Dan moet je de instroom aan studenten beperken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sorry voor TS, maar ik vind het een goede zaak. Straks heeft iedereen een HBO of universitaire titel. Het is geen geheim dat door het steeds hoger wordende aantal afstudeerders de waarde van het papiertje alleen maar minder en minder waard wordt. Straks worden dergelijke diploma's al als eis gesteld om de telefoon op te mogen nemen
Omdat er een verschil is tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hahaha. Cohen nu ook weer in het nieuws, staat hij op het podium te roepen "JA STRAKS OP 2 MAART KUNNEN JULLIE VOORKOMEN DAT DIT ERDOOR KOMT!!!"
Zielige vent
En studenten mogen nog steeds een jaar langer doen over hun studie. Op het middelbaar onderwijs van vroeger mocht je ook niet meer dan een keer doubleren, dus waarom zou het HBO van nu dat wel moeten mogen?
Ja, dan gaan ze daar weer over huilen. Het is gewoon veel beter om alleen de beste studenten echt door te laten gaan. Dan lever je kwaliteit en geen baggerstudenten die hun uni in 7 jaar afgerond hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
Dan moet je de instroom aan studenten beperken.
Goed dat je het even zegt. Ik mag toch verwachten van een HBO'er dat hij doorgaans slimmer is dan een MBO'er en dus door de bank genomen minder doubleert? Waarom zouden de eisen dan ook niet overeenkomstig strakker mogen zijn?quote:Omdat er een verschil is tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs.
Nee, want in dat geval investeer je in studenten die je er later toch weer uitmikt. Dat is pas echt verspilling van geld, dan kan je beter alleen investeren in die paar studenten die het wel gaan redden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze daar weer over huilen. Het is gewoon veel beter om alleen de beste studenten echt door te laten gaan. Dan lever je kwaliteit en geen baggerstudenten die hun uni in 7 jaar afgerond hebben.
Sinds wanneer valt het MBO onder het voortgezet onderwijs?quote:Goed dat je het even zegt. Ik mag toch verwachten van een HBO'er dat hij doorgaans slimmer is dan een MBO'er en door de bank genomen dus minder doubleert? Waarom zouden de eisen dan ook niet overeenkomstig strakker mogen zijn?
Tuurlijk. Daarom ben ik nu zeker ook met mijn tweede HBO opleiding bezig? Die ik zelf betaal? In de avonduren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
Conclusie: jij hebt geen idee waarover je praat en bent dus ook geen waardige gesprekspartner. Dahaag!
Je zegt het zelf, HBO-opleiding, das een wereld van verschil met een echte studie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarom ben ik nu zeker ook met mijn tweede HBO opleiding bezig? Die ik zelf betaal? In de avonduren?
Ga jij eerst maar eens werken, dan weet jij eens waar je over praat! Over het paard getild kutstudentje met je veel te grote bek. "Ik heb recht op dit", "Ik heb recht op dat" en ondertussen niks presteren. Nog geen fuck bijgedragen aan de maatschappij. Ze moesten je van school aftrappen en achter de vuilniswagen aan laten rennen. Parasiterende neet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Je zegt het zelf, HBO-opleiding, das een wereld van verschil met een echte studie.
Jij zegt wat over werken, laat zogenaamd anderen voor je werken en zegt dan dat ik de economie de nek omdraaiquote:Werken, gatverdamme, wat een smerige gedachte zeg. Ik heb het geluk dat ik zelfstandig wat werk naar anderen kan detacheren om er geld mee te verdienen, maar ik heb medelijden met mede-studenten die dat economisch inzicht niet hebben.
Veel plezier als je maandagochtend weer naar je werk 40-urige werkweek moet, waar je schijnbaar gigantisch gefrustreerd over bent.![]()
Oja, jij zit te parasiteren op kosten van een werkgever terwijl je geen klapt uitvoert, dus iemand zou jou eens een schop onder de kont moeten geven. Want figuren zoals jij draaien de economie juist de nek om.
In dat geval kies ik gewoon voor de WA-jong, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, overal hebben ze een universitaire opleiding nodig. Maak je wel een kopie van je bul die je kunt laten zien als je achter de vuilniswagen wordt gezet?
Weet je vriend wat nu helemaal leuk is, als mensen zoals ik klaar zijn met de studie, dan komen we op de corporate ladder meteen boven jouw binnen, en dan ben jij de persoon die nederig onze hielen likt. Maar goed, zolang je op internet de held kunt uithangen ben je natuurlijk helemaal de man!quote:[..]
Jij zegt wat over werken, laat zogenaamd anderen voor je werken en zegt dan dat ik de economie de nek omdraaiLogisch rederen wordt kennelijk ook al niet meer onderwezen op de uni
Vriendje, voor jij hebt bereikt wat ik heb bereikt ben je eerst eens 20 jaar verder. Tot dan heb je geen reet verstand van wat het bedrijfsleven inhoudt.
2 hbo opleidingen, wat een faalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarom ben ik nu zeker ook met mijn tweede HBO opleiding bezig? Die ik zelf betaal? In de avonduren?
Ga jij eerst maar eens werken, dan weet jij eens waar je over praat! Over het paard getild kutstudentje met je veel te grote bek. "Ik heb recht op dit", "Ik heb recht op dat" en ondertussen niks presteren. Nog geen fuck bijgedragen aan de maatschappij. Ze moesten je van school aftrappen en achter de vuilniswagen aan laten rennen. Parasiterende neet.
70% van Nederland werkt hard?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
hiermee richt je tot ongveer 70 % van Nederland
Je kan afstand doen van je recht op Wajong. Maar als je dat doet, kom je bij terugval of iets dergelijks niet meer in aanmerking voor Wajong.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan wajong bent begonnen kom je er niet meer vanaf.
Als je hem volledig ontvangt dus de 75% van het min loon ben je 80/100% afgekeurd en goedkeuren kan nooit meer omdat autisme niet te genezen valt.
En studies clusteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je de instroom aan studenten beperken.
Waarom niet? Pak een vakgebied waarvoor je geen school nodig hebt of wat je beter kunt leren zonder school (kunst, graphic design, talen, muziek whatever) en ga er voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet het goed gemaakt: ik word autodidact.
Als ik later succes heb, lach ik iedereen uit die wenste dat ze net zo geavanceerd konden denken als ik...
Het probleem ligt dieper: incompetente politici en bestuurders verkrachten het Nederlandse onderwijs.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Ah, de volgende rechtse mislukkeling heeft zich gemeld in de vorm van vogeltjesdans. Mooi.
Sterker nog: ik ben al vertrokken. Ik leg me momenteel toe op IT-toepassingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom niet? Pak een vakgebied waarvoor je geen school nodig hebt of wat je beter kunt leren zonder school (kunst, graphic design, talen, muziek whatever) en ga er voor
Waarom verbaast het me nou niet dat jij zo'n enorme opvreter bent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
In dat geval kies ik gewoon voor de WA-jong, maak je daar maar geen zorgen over.
Hoax, jij hebt geen vrienden.quote:Weet je vriend
Dream on buddyquote:wat nu helemaal leuk is, als mensen zoals ik klaar zijn met de studie, dan komen we op de corporate ladder meteen boven jouw binnen, en dan ben jij de persoon die nederig onze hielen likt. Maar goed, zolang je op internet de held kunt uithangen ben je natuurlijk helemaal de man!![]()
Tuuuurlijk johquote:Overigens, als je maandag in de file staat denk dan even aan m'n pa, want die zit nu in de stille zuidzee te genieten van mijn bonus....die betaald is door de belastingbetaler (ook nu nog is het verdienmodel bij de banken uitermate riant, overheidscontrole my ass).
Want? Jouw ene VMBO is beter?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
2 hbo opleidingen, wat een faal
Wil je zeggen dat wat links "gepresteerd" heeft een succes genoemd mag worden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Ah, de volgende rechtse mislukkeling heeft zich gemeld in de vorm van vogeltjesdans. Mooi.
De eerste reden is al faal genoeg. Relevant voor je vakgebied, als het relevant is voor je vakgebied, waarom ga je dan niet voor het hoogst haalbare en doe je een Master?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want? Jouw ene VMBO is beter?
Ik volg een tweede HBO opleiding omdat:
- deze relevant is voor mijn vakgebied
- ik het belangrijk vind om bij te blijven en nieuwe dingen te leren
- ik het gewoon leuk vind
Als je kunt onderbouwen waarom die redenen om een tweede HBO opleiding een faal zijn, sta ik je graag te woord. Zoniet moet je opbokken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |