abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2011 @ 12:30:03 #51
167595 mirved
Infobesitas
pi_91742765
Ik snap niet hoe mensen het zo druk kunnen hebben dat het teveel moeite is om 2x per dag even 1minuutje te nemen om iets van zich te laten horen. Zeg dan gewoon ik heb er geen zin in of geen behoefte aan. Maar te druk is natuurlijk onzin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_91742875
Het moet natuurlijk gaan. Als je echt in je wittebroodsweken zit heb je wel veel contact maar later kan het iets minder worden. Ik zou geen echte quota stellen van "zoveel moet het". Het gebeurt gewoon- hoewel ik ook nerveus wordt als ik een week na de date niks heb gehoord.
pi_91742894
quote:
1s.gif
Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef mirved het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het zo druk kunnen hebben dat het teveel moeite is om 2x per dag even 1minuutje te nemen om iets van zich te laten horen. Zeg dan gewoon ik heb er geen zin in of geen behoefte aan. Maar te druk is natuurlijk onzin.
Klopt. Gewoon een smoes.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:50:42 #54
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91743551
quote:
1s.gif
Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef mirved het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat iemand er geen zin in heeft om 2x per dag plichtmatig een smsje te moeten sturen omdat jij dat zo wil.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:52:20 #55
167595 mirved
Infobesitas
pi_91743625
quote:
14s.gif
Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat iemand er geen zin in heeft om 2x per dag plichtmatig een smsje te moeten sturen omdat jij dat zo wil.
Dat zeg ik toch net. Zeg dan dat je er geen zin in hebt en dan moet je niet met smoesjes komen...
  zondag 23 januari 2011 @ 12:56:03 #56
94676 Garisson72
pi_91743827
quote:
1s.gif
Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef mirved het volgende:
Dat zeg ik toch net. Zeg dan dat je er geen zin in hebt en dan moet je niet met smoesjes komen...
Zij moet daar niet eens op hoeven reageren; jij moet die verwachting niet eens hebben vind ik.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:59:29 #57
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91744020
Waarom zou je eigenlijk verplicht op een smsje moeten reageren?

Oke er zijn uitzonderingen wanneer iets dringend is, maar ik stuur een smsje wanneer ik het leuk vind, maar verwacht echt niet dat de ander om de 5 sec haar telefoon bekijkt want stel dat ik een smsje stuur,....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 23 januari 2011 @ 13:04:54 #58
167595 mirved
Infobesitas
pi_91744319
quote:
14s.gif
Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zij moet daar niet eens op hoeven reageren; jij moet die verwachting niet eens hebben vind ik.
Vind jij idd. Dat jij weinig behoefte aan contact hebt betekend niet dat iedereen dat heeft. Zoals je kan zien in dit topic zijn er genoeg mensen die wel een hoop contact elke dag hebben.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:07:40 #59
167595 mirved
Infobesitas
pi_91744462
quote:
1s.gif
Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef Frag_adder het volgende:
Waarom zou je eigenlijk verplicht op een smsje moeten reageren?

Oke er zijn uitzonderingen wanneer iets dringend is, maar ik stuur een smsje wanneer ik het leuk vind, maar verwacht echt niet dat de ander om de 5 sec haar telefoon bekijkt want stel dat ik een smsje stuur,....
Waarom zou je moeten reageren als iemand je iets vraagt?

Nergens heb ik gezegd dat iemand om de 5 seconde de telefoon moet bekijken. Overigens geeft je telefoon meestal een signaal af wanneer er iets ontvangen wordt dus hoef je dat ook niet te doen. Ik zelf reageer ook vaak pas wat later omdat ik bijvoorbeeld op het werk natuurlijk niet alles kan laten vallen. Maar 2x op een dag heb ik heus wel de tijd om even ergens op te reageren/
  zondag 23 januari 2011 @ 13:11:14 #60
94676 Garisson72
pi_91744623
quote:
1s.gif
Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef mirved het volgende:
Vind jij idd. Dat jij weinig behoefte aan contact hebt betekend niet dat iedereen dat heeft. Zoals je kan zien in dit topic zijn er genoeg mensen die wel een hoop contact elke dag hebben.
't Ging meer om die verwachting die jij hebt van het meisje waar je nu wat mee hebt. Daar gaat 't mis.

Ik snap dat het jou goed uitkomt dat er mensen zijn die elke dag contact hebben, want dat valideert jouw verwachting zo fraai, maar daar staan een hele hoop anderen tegenover die weinig contact hebben.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:18:44 #61
167595 mirved
Infobesitas
pi_91745000
quote:
14s.gif
Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

't Ging meer om die verwachting die jij hebt van het meisje waar je nu wat mee hebt. Daar gaat 't mis.

Ik snap dat het jou goed uitkomt dat er mensen zijn die elke dag contact hebben, want dat valideert jouw verwachting zo fraai, maar daar staan een hele hoop anderen tegenover die weinig contact hebben.
Mijn laatste reacties waren meer in het algemeen. In mijn persoonlijke situatie is het ondertussen al heel positief veranderd.

Als zij geen zin/mogelijkheid had tot meer contact dan had ik mij daar waarschijnlijk toch wel bij neergelegd. Het is alleen dat ik het niet gewend ben in vergelijking met vorige relaties (waar ik altijd degene was die minder van zich liet horen).
  zondag 23 januari 2011 @ 13:29:53 #62
94676 Garisson72
pi_91745549
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren zullen we maar zeggen dan, toch? Mooi dat er bij jullie iig geen onenigheid over is.
pi_91747854
Oh toen wij verliefd waren deden we niets anders dan contact hebben O+ Of we planden meteen alweer een nieuwe date zodat er iets was om naar uit te kijken :P
Is maar net waar je jezelf prettig bij voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop