bekquote:
Wordt dit overigens HET account dat in recordtijd helemaal gebanned wordt ??quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:44 schreef Elektroman het volgende:
Wordt dit overigens HET topic dat in recordtijd helemaal volgebaggerd wordt ??
Ja ome Willem, JAAAquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wordt dit overigens HET account dat in recordtijd helemaal gebanned wordt ??
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:44 schreef Elektroman het volgende:
Wordt dit overigens HET topic dat in recordtijd helemaal volgebaggerd wordt ??
Goeie vraag.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Luisteren naar de baas.
Waarom NIET.
De baas heeft anders op mijn eerst gestelde vraag geen antwoord gegeven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Luisteren naar de baas.
Waarom NIET.
Moeilijk he, quotes lezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Elektroman het volgende:
[..]
De baas heeft anders op mijn eerst gestelde vraag geen antwoord gegeven.
Ik herhaal: Waarom zou dat moeten gebeuren ?
Er zijn geen quotes met het antwoordquote:
Welk kuttopic heb je het over?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Waarom maken die mods zulke kuttopics.
quote:
IK BEN HEUL RIELEKSTSTquote:
hmm.. neequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ondertussen zit jij in je trainingspakkie te rampetampen op deze muziek.
Ga lekker met je piemel spelen, verveeld persoon.quote:
Watquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Dyll het volgende:
Ik ben het eens met TS, als je nou gewoon bij de archers guild gaat en dan snel gaat levelen heeft dat echt wel voordelen hoor. Sowieso is een mithril bow véél beter dan een wooden, plus je krijgt er ook nog eens extra abilities mee. Doen!
EDIT: Verkeerd topic
Jij bent eerder verveeld hoor door fanatiek in dit topic te posten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga lekker met je piemel spelen, verveeld persoon.
SOG.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jij bent eerder verveeld hoor door fanatiek in dit topic te posten.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga lekker met je piemel spelen, verveeld persoon.
seksueel overdraagbare gruisbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet tochquote:
Kijk die homo'squote:
Vind het maar een 13 in een dozijn foto zonder enig emotie op haar gelaat. Als je dan zo nodig je mannelijkheid moet bewijzen..doe dat dan met een foto als dezequote:
ieeeeeee, die twee mevrouwen kussen elkaar met de tongquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vind het maar een 13 in een dozijn foto zonder enig emotie op haar gelaat. Als je dan zo nodig je mannelijkheid moet bewijzen..doe dat dan met een foto als deze
[ afbeelding ]
topic saverquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vind het maar een 13 in een dozijn foto zonder enig emotie op haar gelaat. Als je dan zo nodig je mannelijkheid moet bewijzen..doe dat dan met een foto als deze
[ afbeelding ]
Vrouw plus mod lijkt een uitstekende combinatie te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |