Dat ie gehandicapt is.quote:
Ik zou nog grager me eigen centjes verdienen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Meddo het volgende:
Wat loop je nou te zeiken manWees blij dat je als gehandicapte niet vastgebonden zit.
En waar uit zich dat in mbt je schoolprestaties?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Autisme. En nee, dat kan ik niet zomaar verzwijgen.
Nee dit is een echt klacht-dump topic, bedoeld voor mensen die wel hard werken en toch genaaid worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Kimochi het volgende:
SES?
Nieuwe wet omtrend langstudeerders
Autisme is inderdaad klote, maar 1 voordeel voor jou. Jij kan je denk ik heel goed op 1 ding focussen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Autisme. En nee, dat kan ik niet zomaar verzwijgen.
Qua school ben ik wel goed. Maar ik ben ooit helemaal doorgedraaid en vastgelopen. Ook psychoses en zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En waar uit zich dat in mbt je schoolprestaties?
hiermee richt je tot ongveer 70 % van Nederlandquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee dit is een echt klacht-dump topic, bedoeld voor mensen die wel hard werken en toch genaaid worden.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
hiermee richt je tot ongveer 70 % van Nederland
En prostituees.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Iedereen die niet autistisch is en studeert dan maar meteen uitmaken voor mensen die niet hard werken...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee dit is een echt klacht-dump topic, bedoeld voor mensen die wel hard werken en toch genaaid worden.
Die worden door andere wetten genaaidquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Wijsbegeerte van de techniek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef wunderbaum het volgende:
Vertel eerst maar eens wat je studeert. Dat het hopelijk geen vrijetijdskunde of kunstgeschiedenis is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |