Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
jij had ook na mijn moeten postenquote:
Weer een dag overleeft?quote:
Had anders flink wat opstartproblemen vandaagquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die geen rust nodig heeft
wat koffie weer heeft goed gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weer een dag overleeft?
[..]
Had anders flink wat opstartproblemen vandaag
Ja, slechte timing had jequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij had ook na mijn moeten posten
Zonder koffie niet kunnen opstartenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat koffie weer heeft goed gemaakt
zie mijn editquote:
Vooral een gevalletje 'Ik heb me door de werkdag gesleept, dus kan ik nu echt mijn ogen dichtdoen als ik weer moe word'quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer een gevalletje het moet maar
Ik neem dus aan dat jij vanavond lekker rustig bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral een gevalletje 'Ik heb me door de werkdag gesleept, kan ik nu echt mijn ogen dichtdoen als ik weer moe word'.
Zuip zequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens wat bier drinken![]()
laters
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat jij vanavond lekker rustig bent
Je gaat zo Stu nog achternaquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens wat bier drinken![]()
laters
Wat? Ben je afgewerkt?quote:
nohhhquote:
Geeft nietquote:
Dan heb je toch geen rustquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker andere dingen er naast doen
Ligt er aan wat en in welk tempoquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niet
[..]
Dan heb je toch geen rust
Liever jij dan ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb ineens zin een een stuk oude kaas van 2 jaar dat nu in de koelkast ligt.![]()
![]()
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat en in welk tempo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...Dan komt wat ik nu doe dus aardig in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...Ik maak mijn eigen rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Hup, schiet op danquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen met leren
Leer zequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
Ok, ik ga leren! Ik zie jullie wel weer
[..]
Als ik aan rust denk, denk ik aan niks doen.. zacht muziekje op de achtergrond en comfortabel ergens liggen...Das rust jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Weet je zeker dat je geen frans moet leren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb geen huiswerk staan voor morgen.
Dat lijkt echt onmogelijk,
ik heb echt het idee dat er iets niet kán kloppen, ook al staat het op de site dat we niks hebben.
Het is gewoon,
onwerkelijk
kook ze koenquote:
sorry ik hackte de sitequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb geen huiswerk staan voor morgen.
Dat lijkt echt onmogelijk,
ik heb echt het idee dat er iets niet kán kloppen, ook al staat het op de site dat we niks hebben.
Het is gewoon,
onwerkelijk
Tisser nu alquote:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
Oke, weet je ook al waar voor?
Oja Hoi ST![]()
Sorryquote:
Ik vind serieus een nieuwbouwwoning leuk in de nieuwste wijk van Zwolle, waar ik eerder echt niet dood of levend wilde worden gevondenquote:
En hoezo dan sorry?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind serieus een nieuwbouwwoning leuk in de nieuwste wijk van Zwolle, waar ik eerder echt niet dood of levend wilde worden gevonden
Dan komt dat ooit nog welquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
En hoezo dan sorry?ik snap niet wat er mis mee is
kan lekker zijn op zn tijd :dquote:
Vandaag nog nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
iemand al wat van wiskey vernomen ?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het kloten met mijn foon
Dat ziet er tof uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, om de ellendigheid van het weer en het grieperig thuiszitten te bestrijden heb ik even mijn voorseizoen in elkaar geflanst:
25-27 februari een weekendje Hannover, wat ik daar ga doen kijk ik nog wel even. Misschien wel de Harz in
19 maart mijn Thalysdebuut (met Voucher voor een gratis Leuk Geschenk) naar Paris
2 april naar een smalspoorbaantje door het veengebied in Ostfriesland
23 april naar de Stoomtrein der Drie Valleien (in Wallonië) , ook al rijdt er geen stoom die dag.
Heb ik tenminste wat dingetjes om naar uit te kijken
klinkt erg nicequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO, om de ellendigheid van het weer en het grieperig thuiszitten te bestrijden heb ik even mijn voorseizoen in elkaar geflanst:
25-27 februari een weekendje Hannover, wat ik daar ga doen kijk ik nog wel even. Misschien wel de Harz in
19 maart mijn Thalysdebuut (met Voucher voor een gratis Leuk Geschenk) naar Paris
23 april naar de Stoomtrein der Drie Valleien (in Wallonië) , ook al rijdt er geen stoom die dag.
Sodeju, miste ik deze gewoonquote:
19 maart ga ik meequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
He he pfffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodeju, miste ik deze gewoon![]()
Vergeef me Flessepoedeltje![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooh my gooooooood!?!?!?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind serieus een nieuwbouwwoning leuk in de nieuwste wijk van Zwolle, waar ik eerder echt niet dood of levend wilde worden gevonden
niet bang zijn, ze is de 60 gepasseerdquote:
maar ik liet me voor jou mooi makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wordt dus zonder verhaaltje naar bed vanavond
Ik was te geschokt door dat huis in die wijk denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
He he pfffffffffffffffffffffffffff![]()
Nou is goed hoor elfje![]()
As da jij mij Leuk vin, dan wel jaquote:
dat was niet bang, dat was boosquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
niet bang zijn, ze is de 60 gepasseerd
omg, jij hebt echt overal een antwoord op, he?quote:maar ik liet me voor jou mooi maken
Jij valt ook op ouderquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet bang zijn, ze is de 60 gepasseerd
[..]
maar ik liet me voor jou mooi maken
Jeujquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
As da jij mij Leuk vin, dan wel ja
Dat is wel chillquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:41 schreef Ladylike het volgende:
Zo, zooi is bij elkaar gezocht.
Kan ik lekker ontspannen, de rest van de avond
have funquote:
Yep, lekker de pc op schoot en fokken maar ...quote:
ellowquote:
ellow :dquote:
Klinkt als een heel goed ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, lekker de pc op schoot en fokken maar ...
Met wost?quote:
dat was dus niet nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was niet bang, dat was boos
quote:[..]
omg, jij hebt echt overal een antwoord op, he?![]()
hey scheetquote:
Hier in KSC was ik eerst de enige, dus de eerste, maar heb mn afkorting afgestaan aan LL en ik ben dus Llquote:
Shandy en jointje erbijquote:
Hey Bongquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi hoi
Zonet even mijn PC kast opengemaakt ivm resonerende CPU fan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi hoi
Zonet even mijn PC kast opengemaakt ivm resonerende CPU fan
quote:
Hier blijft het gewoon bij de colaquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey scheet
[..]
Hier in KSC was ik eerst de enige, dus de eerste, maar heb mn afkorting afgestaan aan LL en ik ben dus Ll
Maar sommige oldies zeggen nog LL tegen mij (tja, na al die tijd...)
[..]
Shandy en jointje erbij
Verstandigquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier blijft het gewoon bij de cola
Haha, LL is een vriendin van mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier in KSC was ik eerst de enige, dus de eerste, maar heb mn afkorting afgestaan aan LL en ik ben dus Ll
Maar sommige oldies zeggen nog LL tegen mij (tja, na al die tijd...)
Laterquote:
Grappigquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, LL is een vriendin van mijDus jij bent mijn tweede Lovely
Maar dan zal ik het voortaan bij Ll houden
nu wel jaquote:
Inderdaad, ik zit te wachten tot mijn kookwekker zegt dat het etenstijd is.quote:
Ik ken vier LL'squote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, LL is een vriendin van mijDus jij bent mijn tweede Lovely
Maar dan zal ik het voortaan bij Ll houden
Ik doe het niet met opzetquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Doe je dat vaker?
En zo ja, waarom?
nu hoop ik stilletjes dat ik er een van benquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken vier LL's![]()
Maar er zijn er maar 2 de moeite waard
haaiquote:
jij ook een fijne nachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef summer2bird het volgende:
Net gegeten![]()
vieze grove worst (moeder kookte), zo meteen maar lekker in bad en daarna
![]()
![]()
![]()
.
Ik wens jullie een fijne nacht en zie jullie morgen wel weer!
Dat is wel crapquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef wel.o.k het volgende:
wordt mijn cdspeler niet ondersteund door red hat
Bis Laterquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef summer2bird het volgende:
Net gegeten![]()
vieze grove worst (moeder kookte), zo meteen maar lekker in bad en daarna
![]()
![]()
![]()
.
Ik wens jullie een fijne nacht en zie jullie morgen wel weer!
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu hoop ik stilletjes dat ik er een van ben
rooie pet herkent hem nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel craphoezo niet?
[..]
Bis Later
Hmpfquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pien![]()
Als een tijdje niet gezien
ik doe de cd er in start op en dan als ie moet beginnen met instaleren dan is ie hem kwijtquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan hem ook niet kennis laten maken?
Heb je hem dan zo hard nodig?quote:
Dat is wel klote, zeker weten dat het niet aan de cd ligt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe de cd er in start op en dan als ie moet beginnen met instaleren dan is ie hem kwijt
dat weet ik zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je hem dan zo hard nodig?
[..]
Dat is wel klote, zeker weten dat het niet aan de cd ligt?
Ik heb hem nog niet gezien vandaagquote:
Hey PGRquote:
Veel succes er meequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat weet ik zeker![]()
eens kijken of ik het kan ombouwen naar usb
Te bang voor een spiegel?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
[..]
Veel succes er mee
[..]
Te bang voor een spiegel?
Misschien toch maar wat maken en eten zodat het gevoel weer weg gaatquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
Heb ik net eten gehaald bij AH... Zit ik thuis, misselijk, en al helemaal geen zin meer om te koken.
SNEL!!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
eten is op, afwas is klaar en de koffie loopt
Ben weer wat levels verder en heb 2 zaken erbij gekochtquote:
En wat heb je gegamed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben weer wat levels verder en heb 2 zaken erbij gekocht
Moet je Survivor een keer proberen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gourmania Deluxe
http://www.zylom.com/nl/d(...)m_campaign=gametitle
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
Speciaal voor MPG:
[ afbeelding ]
Haiquote:
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je Survivor een keer proberen.
Leuk spel ook
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Het was druk in de Bijlmer, het zag er zwart van de mensen
Ehm neequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pgr!
Was het afgelopen weekend nog gelukt met gamen?
Dat is bij jullie toch niet andersquote:
Ohnoes!quote:
Dat is volgens mij juist de bedoelingquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze zin kan je heel dubbel opvatten
Mijquote:
ja deed het deurtje van mijn wasmachien open en plonssskledderkliederquote:
quote:
Dat is mijn tekstquote:
Nicequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Het was ondanks de kou en regen toch een leuk toernooi
140 foto's gemaakt, en ik denk dat er wel 100 gelukt zijn
Ai, das balenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja deed het deurtje van mijn wasmachien open en plonssskledderklieder
Dat is toch een mooi aantalquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Het was ondanks de kou en regen toch een leuk toernooi
140 foto's gemaakt, en ik denk dat er wel 100 gelukt zijn
Stomme wasmachienquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is mijn tekst
ook jij bent welkom hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is mijn tekst
jep maar nu doet dat stomme ding het weer hoorquote:
Sorryquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is mijn tekst
ik heb nog eentje reserve staan, die doet het nog wel maar de lagers moeten vervangen worden. Als 1 machine kapot gaat, laat ik die reserve maken (als de kosten van het kapotte ding te hoog zijn)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep maar nu doet dat stomme ding het weer hoor
Het wordt wel eens tijd voor een nieuwemaar zolang hij dit niet te vaak doet vind ik het wel best
Zou best kunnen, ik ken hem nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja niet verkeerd hoor.
Edgar Davids is trouwens wel een aardige gast
Volgende keer even door het raampje kijken voor je de deur open doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep maar nu doet dat stomme ding het weer hoor
Het wordt wel eens tijd voor een nieuwemaar zolang hij dit niet te vaak doet vind ik het wel best
quote:
Dat is handigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb nog eentje reserve staan, die doet het nog wel maar de lagers moeten vervangen worden. Als 1 machine kapot gaat, laat ik die reserve maken (als de kosten van het kapotte ding te hoog zijn)
mjaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgende keer even door het raampje kijken voor je de deur open doet.
hoge nood zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]jij grijpt ook iedere kans he...
Ja, zou jij dat niet doen danquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Moet dat dan per sequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meteen al? we hebben nog geen eens flink ruzie gemaakt
Vraag wok anders even voor die nu kaduk is, hij is goed met het maken van zequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb nog eentje reserve staan, die doet het nog wel maar de lagers moeten vervangen worden. Als 1 machine kapot gaat, laat ik die reserve maken (als de kosten van het kapotte ding te hoog zijn)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zou jij dat niet doen dan?
[..]
Moet dat dan per se?
Ja, mijn vader vond destijds een reparatie zonde van het geld (150 euro ongeveer, zwart) en kocht me het apparaat dat ik nu gebruik, echter vond ik weggooien zonde en heb de oude dus gehoudenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is handig
[..]
mja
[..]
hoge nood zeker
ik toch nietquote:
hij was erbij vanmiddagquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik ken hem niet
ik kan datquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, zaad is niet voor niets vloeibaar, het moet vloeien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was erbij vanmiddag
[ afbeelding ]
Hij kijkt aardigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was erbij vanmiddag
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat![]()
koste mij 45 euro en een dagje sleutelen
Das toch best handig jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, mijn vader vond destijds een reparatie zonde van het geld (150 euro ongeveer, zwart) en kocht me het apparaat dat ik nu gebruik, echter vond ik weggooien zonde en heb de oude dus gehouden
toch niet continuquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, zaad is niet voor niets vloeibaar, het moet vloeien.
Ja, GOFFERquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anders is het maar half softie gedoe enzo.. KNALLEN en dan VUURWERK
![]()
snap je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag wok anders even voor die nu kaduk is, hij is goed met het maken van ze
en afgelopen weekend nieuwe koolborstels, weer 35 euroquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat![]()
Niet?quote:
JF zei ook al dat hij het misschien wel zelf kon, garantie is toch omquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat![]()
Ja maar ooit is het "op"quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, zaad is niet voor niets vloeibaar, het moet vloeien.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, GOFFER.
Kan ik er wat aan doen dat Toek mij leuker vindt...
Dat kan niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onmogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel vaak. En als hij steeds afgewezen wordt vloeit het niet dus blijft hij het vragen.quote:
Ik ruzie over de sex die ik net gehad heb, zodat ik nog naakt ben en dan meteen aan de goedmaaksex kan beginnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Begin jij soms al aan de goedmaakseks nog voor de ruzie?
Te vaak is echt niet goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar wel vaak. En als hij steeds afgewezen wordt vloeit het niet dus blijft hij het vragen.
En nee heb je, ja kun je krijgen.
Nou.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das toch best handig ja
[..]
toch niet continu
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet...onmogelijk
Jullie winden me opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ooit is het "op"
nja of dan duurt het gewoon te lang
Nja dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het raakt nooit op. Hooguit tijdelijk uitverkocht.
Dat is ook een goede optiequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ruzie over de sex die ik net gehad heb, zodat ik nog naakt ben en dan meteen aan de goedmaaksex kan beginnen
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
en afgelopen weekend nieuwe koolborstels, weer 35 euro
Wie zegt dat ik afgewezen wordquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar wel vaak. En als hij steeds afgewezen wordt vloeit het niet dus blijft hij het vragen.
En nee heb je, ja kun je krijgen.
Dat past welquote:
Jawel, seks is gezond.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te vaak is echt niet goed![]()
En wie zegt dat hij steeds wordt afgewezen?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zeker daarna weer ruzie maken over de goedmaaksex
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet...onmogelijk
Moet jij eens oplettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TEGEN MIJ RIEP HIJ WEL METEEN DAT IK WELKOM WAS...
#TeamHumbug
Mwa. licht gespannen en somber aan het worden..quote:
Je moet ook weg gaan voor hij weer terug is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik afgewezen word?
Is alleen zo'n gedoe als haar vriend vervolgens achter me aan komt omdattie me een blauw oog wil meppen...
* geeft virtuele massagequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. licht gespannen en somber aan het worden..
En met jou?
Desnoods via de regenpijpquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet ook weg gaan voor hij weer terug is.
Dat kan zoooo lekker zijn als je stress hebtquote:
sport zequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten.
TEGEN MIJ RIEP HIJ WEL METEEN DAT IK WELKOM WAS...
Ja kom op zeg. hij wil je alleen maar te vriend houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heej bosquote:
Dat dacht ik tochquote:
quote:
kleine krijgt trekdrop.. hij ruikt..
"hmmmmm dat ruikt verrukkelijk"
Oh god
Precies.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, seks is gezond.![]()
Nou, hij blijft het vragen, als hij seks had postte hij haar niet. (Dat mag ik hopen, zowel dan is het wel hele saaie seks.)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. hij wil je alleen maar te vriend houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heej bos
hey bos
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Aaahw, vervelend. Doe dan maar even rustig aan!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. licht gespannen en somber aan het worden..
En met jou?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
En wie zegt dat... Misschien is mijn drive wel veel groter...
Waar haalt ie het vandaan?quote:
Oooow. Is dat hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet ook weg gaan voor hij weer terug is.
Intelligente blik +1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een koe is geen os
[ afbeelding ]
Doeiquote:
Mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaahw, vervelend. Doe dan maar even rustig aan!
En wel goed eigenlijk... Druk, maar 'lekker' druk.
junkiequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Nog 10 minuten en dan kan ik dat jointje opsteken, dan ligt de kleine in bed
Jaquote:
jij liever dan ik?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Nog 10 minuten en dan kan ik dat jointje opsteken, dan ligt de kleine in bed
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. hij wil je alleen maar te vriend houden
Dat denk jij maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heej bos.
Hij mot jou gewoon niet. Zie dat nou es in
.
#TeamHumbug
Is ie ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leren jij![]()
![]()
[..]
Ik vind em lief
Wat is er TMI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |