Gatverdamme!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, da's een foute opmerking
Je bent bekend met klontjes tussen de mannenbillen?
wegwerpmesjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef asfalthooligan het volgende:
gewoon scheren ja met gilette venus 2 wegwerpmesjes voor de vrouw
denk dat hun oerwoud beneden dikker is of stugger ,want me hoofd haar is heel dik en met herenmesjes kan ik hem na 1 x al weggooien met die van de dames pas na 3 x
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zegt degene die een Gilette Penis Venus gebruikt.quote:
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuivenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
TT
Jammer dat die klontjes er niet meer bij in passen
Hoe weet jij dat eigenlijk van die klontjes? [/wantrouwig]quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuiven
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef Pagan het volgende:
Gilette Fusion werkt prima, meestal.Voor klontjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Hoe weet jij dat eigenlijk van die klontjes? [/wantrouwig]
Wel op uitzendinggemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |