Dat ie gehandicapt is.quote:
Ik zou nog grager me eigen centjes verdienen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Meddo het volgende:
Wat loop je nou te zeiken manWees blij dat je als gehandicapte niet vastgebonden zit.
En waar uit zich dat in mbt je schoolprestaties?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Autisme. En nee, dat kan ik niet zomaar verzwijgen.
Nee dit is een echt klacht-dump topic, bedoeld voor mensen die wel hard werken en toch genaaid worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Kimochi het volgende:
SES?
Nieuwe wet omtrend langstudeerders
Autisme is inderdaad klote, maar 1 voordeel voor jou. Jij kan je denk ik heel goed op 1 ding focussen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Autisme. En nee, dat kan ik niet zomaar verzwijgen.
Qua school ben ik wel goed. Maar ik ben ooit helemaal doorgedraaid en vastgelopen. Ook psychoses en zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En waar uit zich dat in mbt je schoolprestaties?
hiermee richt je tot ongveer 70 % van Nederlandquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee dit is een echt klacht-dump topic, bedoeld voor mensen die wel hard werken en toch genaaid worden.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
hiermee richt je tot ongveer 70 % van Nederland
En prostituees.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Iedereen die niet autistisch is en studeert dan maar meteen uitmaken voor mensen die niet hard werken...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee dit is een echt klacht-dump topic, bedoeld voor mensen die wel hard werken en toch genaaid worden.
Die worden door andere wetten genaaidquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Wijsbegeerte van de techniek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef wunderbaum het volgende:
Vertel eerst maar eens wat je studeert. Dat het hopelijk geen vrijetijdskunde of kunstgeschiedenis is.
WoW is tenslotte de beste leerschoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Flammie het volgende:
Mensen die een school nodig hebben om te leren omdat ze zonder niet gemotiveerd genoeg zijn om dat vak in hun eigen tijd te leren
Niet iedereen wil bloemschikker of stratenmaker worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Flammie het volgende:
Mensen die een school nodig hebben om te leren omdat ze zonder niet gemotiveerd genoeg zijn om dat vak in hun eigen tijd te leren
Nog veel erger is: Een diploma nodig hebben voor de dingen die je jezelf aangeleerd hebt omdat het bedrijfsleven daar naar vraagt, dus domme dingen doen om uiteindelijk te eindigen waar je bent begonnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Flammie het volgende:
Als je ambitie hebt en gemotiveerd bent hoef je dan ook geen bloemschikker of stratenmaker te worden. Ik heb het niet over de mensen die zonder school niks doen, ik heb het over de mensen die zonder school veel doen en gemotiveerd genoeg zijn om dit elke dag vol te houden zonder dat ze daarvoor een opleiding nodig hebben. Appels en peren dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Niet iedereen wil bloemschikker of stratenmaker worden.
Er zijn tig verschillende redenen waarom mensen studievertraging oplopen, mensen die er met de pet naar gooien zijn zwaar in de minderheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Iedereen die niet autistisch is en studeert dan maar meteen uitmaken voor mensen die niet hard werken...
Oh wacht.
Dus betalen om dingen te leren die je al weet omdat bedrijven dat willenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nog veel erger is: Een diploma nodig hebben voor de dingen die je jezelf aangeleerd hebt omdat het bedrijfsleven daar naar vraagt, dus domme dingen doen om uiteindelijk te eindigen waar je bent begonnen.
Precies, super schraal en deprimerend. Ben ook nog aan het aankloten met mijn studie terwijl ik een behoorlijke boterham verdien. Waarom? Toch de zekerheid van een diploma...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dus betalen om dingen te leren die je al weet omdat bedrijven dat willenEn tegenwoordig is dat voor de meest debiele baantjes/functies.. Van die dingen die je -als je hersens hebt- van nature al zou moeten weten
![]()
Ik vermoed dat dit een foto is van jouw petje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Als ik een autist zou krijgen zou ik hem zon petje opzetten te herkenning
[ afbeelding ]
Neen, die komt van deze site http://bin.ilsemedia.nl.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een foto is van jouw petje.
Ik zie daar geen petje vriend, heb je hem toevallig op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Neen, die komt van deze site http://bin.ilsemedia.nl.
En dat is niet mijn site vriend.
Nee ik draag geen petten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik zie daar geen petje vriend, heb je hem toevallig op?
Als je een troll met ballen was geweest dan had je een foto van een Davidsster met een "a" van "autist" gepost, maarja, daarvoor moet je ook ballen hebben, en die mis jij schijnbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Nee ik draag geen petten.
Ik had het ook over een petje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Nee ik draag geen petten.
Dat klinkt als mijn verhaal..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
Niet alleen op vlak van mijn studie, ook wat hobby's en interesse's aangaat is mijn motivitie om iets te doen compleet verdwenen, het is alleen al een gevecht om de dag door te komen. Helaas heeft het lang geduurd (3 jaar studeren) totdat ik erachter kwam dat ik dit probleem niet alleen kon oplossen, en heb toen hulp gevraagd. Op de universiteit heb ik in het 4e jaar dan nog verschillende cursussen gevolgd, maar heb toch het advies gekregen om een jaartje ertussenuit te gaan en met derden proberen de zaak op te lossen.
Leuk, want geen twee weken nadat ik dat met de uni had besloten druppelden de eerste beleidsnotities binnen.
Kan ik het goed maken door hem eventueel toch nog te posten of heb je zoiets van nee nou laat maar ik had er net zin in ?....quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je een troll met ballen was geweest dan had je een foto van een Davidsster met een "a" van "autist" gepost, maarja, daarvoor moet je ook ballen hebben, en die mis jij schijnbaar.
Maar die verdienen liggend hun geldquote:
Dat hangt volgens mij erg sterk af van de baan die je wilt hebben, dat is moeilijk te zeggen. Maar over het algemeen is een handicap niet een positief kenmerk, ook al kan je ermee omgaan en beperkt het je niet in je handelen (en kan je precies hetzelfde bereiken als een NT'er).quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn verhaal..
Voor de duidelijkheid, niet niet mn studie af kunnen maken is het probleem. Het probleem is dat ik naar de baan die ik op het oog had kan fluiten.
Waarschijnlijk.
Hoe kijken ze op het bedrijfsleven tegen autisten aan?
Nou nee, want nu heb ik het grapje verzonnen, en als jij hem dan zou posten dan is het net alsof je op een verjaardag een grapje verteld wat iemand 5 minuten daarvoor al ten gehore had gebracht. Dat vind dat niemand meer grappig, snap je. Mischien kan je nog iets anders verzinnen wat grappig en shockerend tegelijk is?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Kan ik het goed maken door hem eventueel toch nog te posten of heb je zoiets van nee nou laat maar ik had er net zin in ?....
Ik heb PDD-Nos maar herken me sterk in Asperger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hangt volgens mij erg sterk af van de baan die je wilt hebben, dat is moeilijk te zeggen. Maar over het algemeen is een handicap niet een positief kenmerk, ook al kan je ermee omgaan en beperkt het je niet in je handelen (en kan je precies hetzelfde bereiken als een NT'er).
Ik heb ergens gelezen dat je Asperger had, klopt dat of verwissel ik daar iets? Want dat is iig hetgeen waarmee ik geconfronteerd ben.
En waarom moet je, als je WA-jong hebt gehad, dat bij andere werkgevers aangeven?
WoW is beter dan de school waar TS naartoe gaat, voor WoW moet je ook betalen voor goodies die je wilt hebben, dus langstudeerders moeten ook maar dokken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
WoW is tenslotte de beste leerschool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |