom die redenen om een tweede HBO opleiding een faal zijn, sta ik je graag te woord. Zoniet moet je opbokken :*
  zondag 23 januari 2011 @ 14:58:12 #123
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_91749886
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Wil je zeggen dat wat links "gepresteerd" heeft een succes genoemd mag worden?
  zondag 23 januari 2011 @ 15:04:39 #124
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91750317
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Want? Jouw ene VMBO is beter?

Ik volg een tweede HBO opleiding omdat:
- deze relevant is voor mijn vakgebied
- ik het belangrijk vind om bij te blijven en nieuwe dingen te leren
- ik het gewoon leuk vind

Als je kunt onderbouwen waarom die redenen om een tweede HBO opleiding een faal zijn, sta ik je graag te woord. Zoniet moet je opbokken :*
De eerste reden is al faal genoeg. Relevant voor je vakgebied, als het relevant is voor je vakgebied, waarom ga je dan niet voor het hoogst haalbare en doe je een Master?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 23 januari 2011 @ 15:15:57 #125
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_91750967
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')