Hier weer verder.
Nou ja, ik ben een beetje lui vandaag. Wie weet hoeveel afleveringen dr nog komen van dit seizoen? 2? 3? of moeten we nog langer wachten op de climax?
quote:Nog 2, namelijk:
Op vrijdag 07 juni 2002 13:22 schreef WheeleE het volgende:
rustig zeg....
Nou ja, ik ben een beetje lui vandaag. Wie weet hoeveel afleveringen dr nog komen van dit seizoen? 2? 3? of moeten we nog langer wachten op de climax?
- 5x21 The Weight of the World
- 5x22 The Gift
quote:Die zijn okay!
Op vrijdag 07 juni 2002 14:30 schreef Aced het volgende:
- 5x21 The Weight of the World
- 5x22 The Gift
En dan een hele tijd geen Buffy meer
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 15:44 schreef WheeleE het volgende:
*snif*En dan een hele tijd geen Buffy meer
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 15:44 schreef WheeleE het volgende:
*snif*En dan een hele tijd geen Buffy meer
quote:Als je echt niet zonder kan ga je toch de BBC kijken
Op vrijdag 07 juni 2002 21:24 schreef chello_rules_heftig het volgende:[..]
![]()
dan kan ik mijn tv wel verkopen
![]()
of je download wat van internet
quote:Die zenden vast niet gelijk Season6 uit, en anders hebben we de DVDs nog...
Op vrijdag 07 juni 2002 21:56 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Als je echt niet zonder kan ga je toch de BBC kijken
of je download wat van internet
quote:BBC is toch al bezig met S6?
Op zaterdag 08 juni 2002 00:55 schreef Neejoh het volgende:
Die zenden vast niet gelijk Season6 uit, en anders hebben we de DVDs nog...
hoewel ik dat natuurlijk gemakkelijk kan opzoeken op de BBS webzijde maar ik hanteer even de Neejoh methode
quote:Nee, dus niet... Na het uitzenden van seizoen 5 is de BBC weer begonnen met seizoen 2
Op zaterdag 08 juni 2002 01:18 schreef Herald het volgende:
oke dan zeg ik het anders,
BBC heeft (een deel van) S6 toch al uitgezonden?
quote:Ja, en wat ik dus ook bedoelde was kijk de BBC deze zomer maar, want daar zenden ze nog wel Buffy uit (ook al is het serie 2 en niet 6).
Op zaterdag 08 juni 2002 07:38 schreef Aced het volgende:[..]
Nee, dus niet... Na het uitzenden van seizoen 5 is de BBC weer begonnen met seizoen 2
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 01:18 schreef Herald het volgende:
oke dan zeg ik het anders,
BBC heeft (een deel van) S6 toch al uitgezonden?hoewel ik dat natuurlijk gemakkelijk kan opzoeken op de BBS webzijde maar ik hanteer even de Neejoh methode
quote:Ik wou net zeggen, dacht dat ze season6 daar ook nog niet uitgezonden hadden
Op zaterdag 08 juni 2002 07:38 schreef Aced het volgende:[..]
Nee, dus niet... Na het uitzenden van seizoen 5 is de BBC weer begonnen met seizoen 2
quote:no problem
Op zaterdag 08 juni 2002 17:56 schreef Herald het volgende:
mijn fout,
dacht dat BBC S6 al aan het uitzenden was omdat al een heleboel mensen S6 hebben gezien
Ga niet een paar maanden op net 5 wachten..
hele vette story arc zit er in..
geweldig..zit gewoon op 6 afleveringen per dag
quote:seizoen 7 duurt ook nog wel een paar maanden hoor
Op zaterdag 08 juni 2002 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik ga na einde van s5 ook downloaden.. heb redelijk snel ftptje met vcd's van heel seizoen 6 en straks ook 7 dus ik hoef niks te missen.Ga niet een paar maanden op net 5 wachten..
quote:Dat geloof ik best, als season6 ook gewoon 22 afleveringen heeft... Als Net5 season6 heeft aangekocht, gaan ze die na de zomervakantie uitzenden. Dan nog 22wk dus...
Op zondag 09 juni 2002 13:20 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
seizoen 7 duurt ook nog wel een paar maanden hoor
september/oktober moet je wel op rekenen.
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 09-06-2002 15:16]
quote:Wat voor server is dat, als ik vragen mag. Ik heb wat afleveringen gemist, misschien zijn die daar ook vinden. Of is dit staatgeheim? stel ik nu een domme vraag?
Op zaterdag 08 juni 2002 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik ga na einde van s5 ook downloaden.. heb redelijk snel ftptje met vcd's van heel seizoen 6 en straks ook 7 dus ik hoef niks te missen.Ga niet een paar maanden op net 5 wachten..
quote:Ik bedoelde meer tot aan uitzenden op UPN.
Op zondag 09 juni 2002 15:10 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dat geloof ik best, als season6 ook gewoon 22 afleveringen heeft... Als Net5 season6 heeft aangekocht, gaan ze die na de zomervakantie uitzenden. Dan nog 22wk dus...
edit:
quote:Aaaaah, in that case...
Op zondag 09 juni 2002 18:52 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Ik bedoelde meer tot aan uitzenden op UPN.
Het is nu zomerstop. en volgens mij moeten ze de eerste van seizoen 7 nog opnemen
Volgens mij was het een een of andere Star Trekaflevering van TWL. Ah, wacht, op imdb staat bij zijn gastoptredens ook dit:
"Weakest Link" (2001/II) playing "Himself" in episode: "Star Trek Edition" 11/26/2001
snel weer wat downloaded van buffyverse
quote:TIP!: Ga net als ik de hele dag slapen... Dan is het eerder woensdag avond
Op maandag 10 juni 2002 21:16 schreef DJP het volgende:
Ik begin buffy ontwennings verschijnselen te vertonen.
NIET LEUK!!!!!!!!!!!!11
aaaaaaaaaaaaaargh
snel weer wat downloaded van buffyverse
Maar SMG zingt en danst erin en dat doet ze best wel goed.
quote:Klopt, op www.buffyverse.org (damn hoe vaak hebbe we deze site al nie genoemd
Op dinsdag 11 juni 2002 09:35 schreef Lister het volgende:
Voor de geinteresseerden:
In een van de eerder genoemde nieuwsgroepen wordt nu een SVCD van MTV Awards 2002 - The SMG edit gepost.
Ik heb geen idee van de kwaliteit want ik ben ook pas net begonnen met downloaden, maar ik heb een andere capture van het eerste deel van de show en dat stuk vond ik erg leuk, en als ik Spiderman had gezien dan had ik het waarschijnlijk nog wel leuker gevonden.Maar SMG zingt en danst erin en dat doet ze best wel goed.
quote:Ik heb er nu een stuk of 5 doorgespit maar kan hem niet vinden?? In welke staat hij dan?
Op dinsdag 11 juni 2002 09:35 schreef Lister het volgende:
Voor de geinteresseerden:
In een van de eerder genoemde nieuwsgroepen wordt nu een SVCD van MTV Awards 2002 - The SMG edit gepost.
Ik heb geen idee van de kwaliteit want ik ben ook pas net begonnen met downloaden, maar ik heb een andere capture van het eerste deel van de show en dat stuk vond ik erg leuk, en als ik Spiderman had gezien dan had ik het waarschijnlijk nog wel leuker gevonden.Maar SMG zingt en danst erin en dat doet ze best wel goed.
quote:Om precies te zijn staat hij in alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer als MTV awards 2002 - the SMG edit.
Op dinsdag 11 juni 2002 14:16 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik heb er nu een stuk of 5 doorgespit maar kan hem niet vinden?? In welke staat hij dan?
quote:Of op www.buffyverse.com en dan video --> special
Op dinsdag 11 juni 2002 18:58 schreef Lister het volgende:
Om precies te zijn staat hij in alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer als MTV awards 2002 - the SMG edit.
quote:*kuch* mijn post *kuch*
Op dinsdag 11 juni 2002 19:45 schreef Melluh het volgende:[..]
Of op www.buffyverse.com en dan video --> special
quote:*Ahum* blijkbaar *proest* onduidelijk *kuch*
Op dinsdag 11 juni 2002 20:09 schreef Aero het volgende:
*kuch* mijn post *kuch*
quote:*kuch* *hoest* ..euuh.. *ahum* *kuch* kan toch nog makkelijker
Op dinsdag 11 juni 2002 20:32 schreef Melluh het volgende:[..]
*Ahum* blijkbaar *proest* onduidelijk *kuch*
*kuch* *hoest* and so on, and so on
quote:Hmm, die is er dus niet op de Euronet server... 2bad
Op dinsdag 11 juni 2002 18:58 schreef Lister het volgende:[..]
Om precies te zijn staat hij in alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer als MTV awards 2002 - the SMG edit.
quote:Mja... kzie nie in waarom mijn post onduidelijk zou zijn... aangezien ik de juiste website opgeef...
Op dinsdag 11 juni 2002 20:32 schreef Melluh het volgende:[..]
*Ahum* blijkbaar *proest* onduidelijk *kuch*
en ik heb ze gevonde op die site... dus waarom zou dat andere mense niet lukken... tis niet alsof ze ergens op een moeilijke onlogische plek staan...
(en goed gedaan Neejoh )
quote:De hele uitzending wordt wel gepost volgens dit berichtje uit de nieuwsgroep alt.binaries.multimedia.comedy:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:43 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hmm, die is er dus niet op de Euronet server... 2bad
Of zijn het die filmpjes die hierboven al gepost zijn?? die heb ik namelijk al, maar ik wil graag meer van MTV movie awards
Liefst de héle uitzendingMaar die zal wel nergens te vinden zijn
Subject: Re: MTV Movie Awards - Pt1 - Read 0! - 01 of 34 - yEnc - "[MFC] MTV 2002 Movie Awards - pt1 >
> Hi -
>
> Ok, here's the plan: I'll post the whole of this programme - in the UK
> edition - as a number of separate, progressive, AVIs at 25fps.
> They'll go up as I encode them, so I don't yet know how big the whole
> thing will be, but it will be pretty large!
> If you haven't seen this yet, you are in for a little bit of a treat!
> Sarah Michelle Gellar & Jack Black host! ;-)
> The sample .avi is from an award; see the .jpg still for an *even*
> better reason to d/l this clip!
> Oh, & just to say: a.b.m.comedy gets only this first segment! The rest
> will be sent to the other two groups...
De andere twee groepen zijn alt.binaries.multimedia en alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer. Deel 1 heb ik hiervan al en bestaat hoofdzakelijk uit de Spiderman clip, het Kick-ass filmpje en de uitreiking voor best male performance door Jennifer Garner en Charlize Theron
(Wou Harmony daar geen trio met Spike mee?).
De kwaliteit is wel een stuk beter dan die losse clipjes maar hij is dan ook wel iets groter (380MB voor 16 minuten)
Daarnaast wordt er nog die SVCD met alleen de stukjes met SMG gepost en die heb ik nou bijna binnen.
Ik was trouwens even het Spiderman filmpje wat beter aan het bekijken en volgens mij schijnt haar natte truitje toch wel redelijk door (vlak na het zoenen met Yoda) , ik zal eens kijken of ik wat screenies kan posten in het B&H forum, heb ik eindelijk wat om op mijn TMFWEB homepage te zetten
quote:Staat daar al in haar thread daar hoor
Op dinsdag 11 juni 2002 22:38 schreef Lister het volgende:[..]
Ik was trouwens even het Spiderman filmpje wat beter aan het bekijken en volgens mij schijnt haar natte truitje toch wel redelijk door
(vlak na het zoenen met Yoda) , ik zal eens kijken of ik wat screenies kan posten in het B&H forum, heb ik eindelijk wat om op mijn TMFWEB homepage te zetten
Het grote Sarah Michelle Gellar & Buffy topic
en dat was net ook geloof ik (althans... las ik daar weer ofzo
)
quote:Wat is dat klote zeg!!!! Dat wil ik ook!!!
Op dinsdag 11 juni 2002 22:38 schreef Lister het volgende:[..]
De hele uitzending wordt wel gepost volgens dit berichtje uit de nieuwsgroep alt.binaries.multimedia.comedy:
Subject: Re: MTV Movie Awards - Pt1 - Read 0! - 01 of 34 - yEnc - "[MFC] MTV 2002 Movie Awards - pt1 >
> Hi -
>
> Ok, here's the plan: I'll post the whole of this programme - in the UK
> edition - as a number of separate, progressive, AVIs at 25fps.
> They'll go up as I encode them, so I don't yet know how big the whole
> thing will be, but it will be pretty large!
> If you haven't seen this yet, you are in for a little bit of a treat!
> Sarah Michelle Gellar & Jack Black host! ;-)
> The sample .avi is from an award; see the .jpg still for an *even*
> better reason to d/l this clip!
> Oh, & just to say: a.b.m.comedy gets only this first segment! The rest
> will be sent to the other two groups...De andere twee groepen zijn alt.binaries.multimedia en alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer. Deel 1 heb ik hiervan al en bestaat hoofdzakelijk uit de Spiderman clip, het Kick-ass filmpje en de uitreiking voor best male performance door Jennifer Garner
en Charlize Theron
(Wou Harmony daar geen trio met Spike mee?).
De kwaliteit is wel een stuk beter dan die losse clipjes maar hij is dan ook wel iets groter (380MB voor 16 minuten)Daarnaast wordt er nog die SVCD met alleen de stukjes met SMG gepost en die heb ik nou bijna binnen.
Ik was trouwens even het Spiderman filmpje wat beter aan het bekijken en volgens mij schijnt haar natte truitje toch wel redelijk door
(vlak na het zoenen met Yoda) , ik zal eens kijken of ik wat screenies kan posten in het B&H forum, heb ik eindelijk wat om op mijn TMFWEB homepage te zetten
Maar op welke server/host staat dit dan?? Bij euronet kan ik niets vinden.. Heb jij XS4all of weet ik veel wat?
[edit] Haha wat een grappige filmpjes, vooral die van LotR. Moulin Rouge heb ik nog nooit gezien, maar dat was ook wel een leuk stukje. Spiderman ga ik nu downloaden [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 12-06-2002 19:29]
Buffy was weinig boeiends, en Angel gaat te lang door op die planeet. Nouja volgende week de finales toch?
quote:Mee eens. Buffy wa niet echt wat je noemt een climax opbouwen voor de finale.
Op woensdag 12 juni 2002 23:19 schreef Herald het volgende:
matig was het vandaag, erg matigBuffy was weinig boeiends, en Angel gaat te lang door op die planeet. Nouja volgende week de finales toch?
Angel was eigenlijk alleen maar grappig, behalve op t eind. Lorne dood? Zou jammer zijn als t echt zo was...
quote:Dit weekend worden de MTV Movie Awards 2002 inderdaad uitgezonden, maar ik wil het graag op DivX hebben oid...
Op woensdag 12 juni 2002 20:30 schreef PatrickBateman het volgende:
Waarschijnlijk al tig keer eerder gevraagd: maar hoort die hele shit niet binnenkort gewoon een keer op MTV uitgezonden te worden? Of is dat al gebeurd... Hoop van niet...
quote:Ik wil niet dat Lorne dood is
Op woensdag 12 juni 2002 23:29 schreef WheeleE het volgende:[..]
Mee eens. Buffy wa niet echt wat je noemt een climax opbouwen voor de finale.
Angel was eigenlijk alleen maar grappig, behalve op t eind. Lorne dood? Zou jammer zijn als t echt zo was...
Buffy vond ik niet al te super, maar WOW! Willow was weer zéér gaaf toen ze Xander en Spike uitelkaar haalden Gave shit
quote:Heb jij die helemaal?? heb je ook nog de encoded stukjes?? ik mis er een paar
Op dinsdag 11 juni 2002 18:58 schreef Lister het volgende:[..]
MTV awards 2002 - the SMG edit (PAL SVCD) [04/31] - smg_mtv2002_texas.r00 (64/67)
Deze versie heb ik gevonden @ newsgroup, maar ik mis *.r00 en *.r03, of kunnen de PAR bestanden dit opvangen
Ik vond Spike gisteravond echt grappig: Hoe hij iedereen uit probeert uit te leggen dat Glory en Ben een lichaam delen, en ook in het ziekenhuis, op de achtergrond is een No Smokingbordje zichtbaar en hij steekt een sigaret op
Ik kwam ook nog op een site en daar stond dat degene die die vreugdedansjes deed in Angel niemand minder was dan Joss Whedin
[edit] Ik kom er net achter dat dit mijn 100e post is op Fok! Jippie [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 13-06-2002 10:10]
* Witchfynder vindt die "Fred" wel interessant
quote:Par files zijn daar inderdaad daarvoor en als je evenveel par-files (exclusief de .par-file zelf) hebt als dat er ontbrekende rar-delen zijn dan kun je de rar-delen herstellen. Dus als je .p01 en .p02 hebt kun je ze compleet maken.
Op donderdag 13 juni 2002 00:41 schreef Neejoh het volgende:[..]
Heb jij die helemaal?? heb je ook nog de encoded stukjes?? ik mis er een paar
MTV awards 2002 - the SMG edit (PAL SVCD) [04/31] - smg_mtv2002_texas.r00 (64/67)
Deze versie heb ik gevonden @ newsgroup, maar ik mis *.r00 en *.r03, of kunnen de PAR bestanden dit opvangen
quote:Ik vind Angel juist wel leuk nu, het is weer eens wat anders nu Angel gewoon in de zon kan lopen en Cordelia de prinses kan uithangen. Ik snap dat sommigen het te lang vinden duren, maar de schrijvers moesten toch iets bedenken tegen het einde van het seizoen en dan komt zo'n ander universum (waar iedereen natuurlijk Engels spreekt) altijd handig uit
Op donderdag 13 juni 2002 09:53 schreef Witchfynder het volgende:
Buffy...tja, ik vind het wel leuk, maar niet super. Angel vond ik weer prachtig, maar zoals Herald al zei; het gaat te lang door. Hadden ze er beter een tv-film van kunnen maken. Nou ja, volgende week zien we het einde ervan.* Witchfynder vindt die "Fred" wel interessant
En inderdaad, Fred is erg interessant
Bij Buffy had je al sinds het begin van het seizoen dat het verhaal begon voor de rest van het seizoen (zusje erbij, glory)...
Bij Angel heb ik dat dus totaal niet... paar weken terug nog Wolfram & Hart en nu dus in een ander universum... terwijl volgende week het seizoen is afgelope... en ik dus geen einde seizoen gevoel heb zoals bij buffy...
MAar wat ik wel moet zeggen (helaas eigelijk)... dat ik de laatste tijd meer benieuwd ben wat er in Angel gebeurd een week later dan met Buffy. S5 van buffy vind ik persoon toch een van de mindere... en Angel S2 zoveel beter als S1... en dus ook nu beter dan Buffy...
Willow die spike en xander uit elkaar hield was leuk maar die preek van dr erna had ik echt zoeits van "oh willow mag van joss ff stoer praten." echt alsof ik naar sesamstraat zat te kijken zo stom
quote:Hmm... RoDisc geeft als het goed is, tijdelijk korting op tv series, denk dat je Angel daar voor 100 kan vinden.
Op donderdag 13 juni 2002 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
weet iemand waar ik de dvd box van angel goedkoop kan kopen. Ik heb er wel 1 gezien maar die is 153 euro, neetje veel dus!
quote:Ja dat vond ik ook niet erg Willowachtig.
Op donderdag 13 juni 2002 13:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
buffy was weer geen zak aan.Willow die spike en xander uit elkaar hield was leuk maar die preek van dr erna had ik echt zoeits van oh willow mag van joss ff stoer praten." echt alsof ik naar sesamstraat zat te kijken zo stom
quote:Wat is de link??
Op donderdag 13 juni 2002 13:28 schreef Romano het volgende:[..]
Hmm... RoDisc geeft als het goed is, tijdelijk korting op tv series, denk dat je Angel daar voor 100 kan vinden.
quote:Willow praat wel vaker stoer hoor...
Op donderdag 13 juni 2002 13:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
"oh willow mag van joss ff stoer praten."
"... then get the hell out of my library!" zei ze ooit tegen Cordelia en Xander.
Dat is het eerste voorbeeld wat zo in m'n hoofd schiet.
Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?
De laatste aflevering van Buffy wordt op 26 juni uitgezonden. Dit is tevens de laatste aflevering van seizoen 5. Seizoen 6 hebben wij wel al aangekocht, maar wanneer deze wordt uitgezonden is nog niet bekend.
Volgens mij zie ik iets over het hoofd, maar volgende week (de 19e dus) komt toch de laatste aflevering van seizoen 5? Wat gaan ze de 26e nog uitzenden? Of duurt The Gift 2 uur?
quote:Ik heb het inderdaad geprobeerd, maar krijg er dit uit:
Op donderdag 13 juni 2002 10:02 schreef Lister het volgende:[..]
Par files zijn daar inderdaad daarvoor en als je evenveel par-files (exclusief de .par-file zelf) hebt als dat er ontbrekende rar-delen zijn dan kun je de rar-delen herstellen. Dus als je .p01 en .p02 hebt kun je ze compleet maken.
Voor verdere info hierover, en de tool, zie:
http://www.disc-chord.com/smartpar/
Verder vond ik, zoals gezegt, Willow errug stoer hoe ze die 2 uit elkaar haalden maar dat verhaal paste er inderdaad totaal niet bij haar... Maar dat haalt het effect niet weg
Spike is altijd meesterlijk, zo ook deze aflevering
Angel vond ik ook zeeer gaaf, maar ze hadden het deze aflevering af moeten ronden, niet nog een aflering daar Gebeuren alleen maar mindere dingen: Lorne realy dead
Angel wil de rest niet meer onder ogen komen
En wat loopt ierdereen te praten over Fred? Interessant? Djeez, get a life! She's a fucking BABE! na een lekker warm bad that is...
Buffy had een prominente rol voor Willow
en Cordelia zag er wel erg uit in haar prinsessepakje
quote:www.rodisc.nl
Op donderdag 13 juni 2002 15:48 schreef charmed_angel het volgende:Wat is de link??
denk dat ze aan postorder doen, maar als je in de buurt van Rotterdam bent...
Uit de Rodisc nieuwsbrief:
quote:
TV-SERIES: AANBIEDINGEN, BINNENKORTDe onderstaande sets zijn binnenkort in de aanbieding. Alvast reserveren is mogelijk :
Nederlands ondertiteld
- Angel, Seizoen 1 - van 149.95 voor 99.95
- Buffy, the Vampire Slayer, Seizoen 1 - van 79.95 voor 54.95
- Buffy, the Vampire Slayer, Seizoen 2 - van 119.95 voor 89.95
- X-Files, Seizoen 2 - van 139.95 voor 99.95
- X-Files, Seizoen 3 - van 139.95 voor 99.95
quote:Hahahahaha.. serieus? Wat koel
Op donderdag 13 juni 2002 09:12 schreef SuperSiem het volgende:
Ik vond de afleveringen van gisteren wel leuk.Ik kwam ook nog op een site en daar stond dat degene die die vreugdedansjes deed in Angel niemand minder was dan Joss Whedin
![]()
Ben benieuwd wat er met Krevlorneswath of the Deathwok Clan gebeurt, erg jammer als ie dood is....
*Ben nog steeds niet over de dood van Doyle heen*
Jaap
quote:Maar, Darla ging in het eerste seizoen ook dood, die is nu weer terug, dus ik denk dat Whedon een ''Bigger Picture'' in gedachten heeft, wie weet?
Op donderdag 13 juni 2002 22:49 schreef Jape het volgende:*Ben nog steeds niet over de dood van Doyle heen*
quote:Ik kom uit Spijkenisse, dus das 20 minuten. Weet je wanneer ze in de aanbieding komen? Want anders ga ik er morgen even heen
Op donderdag 13 juni 2002 22:25 schreef Romano het volgende:[..]
denk dat ze aan postorder doen, maar als je in de buurt van Rotterdam bent...
Uit de Rodisc nieuwsbrief:
[..]
quote:Doyle komt niet terug, ondanks dat sommige karakters niet dood willen blijven wil niet zeggen dat Joss de Marvel manier hanteert waardoor elke dode weer terug komt. Soms is de dood de bigger picture. Jenny is dood, Mamma Buffy is dood, Principal Snyder is dood en Doyle ook. Deal with it.
Op donderdag 13 juni 2002 22:53 schreef Romano het volgende:
Maar, Darla ging in het eerste seizoen ook dood, die is nu weer terug, dus ik denk dat Whedon een ''Bigger Picture'' in gedachten heeft, wie weet?
Daarbij waren er geruchten dat ze niet zo tevreden waren met Glenn Quinn en dat ie daarom uit de serie werd geschreven, hoewel Joss beweert dat het altijd de bedoeling is geweest dat Doyle de pijp uitging.
quote:Ach, stel je voor dat ze steeds taaltjes moesten ontwikkelen enzo. Hoe vervelend zou dat zijn? Trouwens, het hoeft niet wetenschappelijk te zijn. Het is geen Star Trek.
Op donderdag 13 juni 2002 10:09 schreef SuperSiem het volgende:
en dan komt zo'n ander universum (waar iedereen natuurlijk Engels spreekt) altijd handig uitEn inderdaad, Fred is erg interessant
Ik hoop dat je meer van Fred gaan zien.
quote:Ik zei ook niet dat ik het erg vond
Op vrijdag 14 juni 2002 16:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ach, stel je voor dat ze steeds taaltjes moesten ontwikkelen enzo. Hoe vervelend zou dat zijn? Trouwens, het hoeft niet wetenschappelijk te zijn. Het is geen Star Trek.
quote:Hehe, subtiele hint
Ik hoop dat je meer van Fred gaan zien.
quote:Iedereen dealt hoor, Herald. Hou je gemak maar.
Op vrijdag 14 juni 2002 16:17 schreef Herald het volgende:
Jenny is dood, Mamma Buffy is dood, Principal Snyder is dood en Doyle ook. Deal with it.
quote:Jenny was een lerares @ school van Buffy enzow. Was ook het vriendingetje van Giles
Op vrijdag 14 juni 2002 19:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
wie is jennyveel van s2 en 3 gemist..
Wisten jullie al dat in het nieuwe season een deel in Engeland opgenomen wordt?
Bron 1
Bron 2
Bron 3
Bron 4 vrolijke foto
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 14-06-2002 20:48]
ik heb een paar afleveringen gemist van buffy maar nu is mijn vraag dus:
hoe is glory erachter gekomen dat Dawn de sleutel is???
quote:Glory stormde bij hen binnen, Tara en Willow waren daar ook (Tara inmiddels in gekke toestand). Tara zag Dawn en zei iets van "Wat een mooi groen licht, mooi licht!". En met wat logisch denken viel t kwartje toen bij Glory ook.
Op vrijdag 14 juni 2002 20:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
IK HEB EEN VRAAG!!!ik heb een paar afleveringen gemist van buffy
maar nu is mijn vraag dus:
quote:Glory was verkeerd geïnformeerd door die slaafjes van haar, en ze dacht dat Tara de sleutel zou zijn.
Op vrijdag 14 juni 2002 20:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
IK HEB EEN VRAAG!!!ik heb een paar afleveringen gemist van buffy
maar nu is mijn vraag dus:
te laat
quote:geen probleem
Op vrijdag 14 juni 2002 20:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
ooooooooowja. dank jullie
quote:Herald wil ook een beetje 'dark and brooding' zijn. Ongericht foo-cynisme is zijn uitlaatklepje
Op vrijdag 14 juni 2002 18:45 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Iedereen dealt hoor, Herald. Hou je gemak maar.
Verder nog leuke info:
- er is een Barbiepop van Scooby Doo Daphne van haar
- ze scheert/waxed zich overal
- in haar achternaam Gellar legt de nadruk op de L en niet op de R (ik wist dat in ieder geval nog niet)
- er is weinig kans dat er homevideo's van haar en Freddie opduiken omdat ze die niet maken juist vanwege dat 'gevaar'
- ze zoent alleen met vrouwen in films en haar zoen met Selma Blair op de Cruel Intentions set was haar eerste vrouw-vrouw zoen
- Michelle Trachtenberg (Dawn) wordt een echte babe met boobs in Buffy seizoen 6 (en ik vind haar er in seizoen 5 al niet slecht uitzien)
Het is een mp3 van 10MB voor bijna 45 minuten op
alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer met als titel
SMG - Howard Stern - 14Jun2002.mp3 (01/36) (44 mins) [1/1].
Ik zal ondertussen kijken of ik hem zelf ergens kan hosten.
quote:kon um nie vinde
Op zaterdag 15 juni 2002 12:58 schreef Lister het volgende:
Het is een mp3 van 10MB voor bijna 45 minuten op
alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer met als titel
SMG - Howard Stern - 14Jun2002.mp3 (01/36) (44 mins) [1/1].
Ik zal ondertussen kijken of ik hem zelf ergens kan hosten.
duurt zeker ff voordat je um ergens ken neerzette?
(en ik wil um toch best wel ff luistere eigelijk... je hebt me nieuwsgierig gemaakt )
Rechter muisknop->Save as... lijkt mij het beste.
quote:Hey thnx he
Op zaterdag 15 juni 2002 20:30 schreef Lister het volgende:
Ik heb hem op mijn homepage gezet maar het neemt zo'n beetje 50% in van de beschikbare ruimte dus ik weet niet hoelang hij er blijft staan.Rechter muisknop->Save as... lijkt mij het beste.
zal um morge denk ff luisteren
BTW wel klote quality
edit:
Dat stukje over Michelle En die Olson-twins
edit3:
Zet je winamp @ -23:00!!! (dus niet 23:00, maar -23:00), daar legt ze uit hoe ze er naakt uitziet
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 16-06-2002 01:48]
Ze blijven doorzenden , S6EP1
en hopelijk de hele vakantie door
Ik vindt het dan wel een applausje waard voor NET5, een serie die net in de VS uitgezonden is, in NL uitzenden en misschien zelfs in de vakantie wanneer de meeste series een tijdelijk stop hebben
*Geeft applaus voor NET5*
(Ik hoop dat ik nu geen oud nieuws aan het vertellen ben )
//Edit
Op NET5.nl staat dit nog steeds :
quote:Ze hebben het seizoen dus wel (dat wisten we al wel)
Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?
De laatste aflevering van Buffy wordt op 26 juni uitgezonden. Dit is tevens de laatste aflevering van seizoen 5. Seizoen 6 hebben wij wel al aangekocht, maar wanneer deze uitgezonden is nog niet bekend.
Maar de laatste Ep op 26 juni? Volgens mij komt de final toch echt morgen
[Dit bericht is gewijzigd door the_tWiStEr op 18-06-2002 12:06]
quote:Yay
Op dinsdag 18 juni 2002 11:14 schreef the_tWiStEr het volgende:
Ik kreeg net de nieuwe veronica gids binnen, gelijk bij Woensdag kijken en raad eens..........Ze blijven doorzenden
, S6EP1
~ en hopelijk de hele vakantie door
Ik vindt het dan wel een applausje waard voor NET5, een serie die net in de VS uitgezonden is, in NL uitzenden en misschien zelfs in de vakantie wanneer de meeste series een tijdelijk stop hebben*Geeft applaus voor NET5*
(Ik hoop dat ik nu geen oud nieuws aan het vertellen ben
)
Net 5 rules!
Hebben die dreigtelefoontjes naar net 5 toch geholpen.
*djp is blij maar weet niet hoe hij de kleur van dit berichtje rood moet maken. html is niet z'n sterkste kant.
quote:De FAQ lezen is zeker ook niet je sterkste kant he?
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef DJP het volgende:
*djp is blij maar weet niet hoe hij de kleur van dit berichtje rood moet maken. html is niet z'n sterkste kant.
Anyway, gewoon / me voor zetten (en dan zonder spatie). Zo dus:
* Marble bla bla bla
Ik denk trouwens niet dat we al te vroeg moeten gaan juichen want voor hetzelfde geld zendt Net 5 alleen aflevering 1 uit van jaargang 6 om ons gedurende de zomer naar Buffy te doen verlangen zodat we na de zomer weer allemaal massaal gaan kijken.
quote:Inderdaad.. Ik heb zo ook mijn twijvels, maar dat neemt niet weg dat ik het super zou vinden
Op dinsdag 18 juni 2002 12:25 schreef Marble het volgende:[..]
[..]
Ik denk trouwens niet dat we al te vroeg moeten gaan juichen want voor hetzelfde geld zendt Net 5 alleen aflevering 1 uit van jaargang 6 om ons gedurende de zomer naar Buffy te doen verlangen zodat we na de zomer weer allemaal massaal gaan kijken.
* Neejoh wacht vol spanning *
zit nu ook binne, buiten is het gweoon niet uit te houden
quote:gezonde spanning, nu het WK toch voorbij is moeten we wat.
Op dinsdag 18 juni 2002 14:00 schreef Neejoh het volgende:* Neejoh wacht vol spanning *
quote:Yep. Tissues klaarzetten, het is de 100e aflevering en een echte seizoens-finale. (hier kan nu een slechte grap over de combinatie tissues-SMG komen).
Op woensdag 19 juni 2002 08:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Vanavond dus de season finale?.
quote:Ik heb 'm pas een keer of vijf, zes gezien hoor. Dus misschien dat iemand anders iets aan je tip heeft.
Op woensdag 19 juni 2002 09:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Yep. Tissues klaarzetten, het is de 100e aflevering en een echte seizoens-finale. (hier kan nu een slechte grap over de combinatie tissues-SMG komen).
Oh overigens, mooiste aan de hele aflevering is het introfilmpje!
Al met al mag ik zeggen dat S5 toch imho zeer ruim boven S4 uitstijgt. Ruim mag je ruim opvatten
Buffy begint een volwassen serie te worden.
quote:Dat hoorde ik ook, maaaaarrrr... Ik heb ondertussen al weer 3interviews met SMG op de pc staan waar ze dat ongeveer ontkent...
Op woensdag 19 juni 2002 13:07 schreef Marble het volgende:
Ik lees net in een interview met SMG in de nieuwe Veronica-gids dat ze er na seizoen 7 mee wil stoppen.
quote:Maar toch ben ik inderdaad bang dat season7 de laatste is
Onder een season denk ik altijd dat ik geen dag meer kan, maar aan het einde van een season hebben we altijd zoiets van "Kom, laten we er gewoon nog een doen!", dus wie weet
Wat heb ik een zin in vanavond Al heb ik perongeluk al het een en ander over de final gehoord, ik kan niet w88
KLF: hoi
quote:Ik ook... beetje irritant met al die interviews... altijd dezelfde vragen... lijkt me zeer irritant voor SMG zeg...
Op woensdag 19 juni 2002 15:40 schreef Neejoh het volgende:Dat hoorde ik ook, maaaaarrrr... Ik heb ondertussen al weer 3interviews met SMG op de pc staan waar ze dat ongeveer ontkent...
ze geeft iig wel bij elk interview dezelfde antwoorden... je merkt welles dat sommige mense bij het ene interview iets heel anders zegge dan bij een andere... zij niet
quote:K heb m ook al ongeveer zo vaak gezien, maar k moet je ongelijk geven iets wat spike op een gegeven momnet zeg en het eind zijn tof...eigenlijk is heel de aflevering gwoon kicke!!
Op woensdag 19 juni 2002 09:34 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Ik heb 'm pas een keer of vijf, zes gezien hoor. Dus misschien dat iemand anders iets aan je tip heeft.
.
Oh overigens, mooiste aan de hele aflevering is het introfilmpje!
quote:Zal ik dan maar eens aardig doen en elke week 1 of 2 eps te plaatsen? ICQ me maar, als er genoeg animo is doe ik het wel.
Op woensdag 19 juni 2002 17:37 schreef SigmundFreud het volgende:
Volgende week mag er dan wel een teaser zijn van seizoen 6, de week daarna is het afgelopen met Buffy op Net 5. Bron: Veronica gids (die net als andere gidsen ook een rubriek 'TV volgende week' heeft). Geduld dus, of downloaden maar.
quote:alle twee 95 euro??
Op woensdag 19 juni 2002 16:36 schreef RAILGUNNER het volgende:
Kep net Buffy S4 en Angel S1 op dvd gekocht (95 euro p.s. bij de FRS).
Lopen deze twee seizoenen nou synchroon of niet?
Want dan ga ik ze om-en-om kijken.
Ik ga zaterdag mijn angel dvd box ophalen bij rodisc in rotterdam. Voor 99 euro.
Dus free record shop is nog goed koper? Damn! Buffy box dvd had ik voor 106 euro zoiets! Ook 1 van de goedkoopste
quote:Jaja, volgende week dus als teaser de eerste van seizoen 6, en daarna is het (voorlopig?) afgelopen. En die spoiler... die is wel irritant ja voor degenen die het einde niet kennen van de aflevering van vanavond.
Op woensdag 19 juni 2002 20:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb de gids van volgende week al en daar staat in dat er nog Buffy en Angel uitgezonden wordt. Met een ep-omschrijving erbij. Bij die van Buffy ook een lekkere spoiler trouwens.
Ga me nou niet vertellen dat dit de laatste aflevering was ?!?!?!?!!
ze zal wel miraceleus tot leven gebracht worden (die helden van tegenwoordig)
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman_Creationz op 19-06-2002 22:18]
quote:Ja, wel. Nou vooruit, nee. Er komt nog een heel seizoen hoor. Maar dood is ze wel!
Op woensdag 19 juni 2002 22:16 schreef Danny het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat dit de laatste aflevering was ?!?!?!?!!
quote:maar ze komp weer tot leven, thank god!!!!
Op woensdag 19 juni 2002 22:18 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Ja, wel. Nou vooruit, nee. Er komt nog een heel seizoen hoor. Maar dood is ze wel!
Dat Spike maar een paar schrammetjes heeft na zo'n enorme val vind ik wel een beetje stom. Maar het was een erg coole aflevering voor de rest, echt een finale.
kut
maar ze wil niet zeggen waar ze dat vandaag heeft
quote:Ze lult dan ook behoorlijk uit d'r nek.
Op woensdag 19 juni 2002 22:23 schreef sunnyboy2001 het volgende:
m'n zussie zegt dat het verder gaat, zonder willow, maar dan met willow en dawnkut
maar ze wil niet zeggen waar ze dat vandaag heeft
quote:De choreografie was erg sterk dit keer.
Op woensdag 19 juni 2002 22:20 schreef Marble het volgende:
De gevechten waren wel onwijs cool in deze aflevering,
Als ze dood is en dood blijft: zonde van de serie
Als ze tot leven wordt gewekt: GAAAAP
quote:Nee hoor, niet gaap. Maar dat merk je wel.
Op woensdag 19 juni 2002 22:32 schreef inquestos het volgende:
Ik zag 't net, Buffy sprong zichzelf te pletter.Als ze dood is en dood blijft: zonde van de serie
Als ze tot leven wordt gewekt: GAAAAP
![]()
NIET GAAN SPOILEN
* Barb baalt hiervan!!
quote:P1: Dawn's bloed mag niet blijven stromen --> Dawn moet dood.
Op woensdag 19 juni 2002 23:17 schreef Barb het volgende:
Gotver, gemist!!! Kan iemand me even snel vertellen wat er gebeurd is sinds Dawn is meegenomen 2 weken terug?
* Barb baalt hiervan!!
quote:En Giles heeft Ben/Glory vermoord.
Op woensdag 19 juni 2002 23:22 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
P1: Dawn's bloed mag niet blijven stromen --> Dawn moet dood.
P2: Maar Buffy == Dawn's bloed --> Buffy dood == oplossing.
C: Buffy dood.
quote:Was dat de eerste keer dat Giles een moord pleegde? Ik vond het een sterke, maar wat macabere actie.
Op woensdag 19 juni 2002 23:24 schreef Marble het volgende:
[..]
En Giles heeft Ben/Glory vermoord.
quote:lees het spoilertopic! het wordt nog leuk
Op woensdag 19 juni 2002 23:24 schreef Patatje het volgende:
Hmmm ik heb het ook gezien....vond het wel jammer dat ze dat deed...en Willow zat Angel al op te wachten. Arme Angel...en hoe gaat het nu verder dan? geef ff wat input
als ze maar blijven uitzenden
quote:verry intresting zelfs...kan niet w8en tot volgende week
Op woensdag 19 juni 2002 23:14 schreef sunnyboy2001 het volgende:
hmm, en dan het einde van angel, interesting...
quote:Ik zal ff niks voorlezen wat er in de Veronica-gids staat van volgende week:
Op woensdag 19 juni 2002 23:27 schreef BlaBlub het volgende:[..]
verry intresting zelfs...kan niet w8en tot volgende week
Angel gaat tog nog wel door of ook ni??
Dus; wat is het dan dat ze uitzenden?
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 20-06-2002 11:33]
quote:bijdehand!!
Op woensdag 19 juni 2002 23:34 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik zal ff niks voorlezen wat er in de Veronica-gids staat van volgende week:
Dus; wat is het dan dat ze uitzenden?
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 20-06-2002 11:33]
Dit krikt s5 weer 3tikkies hoger Vond dit season totaal niet de beste, maar deze afleverin
Toppertje!!!
Geniale uitvinding met die robot er weer bij Nu weet ik ook waar dat zinnetje "The hardest thing is to live in it" vandaan komt in "Once More With Feeling"
Dat is de enige ep die ik uit s6 heb gezien, en daar zong ze ook duiderlijk: "Hey I died twice!". Verder had ik in een andere topic hier al gelezen dat het ging gebeuren
Zon-de.
Zag je Spike? En de rest ook, maar op de een of andere manier vond ik het voor Spike het ergst
Kreeg er nog net geen tranen van in m'n ogen
Ik ben ook zeer benieuwd wat er nu met s6ep1 gaat gebeuren
Angel:
________________________________________________________________________________
Wat minder diepgang dat bij Buffy, maar ook een gave aflevering
Vorige aflevering had ik zoeits van; nou moeten ze echt van deze planeet af... nog een aflevering is mischien wat overdone. Maar ik had ongelijk
En die WinniFred zag er echt wel uit
Ook een zeer -> <- moment toen Willow aan het eind daar zat
Ik zou het wat dramatischer gevonden hebben als Willow de gene was die het nieuws vertelde, met een verbaasde blik van Angel, achja toch gaaf.
Verder heb ik nu "smg-RevealedWithJulesAsner-leuf-svcd.mpg" net gedownload @ newsgroup Interview van 800MB = 40min! Yeeeehaaw!
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 20-06-2002 00:00]
edit hem ff weg svp
quote:Ach t was ongeveer de zesde keer da k die aflevering zag, maar de eerste keer dat ik m zag was ik zwaar overstuur...okeey ik had mentaal niet helemaal op een rijtje die dag, maar dit was de eerste keer dat ik niet heb gehuild heb of iig tranen in me ogen had......
Op woensdag 19 juni 2002 23:42 schreef Romano het volgende:
Good Lord, ben ik de enige hier met zware kippenvel na het zien van Buffy?
quote:Ik dus ook bijna
Op woensdag 19 juni 2002 23:49 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Ach t was ongeveer de zesde keer da k die aflevering zag, maar de eerste keer dat ik m zag was ik zwaar overstuur...okeey ik had mentaal niet helemaal op een rijtje die dag, maar dit was de eerste keer dat ik niet heb gehuild heb of iig tranen in me ogen had......
quote:Mja... ik heb de buffyverse.org versie... verschilt het veel? (niet qua kwaliteit, maar in het knippen?)
Op woensdag 19 juni 2002 23:44 schreef Neejoh het volgende:
Verder heb ik nu "smg-RevealedWithJulesAsner-leuf-svcd.mpg" net gedownload @ newsgroupInterview van 800MB = 40min! Yeeeehaaw!
En meeste is al gezegd hierbove... beide goeie eps weer vandaag... en S6 maar verder op cd gaan kijke...
(en nog bedankt daarvoor he ****** (weet nie of je wil dat ik je naam neerzet ) )
[Dit bericht is gewijzigd door Aero op 20-06-2002 00:29]
quote:Yep, 95 euro p.s.
Op woensdag 19 juni 2002 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
alle twee 95 euro??
Dus free record shop is nog goed koper?
Het kan ook gewoon zijn dat ik dingen zie die er niet zijn. Zoals die vervelende zwarte helicopters.
Overigens stoere actie op de kraan van Buffy.
(vent met tong) 'This should be fun...'
(Buffy) *duwt zonder te kijken vent van kraan*
Mooie aflevering verder. Emotie, ass-kicking, en leuke grapjes (zei het dan kleintjes).
quote:Als ik heel diep in m'n geheugen graaf (is alweer een tijd geleden dat ik hem heb gezien) denk ik dat hij dat zei omdat hij 'mensen' zoals Ben/Glory qua moreel niet op hetzelfde niveau vond staan als Buffy en dat dit soort mensen wel in staat is om iemand in koelen bloede te vermoorden. Giles zelf dus ook. 'People like us'
Op donderdag 20 juni 2002 00:51 schreef TimberWolf het volgende:
Uitspraak van Giles bij Ben verbaasde me een beetje... 'People like us'. En dat terwijl hij het volgens mij over/tegen Glory had.
quote:Ja hoor is wel goed.. Graag gedaan
Op donderdag 20 juni 2002 00:08 schreef Aero het volgende:[..]
Mja... ik heb de buffyverse.org versie... verschilt het veel? (niet qua kwaliteit, maar in het knippen?)
- edit -
(deze is ook 40 minute ongeveer... nm dus maar)
- edit -En meeste is al gezegd hierbove... beide goeie eps weer vandaag... en S6 maar verder op cd gaan kijke...
(en nog bedankt daarvoor he ****** (weet nie of je wil dat ik je naam neerzet
) )
![]()
En ja, ik had deze aflevering ook al aantal malen gezien...
en weer.
Ik heb tot 6x03 gekeken toen en ben toch maar gestopt...
Wil het voorlopig niet verder zien...
Maar die 3 die ik heb gezien van 6
Van alles door elkaar...
Ondanks dat het toch een goeie aflevering was ben ik niet zo te spreken over de Buffy-bot en het ritueel. Ik heb sowieso een hekel aan rituelen, en ook deze keer was het zo'n toevalsritueel. De Key kan elke vorm zijn, maar voor het ritueel moet het bloed laten vloeien. Als de monniken er een potlood van hadden gemaakt dan kon er dus ook geen ritueel uitgevoerd worden.
Positief was Willow, snapte eerst niet hoe ze met Spike praatte maar dat was via telepathie? En daarna het uitelkaar duwen van de menigte bij de trap. Ontzettend koel. En Giles die de taak opzich neemt om Ben te doden, wow. Het einde vraagt natuurlijk naar meer, en ben nu al stiekem de volgende ep aan het downen want nu kan zelfs ik niet meer wachten. Komt nog bij dat de volgende aflevering een two-parter is en Net5 het eerste deel volgende week uitzend en het volgende deel... ja wanneer die wordt uitgezonden weet niemand.
Angel daarentegen had een zwak einde. Teveel blabla naar mijn mening. Er gebeurde zo weinig. Vond Wesley ook een beetje vreemd om de rebellen zo als kannonenvoer te zien. Positief was weer Willow die op Angel wachtte.
quote:Maar voor een potlood zou Buffy niet zoveel moeite doen om het te beschermen. Ik vind wel dat de monniken Dawn wat special powers hadden kunnen geven (was ook cool geweest als ze die zelf precies in de laatste aflevering zou ontdekken), zoals nu is ze wel erg weerloos. Maar ja dat draagt er ook wel weer aan bij dat Buffy haar wel móet beschermen.
Op donderdag 20 juni 2002 02:12 schreef Herald het volgende:
De Key kan elke vorm zijn, maar voor het ritueel moet het bloed laten vloeien. Als de monniken er een potlood van hadden gemaakt dan kon er dus ook geen ritueel uitgevoerd worden.
En dat Willow aan telepathie deed en die hele berg mensen uit elkaar swooshde was inderdaad erg vet.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 20-06-2002 07:13]
quote:Giles aka The Ripper
Op donderdag 20 juni 2002 02:07 schreef Capetown het volgende:[..]
Als ik heel diep in m'n geheugen graaf (is alweer een tijd geleden dat ik hem heb gezien) denk ik dat hij dat zei omdat hij 'mensen' zoals Ben/Glory qua moreel niet op hetzelfde niveau vond staan als Buffy en dat dit soort mensen wel in staat is om iemand in koelen bloede te vermoorden. Giles zelf dus ook. 'People like us'
Angel was idd redelijk zwak, maar dat met Willow is weer een mooie switch...
Toen heb ik echt krijsend op de bank gezeten: "Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. ."
Ik zit erover te denken dat ik de hele Buffy serie maar op DVD ga aanschaffen. Ik heb het pas vanaf season 4 gevolgd.
Ik ben heel tevreden met de kwaliteit, de acteurs etc.
Alleen kan ik season 5 niet vinden (bij www.play.com)
Kan het kloppen dat die nog niet is uitgebracht?
Ik ga binnenkort naar Engeland. Kijken wat de prijzen daar zijn.
Buffy Forever!
quote:Ach, nog een seizoen of twee.
Op donderdag 20 juni 2002 11:03 schreef Tremor het volgende:
En hoeveel zijn er in totaal of worden er nog steeds nieuwe afleveringen gemaakt ?
quote:Het is al weg hoor.
Op woensdag 19 juni 2002 23:46 schreef sunnyboy2001 het volgende:
dit is toch geen spoilertopiczet dan ook niet die gids erin, das ook een spoiler
edit hem ff weg svp
Ik wil ff iedereen er op wijzen GEEN tv-gidsen te kopen, GEEN websites te bezoeken, NIET met andere Buffy-fans te praten en vooral NIET, en ik herhaal, NIET op fok te kijken!
quote:Ah oke dan... ik wilde je nog steeds mailen... maar het kwam er ff nog niet van...
Op donderdag 20 juni 2002 02:10 schreef Funnie het volgende:[..]
Ja hoor is wel goed.. Graag gedaan
Ik hoop dat het je verder bevalt...
En het is een leuk dagje verder ook nog geworden bij
onze vrienden
quote:Het ken kloppe dat je season 5 nog niet kan vinden, season 4 is pas sinds kort op DVD... season5 zal nog een half jaartie duren ongeveer.
Op donderdag 20 juni 2002 11:02 schreef Thanos het volgende:
Ik zit erover te denken dat ik de hele Buffy serie maar op DVD ga aanschaffen. Ik heb het pas vanaf season 4 gevolgd.
Ik ben heel tevreden met de kwaliteit, de acteurs etc.Alleen kan ik season 5 niet vinden
Kan het kloppen dat die nog niet is uitgebracht?
Maar ik denk niet dat het erin zit.
Waaaaa. Boooohoooo.
quote:da denk ik niet... volgens mij zou er elk half jaar een dvd box uitkome... maandje gelede is season 4 pas op dvd uitgekomen... dus season5 duurt dan nog wel ff... maarja... ik heb dit ook weer van hore zegge... dus...
Op donderdag 20 juni 2002 14:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Mijn 'informant' (huu huu.) heeft als laatste bericht dat de DVD box van seizoen 5 uitkomt op 30 juli. Maar daar klopt natuurlijk geen kut van!
.
quote:Hence the 'daar klopt natuurlijk geen kut van'.
Op donderdag 20 juni 2002 14:25 schreef Aero het volgende:
da denk ik niet...
*snotter*
De beste aflevering van seizoen 5 wat mij betreft!
quote:WAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!
Op donderdag 20 juni 2002 14:42 schreef RemCow het volgende:
De beste aflevering van seizoen 5 wat mij betreft!
Oh my God. .
quote:Afblijven
Op donderdag 20 juni 2002 13:31 schreef Thanos het volgende:
Trouwens die Sarah Michelle Gellar is best wel een leuke meid. In Scooby Doo is ze ook leuk. Ik zou wel met haar willen trouwen.Maar ik denk niet dat het erin zit.
Waaaaa. Boooohoooo.
En KLF, ik vind hem ook de beste van S5 hoor
quote:ik vond het ook een superaflevering
Op donderdag 20 juni 2002 10:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik heb gisteren niet weer gekeken, maar lees wel met plezier jullie reacties.
En toch, al is het een emotioneel einde (en heb ik ook echt wel een traantje gelaten), maakte het op mij bij lange na niet zoveel indruk als het einde van seizoen 2.Toen heb ik echt krijsend op de bank gezeten: "Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
."
maar memoryrefresh...hoe eindigde seizoen 2 dan?
Dat einde met Willow was erg mooi.
quote:Angel goes to hell
Op donderdag 20 juni 2002 17:03 schreef NiNi het volgende:
maar memoryrefresh...hoe eindigde seizoen 2 dan?
Ik vroeg me trouwens iets af.
Hoe zal het zitten met de houdbaarheid van de serie?
Zal het over 50 jaar of zo nog zo mooi zijn? Zullen mijn kleinkinderen het ook nog leuk vinden.
*Opa met zijn ouwe Buffy dvd's*
ps. wooohooo mijn allereerste topic/reply of fok
quote:Ik geloof dat die weer met s3 bezig zijn
Op donderdag 20 juni 2002 22:57 schreef triple-h het volgende:
ik keek vandaag buffy op bbc, welke aflevering/season is bbc aan het uitzenden. Ik ben begonnen buffy te kijken dinds season 5 en die laatse aflevering van gisteren... kon gewoon niet slapen ervan!!! zo goed was ie gewoonps. wooohooo mijn allereerste topic/reply of fok
quote:Vaag. The Body is (lees: vind ik) veel mooier. The Gift was vals, opgelegd sentiment. TB was 'eerlijker' daarin.
Op donderdag 20 juni 2002 16:57 schreef Neejoh het volgende:
En KLF, ik vind hem ook de beste van S5 hoor
Ik mis Lamon en Xhorder. .
Despite rumblings that next season will be Buffy the Vampire Slayer's last, executive producer Marti Noxon told SCI FI Wire that she thinks an eighth season of the UPN show is likely, even though its star's contract expires after season seven. "I think that it's very likely there will be [a season eight]," Noxon said in an interview. "I'm not sure if Sarah [Michelle Gellar] will come back or not, but it's really up to UPN and 20th Century Fox if the franchise continues. It would be very hard to continue the show without her, but they might try."
Buffy the Vampire Slayer begins its seventh season in the fall—its second season on UPN, after five years on The WB. Noxon took over as executive producer in 2001, when creator Joss Whedon focused attention on the upcoming SF series Firefly, which debuts on Fox in the fall.
http://www.scifi.com/scifiwire/art-main.html?2002-06/20/12.00.tv
nou kon ik niet zien of het onder News rumors of gossip viel...
Het was wel een hele goede aflevering, moest wel even slikken.
quote:Volgende week aflevering 1 van het zesde seizoen. Daarna een hele tijd niets. Ja, we lopen dan achter.
Op vrijdag 21 juni 2002 11:48 schreef dutchie het volgende:
Maar Buffy gaat volg. week toch weer gewoon verder of is dat dan pas het 7e seizoen?
quote:Volgende week komt seizoen 6, dutchie.
Op vrijdag 21 juni 2002 11:48 schreef dutchie het volgende:
Maar Buffy gaat volg. week toch weer gewoon verder of is dat dan pas het 7e seizoen?
quote:Nou, beetje overdreven misschien, maar Seizoen is zeker het zwakste seizoen wat ik gezien heb (1 t/m 5). Man, wat een soap!!
Op donderdag 20 juni 2002 16:17 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!
Oh my God.
.
Nu ik zo nedenk zijn er idd leukere afleveringen geweest dit seizoen (niet erg veel...) maar dit was wel een mooie ontknoping opzich.
quote:Sorry hoor, maar als ze doorgaan zonder Sarah Michelle Gellar dan weet ik wel bijna zeker dat er geen seizoen 9 komt. Volgens mij zakken de kijkcijfers echt drastisch..
Op vrijdag 21 juni 2002 11:12 schreef Funnie het volgende:
"I'm not sure if Sarah [Michelle Gellar] will come back or not, but it's really up to UPN and 20th Century Fox if the franchise continues. It would be very hard to continue the show without her, but they might try."
quote:Same prob hier
Op vrijdag 21 juni 2002 12:13 schreef dutchie het volgende:
WAT??? Moet ik na volg. week weer afkicken?
Potdomme, dat lukt me nooit! Ben al sinds al die herhalingen op Net5 zwaar verslaafd.
What to do?
quote:Kijk dan Melluh ff lief aan met zijn allen. Hij heeft al aangeboden om er elke weekt twee ter download op zijn FTP aan te bieden. Maar ja, lezen he..
Op vrijdag 21 juni 2002 12:46 schreef RemCow het volgende:
Same prob hierGevolgd sinds de 1e herhaling en geen enkele gemist. Dit wordt niks!
quote:Volgens mij zou een serie over Willow ook best leuk zijn, met telekinese enzo.
Sorry hoor, maar als ze doorgaan zonder Sarah Michelle Gellar dan weet ik wel bijna zeker dat er geen seizoen 9 komt. Volgens mij zakken de kijkcijfers echt drastisch..
quote:Geeft niks.
Sorry hoor
quote:Gelukkig maar, phew
Op vrijdag 21 juni 2002 16:46 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Geeft niks.
.
quote:Inderdaad, dat zou ook wel cool zijn (een spin-off dan natuurlijk).
Op vrijdag 21 juni 2002 16:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgens mij zou een serie over Willow ook best leuk zijn, met telekinese enzo.Willow is echt cool als ze gaat toveren. En het wordt alleen nog maar cooler
quote:Lieverd, ik heb ISDN
Op vrijdag 21 juni 2002 16:16 schreef Capetown het volgende:[..]
Kijk dan Melluh ff lief aan met zijn allen. Hij heeft al aangeboden om er elke weekt twee ter download op zijn FTP aan te bieden. Maar ja, lezen he..
Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering!
quote:idd btvs = SMG. Zonder SMG geen buffy, iig niet voor mij. Sinds vertrek van Shannon kijk ik ook geen Charmed meer.
Op vrijdag 21 juni 2002 12:46 schreef RemCow het volgende:Sorry hoor, maar als ze doorgaan zonder Sarah Michelle Gellar dan weet ik wel bijna zeker dat er geen seizoen 9 komt. Volgens mij zakken de kijkcijfers echt drastisch..
Maak dan een spin-off met willow, al zal ik die dus ook niet gaan kijken omdat ik willow niet leuk vind.
quote:Wat was dan het eind van seizoen 2?? Ben heel diep aan het graven in me geheugen maar kan het egt niet bedenken...
Op donderdag 20 juni 2002 10:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik heb gisteren niet weer gekeken, maar lees wel met plezier jullie reacties.
En toch, al is het een emotioneel einde (en heb ik ook echt wel een traantje gelaten), maakte het op mij bij lange na niet zoveel indruk als het einde van seizoen 2.Toen heb ik echt krijsend op de bank gezeten: "Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
."
quote:Angel goes psycho, en dan killed Buffy Angel in de afleveringen Becoming 1&2 (weet je vast nog wel
Op vrijdag 21 juni 2002 23:08 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Wat was dan het eind van seizoen 2?? Ben heel diep aan het graven in me geheugen maar kan het egt niet bedenken...
quote:jah maar dat heb ik allemaal al gezien...gloof dat dat dus de enige aflevering is die k gemist heb, maar sal sowiets wel zijn...of iets met angel...kan ook!
Op vrijdag 21 juni 2002 23:51 schreef triple-h het volgende:
dat buffy sunnydale ofzow verlaat?
maaruh ik zou zeggen check buffy op bbc want daar zijn ze bezig met s2, ze zijn nu ongeveer halverwege de season (s2)
quote:sow fuck ik dag t al....maar die afleveringen heb k een hele tijd geleden gezien toen ik het niet volgde en niet snapte, maar weet nog wel!! Thanx
Op vrijdag 21 juni 2002 23:52 schreef Neejoh het volgende:[..]
Angel goes psycho, en dan killed Buffy Angel in de afleveringen Becoming 1&2 (weet je vast nog wel
)
quote:Da's jammer, want echt missen doe ik haar niet meer inmiddels.
Op vrijdag 21 juni 2002 21:02 schreef fisico het volgende:[..]
idd btvs = SMG. Zonder SMG geen buffy, iig niet voor mij. Sinds vertrek van Shannon kijk ik ook geen Charmed meer.
quote:die nieuwe is echt bah. De plek van Shannon had door JLH, Neve, faith uit buffy ofzo ingenomen moeten worden.
Op zaterdag 22 juni 2002 11:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Da's jammer, want echt missen doe ik haar niet meer inmiddels.
En hij was niet zo duur, bedankt voor die ene tip van Rodisc!
quote:Ik geloof dat jij dat was die zei dat JLH een aanbod had gekregen, maar die afgeslagen had??
Op zaterdag 22 juni 2002 17:07 schreef fisico het volgende:[..]
die nieuwe is echt bah. De plek van Shannon had door JLH, Neve, faith uit buffy ofzo ingenomen moeten worden.
* popelt weer voor woensdag *
quote:Euh.. wellicht heb je geen idee wat voor oud bakbeest van een pjoeter ik heb? Heb het wel gelezen hoor, maar voor mij is dat geen mogelijkheid.
Op vrijdag 21 juni 2002 16:16 schreef Capetown het volgende:[..]
Kijk dan Melluh ff lief aan met zijn allen. Hij heeft al aangeboden om er elke weekt twee ter download op zijn FTP aan te bieden. Maar ja, lezen he..
quote:* Zet spiegel nog een meter verder *
Op maandag 24 juni 2002 13:11 schreef dutchie het volgende:[..]
Euh.. wellicht heb je geen idee wat voor oud bakbeest van een pjoeter ik heb? Heb het wel gelezen hoor, maar voor mij is dat geen mogelijkheid.
wel even verder kijken dan je neus lang is hè?
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:34 schreef Neejoh het volgende:[..]
* Zet spiegel nog een meter verder *
quote:*fluistert* 1e en 2e episode van seizoen 6 staan online over 5 minuutjes
Op vrijdag 21 juni 2002 16:16 schreef Capetown het volgende:
Kijk dan Melluh ff lief aan met zijn allen. Hij heeft al aangeboden om er elke weekt twee ter download op zijn FTP aan te bieden.
quote:Pssssst.... ik download ze morgen als je het niet erg vind
Op maandag 24 juni 2002 16:23 schreef Melluh het volgende:[..]
*fluistert* 1e en 2e episode van seizoen 6 staan online over 5 minuutjes
quote:Heyy.... bedankt he... (al heb ik deze al in goeie kwaliteit)...
Op maandag 24 juni 2002 16:23 schreef Melluh het volgende:[..]
*fluistert* 1e en 2e episode van seizoen 6 staan online over 5 minuutjes
ik mot een paar andere in wat betere kwaliteit... dus ik w8 gespanne af wanneer die online komen
quote:he dat was een privediscussie
Op zondag 23 juni 2002 22:50 schreef Neejoh het volgende:Ik geloof dat jij dat was die zei dat JLH een aanbod had gekregen, maar die afgeslagen had??
zonde dat zij er nu niet in zit
quote:lijkt me een goed plan.
* popelt weer voor woensdag*
quote:Zie je wel
Op maandag 24 juni 2002 23:38 schreef fisico het volgende:[..]
he dat was een privediscussie
. Maar idd dat haalde we destijds ook ergens vandaan, volgens mij ten tijde van de JLH look-a-like. En aangezien JLH drie letters heeft net als SMG is dit totaal niet offtopic.
[..]lijkt me een goed plan.
quote:
SARAH MICHELLE GELLAR on "Howard Stern" (Read the 0 File) - 02 of 36 - smg-HowardStern-062002-leuf-svcd.r00 (~~/43)
quote:wrom staat er svcd?... tis toch gewoon een mp3-tje?
Op dinsdag 25 juni 2002 01:25 schreef Neejoh het volgende:
Zou dit van die MP3 zijn van laatst??
[..]
Ben hem nu aan het downloaden op de newsgroepen.. lijkt me leuk
en het lijkt er wel op ja... (je wilt um zeker in betere kwaliteit? )
quote:DivX - the original soundtrack
Op dinsdag 25 juni 2002 01:43 schreef Aero het volgende:[..]
wrom staat er svcd?... tis toch gewoon een mp3-tje?
quote:GAAAAAF!!!!!!! Er zit dus blijkbaar ook beeld bij dat mp3tje
Op dinsdag 25 juni 2002 01:43 schreef Aero het volgende:[..]
wrom staat er svcd?... tis toch gewoon een mp3-tje?
en het lijkt er wel op ja... (je wilt um zeker in betere kwaliteit?
)
Hijs 430MB, en is datzelfde interview als die mp3, alleen dan in SVCD (ook voor in de DVDspeler dus) met beeld Echt grappig
Geluid is ook een stuk beter
quote:Je ken da zeker nie ff online gooie he?
Op dinsdag 25 juni 2002 14:23 schreef Neejoh het volgende:[..]
GAAAAAF!!!!!!! Er zit dus blijkbaar ook beeld bij dat mp3tje
![]()
![]()
![]()
* vrolijk *Hijs 430MB, en is datzelfde interview als die mp3, alleen dan in SVCD (ook voor in de DVDspeler dus) met beeld
Echt grappig
Geluid is ook een stuk beter
quote:nou, ik heb maar 12kB/s up, en 400MB is wel erg veel dan... Ik neem namelijk aan dat je niet de enige bent die hem dan wil hebben
Op dinsdag 25 juni 2002 15:55 schreef Aero het volgende:[..]
Je ken da zeker nie ff online gooie he?
quote:Euhm... tja... zie ons bloempie dingetie rechtsboven... ja dus
Op dinsdag 25 juni 2002 16:39 schreef Capetown het volgende:
Neejoh en Aero, ff vraagje, hebben jullie ICQ?
maar waarom?
(al heeft het bij mij toch geen nut... ik heb modem... ken alleen op school leuk downloaden maar dan alleen van websites... verder werkt nix )
quote:Zie onderin bij zijn info
Op dinsdag 25 juni 2002 16:42 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
waar? of is dat een domme vraag?
quote:Ik heb ook een bloempie dingetie rechtsboven
Op dinsdag 25 juni 2002 16:39 schreef Capetown het volgende:
Neejoh en Aero, ff vraagje, hebben jullie ICQ?
Melluh, en nou niet met z'n allen gaan clicken
quote:Nou, dan kunnen jullie misschien daar verder gaan praten over die vage SMG filmpjes en MP3's.
Op dinsdag 25 juni 2002 16:57 schreef Aero het volgende:[..]
maar waarom?
quote:En weer even ontopic
Op woensdag 26 juni 2002 14:01 schreef DJP het volgende:
Vanavond kunnen we weer.
quote:Goed begrepen
Op woensdag 26 juni 2002 19:25 schreef Gellarboy het volgende:
Oeh, dus als ik het goed begrijp begint vanavond seizoen 3 van Angel ook??!?!
Dat heb ik nog NIET gezien namelijk..
quote:Encore!
Op woensdag 26 juni 2002 17:41 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vraag hoe laat het komt, niet om een bReEzAh-UrL.
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 17:41 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vraag hoe laat het komt, niet om een bReEzAh-UrL.
Dat was anders een prima biertje, hoor! Beetje mijn bier verspillen door me aan het lachen te maken, tsk.
Willow was niet Willow deze aflevering trouwens. Te moeder-achtig. Tara begin ik wel steeds meer te waarderen
Verder weer errug genoten. Veel puns, mooie momentjes.
quote:Het is idd een verschrikkelijk drama.. Wanneer is het volgende seizoen? Weet iemand dat?
Op woensdag 26 juni 2002 22:31 schreef jerney het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!Okay, NU ga ik downloaden
quote:Zal wel na de zomer worden.
Op woensdag 26 juni 2002 22:35 schreef Buzzzz het volgende:[..]
Het is idd een verschrikkelijk drama.. Wanneer is het volgende seizoen? Weet iemand dat?
quote:Dit noem je een smart move? Ik vind Net5 een walgelijk disrespect tonen tegenover de programma's die ze uitzenden.
Op woensdag 26 juni 2002 22:30 schreef TimberWolf het volgende:
Kee, smart move van Net5. Eerste ep uitzenden, zodat we terugkomen voor meer. Nu was ik dat toch al van plan
In plaats van gewoon stoppen waar de serie hoort te stoppen zenden ze nog 1 aflevering uit van het nieuwe seizoen.
1) Nu is het drama van het seizoenseinde weg. "Oh, niks aan de hand, volgende week is er toch weer een nieuwe uitzending".
2) Deze aflevering was een dubbele. Die ze middenin afbreken! Het einde slaat nu echt nergens op.
Als ze vorige week waren gestopt dan hadden ze je achtergelaten met een einde. Nu laten ze je achter met niets.
.
quote:Ik dacht eerst dat zijn haar door de war zat van het gevecht. Maar in het introfilmpje bleek het z'n nieuwe crop te zijn.
Op woensdag 26 juni 2002 22:38 schreef Marble het volgende:
Wesley mag ook wel eens naar de kapper, zeg.
quote:Haha, ik dacht precies hetzelfde!
Op woensdag 26 juni 2002 22:42 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik dacht eerst dat zijn haar door de war zat van het gevecht. Maar in het introfilmpje bleek het z'n nieuwe crop te zijn.
.
quote:Mooie verhaallijn is dat.
Op woensdag 26 juni 2002 23:19 schreef Marble het volgende:
Jezus Christus, Darla zwanger?!?
quote:Whoa there, anger boy
Op woensdag 26 juni 2002 22:41 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dit noem je een smart move? Ik vind Net5 een walgelijk disrespect tonen tegenover de programma's die ze uitzenden.
In plaats van gewoon stoppen waar de serie hoort te stoppen zenden ze nog 1 aflevering uit van het nieuwe seizoen.
1) Nu is het drama van het seizoenseinde weg. "Oh, niks aan de hand, volgende week is er toch weer een nieuwe uitzending".
2) Deze aflevering was een dubbele. Die ze middenin afbreken! Het einde slaat nu echt nergens op.
Als ze vorige week waren gestopt dan hadden ze je achtergelaten met een einde. Nu laten ze je achter met niets.
.
En wie weet is Melluh wel zo aardig om af en toe nog een epje online te gooien...
quote:Ik zou het net gaan zeggen
Op woensdag 26 juni 2002 23:07 schreef Marble het volgende:
Die Fred is wel lachen, leuk dat zij nu voor vast in de serie zit.
[..]Haha, ik dacht precies hetzelfde!
Buffy ruleerde zwaar! Maat van me heeft vandaag meegekeken, die er normaal geen ZAK aanvond, maar zelfs hij vond het wel leuk nu! Normaal kijkt er altijd iemand mee als er geen zak aan is enzo, maar deze keer viel het goed
Willow was wat moederachtig, maar ik vond het toch nog Willow hoor! Ze word gewoon een stuk volwassener, caracter word beter
Ik ga nu gelijk ff de 2e aflevering kijken van Buffy (and again, thnx Melluh ) Damn, hoe gaan we dat hier doen zonder te veel te spoileren?? Ik vond het altijd wel relaxed om na een aflevering over die aflevering te discusse
*zucht*
Angel was ook wel stoer, begin ook dit steeds leuker te vinden.
quote:Nee, niet dus.
Op woensdag 26 juni 2002 23:23 schreef TimberWolf het volgende:
En uit kijkers-behoudend oogpunt is het een smart move, dus.
quote:Leuk plaatje trouwens!
Op woensdag 26 juni 2002 22:44 schreef Buzzzz het volgende:
Eindelijk! Seizoen 3 binnen..
Ik heb 1, 2, 4, 5, en 6 besteld!!
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 26-06-2002 23:46]
Lekker.
quote:De echte fan heeft allebei in huis. Beter kijken.
Op woensdag 26 juni 2002 23:46 schreef Thanos het volgende:
Video's, zie ik dat goed? Zo'n goeie serie en je besteld hem op VHS!?
Voor mij niks dan dvd.
quote:VHS is leuk, maar DVD is beter
Op woensdag 26 juni 2002 23:38 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Leuk plaatje trouwens!
.
quote:Thnx for reminding me
Op woensdag 26 juni 2002 23:44 schreef Marble het volgende:
Het was ook grappig toen Spike aan Giles vroeg of ie zijn leven aan zich voorbij zag flitsen. "Cup of tea, cup of tea, almost got shagged, cup of tea..."
quote:JAA-HAAAAAA! Geez!
Op woensdag 26 juni 2002 23:47 schreef Neejoh het volgende:
VHS is leuk, maar DVD is beter
quote:Gellar moet ongesteld worden? Take a chill pill, man. Het is al warm zat zo!
Op woensdag 26 juni 2002 23:51 schreef Gellarboy het volgende:[..]
JAA-HAAAAAA! Geez!
.
'Would you like to look at the money? That always helps me.'
quote:Ik ben altijd ongesteld. Welcome to my world.
Op woensdag 26 juni 2002 23:52 schreef TimberWolf het volgende:
Gellar moet ongesteld worden? Take a chill pill, man. Het is al warm zat zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |