tsja, eerste kop was gratis hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Ik liep er gisteren in mijn pauze langs. Rij van NS-medewerkers was echt enorm. Daar gaat je pauze dan, doorgebracht in de rij bij de Starbucks![]()
Okee, maar dan zou ik nog steeds niet m'n hele pauze in de rij gaan staan (en daar leek het nu echt wel op, stond een rij tot bijna aan de deur). Tenzij het gewoon werktijd was dat die mensen in de rij stonden, dan kan ik het wel begrijpen.quote:
Wat houdt je tegen om er 1 te beginnen?quote:
quote:
De DE gaat na 19 Juni dicht en daarna word het een starbucks! Ik haal daar geregeld een kopje koffie en gebruik zo'n hippe stempelkaart voor 10 stempels gratis bakje koffie en de dame achter de machine zei dat de 19de de laatste dag is om de kaart vol te krijgen daar!quote:
Nou, je weet wat je te doen staatquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
De DE gaat na 19 Juni dicht en daarna word het een starbucks! Ik haal daar geregeld een kopje koffie en gebruik zo'n hippe stempelkaart voor 10 stempels gratis bakje koffie en de dame achter de machine zei dat de 19de de laatste dag is om de kaart vol te krijgen daar!
Ja een andere DE winkel vinden...!quote:
Ook geen Coffee Company? even vloeken in de kerkquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef dinamoa het volgende:
Heb trek in een lekkere caramel macchiato. Maar geen starbucks in de buurt...
Ah, ben maar op de terugweg langs Starbucks gegaan. Was exact op tijd voor de vergaderingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:27 schreef Seß het volgende:
[..]
05:00 gaat de Starbucks naast de Burger King open
Leiden sowieso niet volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:01 schreef Maravilla het volgende:
Hebben Leiden en Utrecht ook een eigen mok eigenlijk? Heb nu die van Amsterdam en vind het wel leuk om er meer te hebben evt.
De kleinste is tallquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:32 schreef raptorix het volgende:
Het is niet zo dat ik Starbucks niet binnenkom, maar echt bijzonder vind ik het niet, ik vind de kwaliteit bij Coffee Company eigenlijk beter. Wat me ook irriteert is dat bij de meeste SB's altijd een enorme rij staat, meest domme is dat ze je met grote vragende ogen staan aan te kijken als je gewoon een koffie bestelt, om nog maar niet te spreken van die idioten maten, waarom zou je de kleinste koffie in godsnaam Grande noemen?
Hier ongeveer hoe ik er ook over denk: http://www.maarhoewashet.nl/2010/08/starbucks/
Utrecht ook niet, dacht ik. Heb er geen plaatsnaam op gezien in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Leiden sowieso niet volgens mij.
quote:
Tall staat wel op de kaart. Ze hebben ook nog "short", daar moet je specifiek om vragen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar die staat geloof ik niet op de kaart toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |